SINKKULUUKKU
Kaverin sanoja lainaten, mun tekee mieli miestä.
Eikä edes välttämättä sillä tavalla miltä toi kuulostaa*pepsodent* "haluan miehen" voisi kuulostaa paremmalta
[q]niomic, 11.9.2007 04:21:
---
Janisa, 10.9.2007 21:59:
Ma teen teille nyt paljastuksen (koska olen hoperolla paalla ja kadun tata varmasti myohemmin):
Jos olisin Suomessa, olisin mita luultavammin juuri tata luukkua hyvaksikayttaen, ottanut yhteytta eraaseen vapaaseen herraan.
Mites tan nyt haluis pukee sanoiksi ettei mua ihan vaarinymmarrettais... Taalla on vaan joku, jonka postauksia olen pitkaan lueskellut ja mita enemman niita lueskelen, sita enemman mua kutkuttaisi joskus ottaa haneen yhteytta, silla hanella vaan tuntuu olevan hirvean samanlaiset ajatukset, arvot seka kiinnostuksen kohteet.
Tama talla eraa. Joku ajattelee ehka juuri sinua.
---
Kiusaamista :] Sul on melkeen säpinää, mut ei kuitenkaan :*
Mietin vaan semmosta, et jos henkilö on täältä tavoitettavissa, niin etkö voisi hakea kontaktia jo nyt, netin välityksellä? Näkisi paremmin, miten synkkaa ihan kahden kesken jutustelu. Voihan sitä porukkaa tökkiä ihan tutustumismielessäkin, eikä tarvii mitään pidempiä syvempiä hakea het alkuun
[/q]
Samantein kun eilen painoin enteria, niin kaduin jo tota mun postausta. Juurikin siksi etta nyt voi olla hankalaa lahtea tokkimaan ihan tutustumismielessa kun meninkin hoveropaissani moisen aaneen sanomaan.
[q]larzizi, 1.3.2008 01:00:
Perhoset lentelee masussa
[/q]
http://www.tvacres.com/images/bug_raid2.jpg
[q]Tuksu, 2.9.2007 15:58:
Ois jees saada tännekki luukkuun joku timeri ni tietäis kauan tääl o tullu jo notkuttuu.
Sit tohon ekalle sivulle joku top10 Toivottominta tapausta :D
Voisin melkee veikkaa itseeni aika kärjen piikkiin.
But the hunt is on!
[/q]
Loistava idea oikeesti! Veikkaan et mäkin pääsisin kyl aika korkeelle sillä listalla...reilu 2½ vuotta eletty ilman ukkoa.
[q]_RixU_, 10.9.2007 23:46:
Miä luulen et tää tytsinen vois tahtoa ihkis oman halinallen...superihkusen sellasen! ^__^ pistetään tilaukseen :P[/q]
Tarjous hyväksytty.
[q]larzizi, 11.9.2007 19:50:
Kaverin sanoja lainaten, mun tekee mieli miestä.
Eikä edes välttämättä sillä tavalla miltä toi kuulostaa*pepsodent* "haluan miehen" voisi kuulostaa paremmalta
[/q]
Olipa huono seivaus :(
[size=6]ja venailen sitä kuvaa toiseen topikkiin, laita se ennenku puolustaudut tänne![/size]
[q]anniharha, 11.9.2007 20:02:
---
Olipa huono seivaus :(
[size=6]ja venailen sitä kuvaa toiseen topikkiin, laita se ennenku puolustaudut tänne![/size]
[/q]
Mut se seivaus oli ihan pelkkää faktaa ;)
[size=6]Ihan vaan piruuttani puolustauduin tänne ensin.[/size]
Tulkaa käymään Vaasassa niin saatte miestä*super**joo*
[q]Janisa
Mites tan nyt haluis pukee sanoiksi ettei mua ihan vaarinymmarrettais... Taalla on vaan joku, jonka postauksia olen pitkaan lueskellut ja mita enemman niita lueskelen, sita enemman mua kutkuttaisi joskus ottaa haneen yhteytta, silla hanella vaan tuntuu olevan hirvean samanlaiset ajatukset, arvot seka kiinnostuksen kohteet.
[/q]
Tässä se taas nähdään, kannattais olla ajatuksia ja kiinnostuksen kohteita niin olis selkeesti paremmat saumat.
Nimim. työn orja
[q]larzizi, 11.9.2007 20:03:
---
anniharha, 11.9.2007 20:02:
---
---
[size=6]Ihan vaan piruuttani puolustauduin tänne ensin.[/size]
[/q]
[size=6]Sinkkuluukun hengen nimissä mun tarvii todeta tähän et siinä on nainen mun makuuni ;)[/size]
[q]anniharha, 11.9.2007 20:11:
[size=6]Sinkkuluukun hengen nimissä mun tarvii todeta tähän et siinä on nainen mun makuuni ;)[/size]
[/q]
Voin lohduttautua tolla. Oon sentään edes jonkun makuun
[q]KriSSe^, 11.9.2007 19:58:
---
Tuksu, 2.9.2007 15:58:
Ois jees saada tännekki luukkuun joku timeri ni tietäis kauan tääl o tullu jo notkuttuu.
But the hunt is on!
---
Loistava idea oikeesti! Veikkaan et mäkin pääsisin kyl aika korkeelle sillä listalla...reilu 2½ vuotta eletty ilman ukkoa.
[/q]
Pitää laittaa jonkimoinen adressi eteenpäin et saadaan tänne semmonen :D
Nimiä nimiä!
[q]Nepenthe, 11.9.2007 19:40:
---
Janisa
---
Tässä se taas nähdään, kannattais olla ajatuksia ja kiinnostuksen kohteita niin olis selkeesti paremmat saumat.
Nimim. työn orja
[/q]
Selkeesti!
[q]Santutar, 11.9.2007 21:42:
---
Certifier, 11.9.2007 20:07:
---
Been there done that... Älkää menkö!!
[/q]
En olis mennykään *hih**tirsk*
Olisihan se kiva
jos tuolla jossain olisi joku
jos on
niin en vielä ole löytynyt.
[q]Tuksu, 11.9.2007 21:26:
---
KriSSe^, 11.9.2007 19:58:
---
Tuksu, 2.9.2007 15:58:
But the hunt is on!
---
---
Pitää laittaa jonkimoinen adressi eteenpäin et saadaan tänne semmonen :D
Nimiä nimiä!
[/q]
Todellakii!*nauru* Sanoista tekoihin Tuksu, mä ainakin allekirjotan jos adressi tulee.
Mulla on jokapäiväinen treffikumppani ja se on työpaikka.
Mutta ette vielä meikäläistä ole kokeilleet ;) The proof of the pudding is in the eating...
[q]Certifier, 11.9.2007 20:07:
[/q]Luin tän että "Tulkaa käymään Vessassa, niin saatte miestä"...
Lisää kahvia.
[q]Santutar, 11.9.2007 21:42:
---
Certifier, 11.9.2007 20:07:
---
Been there done that... Älkää menkö!!
[/q]
:D
haha