SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Nitkuluukku -_-

[q]Kit^, 3.9.2007 12:53:
kaikki on ny toistensa kaa samaa mieltä.. hirveetä ryhmäajattelua.

(sori mulla on tylsää *nauru*)
[/q]

Mistä me ollaa samaa mieltä? Mä en jaksa lukee noita syväluotaavia analyyseja koska ne on luusereille noei. katotaa ku mä kirjotan vuoden päästä tääl jotain rakkaus-sinkku-itku-romaaneja ;)

[q]Jocular, 3.9.2007 12:57:
---
Kit^, 3.9.2007 12:53:

---

Mistä me ollaa samaa mieltä? Mä en jaksa lukee noita syväluotaavia analyyseja koska ne on luusereille noei. katotaa ku mä kirjotan vuoden päästä tääl jotain rakkaus-sinkku-itku-romaaneja ;)
[/q]

no tosta että miten kaukosuhteet toimii..

[q]hemuz, 3.9.2007 13:11:
Itsehän olen sitä mieltä, että ihmiset ovat erilaisia ja toisilla toimii kaukosuhde ja toisilla taas ei. Asenteesta se on kiinni. Ei se helppoa ole.
[/q]

en mäkä tolla mun kommentilla ihan sitä tarkoittanut et voisin koko elämäni elää jonkun kanssa kaukosuhteessa, mutta voisin alottaa kaukosuhteen vaikka en tietäiskään koska se päättyy, se kaukoilu nimittäin.

esim tapailuvaiheessa musta on ihanaa et mulla on ne omat jutut ja se oma arki lasten kanssa.
siinä vaiheessa sit ku on tarpeeks kauan kaukoiltu/tapailtu, et molemmat haluis nähä enempi ja alkaa tuntuu siltä et ois kiva ihan tosissaan olla ja asuu yhessä, ni sit pitää kattoo uudelleen tilannetta. jos kumpikaan ei suostu muuttaa omalta paikkakunnaltaan, ni sit pitää pohtii sitä suhdetta uudestaan.
et toimiiko se vielä kaukona ja jos toimii ni mikäs sit mut jos ei ni sit varmaan kannattaa miettii muita ratkasuja.

mut musta nää on sellassia et ajan kanssa (ja tapauskohtasia)... koska eihän sitä voi aluks tietää et tuleeko olee mitään vakavampaa tms...
mut ymmärrän et kaikki ei haluu kaukosuhdetta, jotku on sellassia et haluu olla koko ajan yhessä tms... jolloin kaukosuhde ei sit ehkä sovi.

mut siis et jos on jo valmiiks hyvä suhde, joka muuttuu hetkeks kaukosuhteeks, ni kyllä sellai pitäis sen suhteen kestää jos niin on tarkotettu...

että sellasta...

Pitänee ilmottautua tänne, en kyllä tiiä oonko edes seuraa hakemassakaan, ei enään tässä iässä. Mutta toisaalta juttuseuraan syysiltoihin voisi olla paikallaan, irc:kki kelpaa myös juttuseuraksi.

[q]Miinapiina, 3.9.2007 14:32:

-ylempi teksti-
[/q]

Ja taas voisin allekirjoittaa samat ajatukset, lukuunottamatta sitä "arki lasten kanssa" kohtaa

Ei kaukosuhde tietenkään kaikille sovi, mutta jos molemmat osapuolet ovat tarpeeksi "itsenäisiä" ja samalla valmiita joustamaan aikatauluissaan toisen vuoksi, niin en näe mitään syytä, miksi se ei voisi toimia. Varsinkin jos on tiedossa tulevaisuudesta aika, jolloin välimatka jää historiaan. Tahtoahan se vaatii että sen kestää, mutta tahdon asioitahan nämä ovat. Ei ketään voi pakottaa.

Kertaalleen olen itsekin välimatkan takia luovuttanut. Yhdeksän tunnin junamatka suuntaansa ja mm-tason kilpaurheilijan aikataulut sovitettavissa mun seuraavan ikuisuuden täynnä olleeseen kalenteriin ei olleet helppo yhdistelmä. Kumpikaan ei myöskään olis ainakaan viiteen vuoteen ollut siirtämässään osoitettaan toista lähemmäs, niin aika suuruudenhullua olis ollut kummankaan kärsivällisyydellä enempää yrittää. Järkiperäinen päätös, mutta sydänkin on kiittänyt jälkeenpäin, kun ei turhaan jäänyt ikävöimään.

Että ymmärrän kyllä molemmat puolet kaukosuhdekriiseistä, mutta silti olen sitä mieltä, että varsinkin jos väliaikainen välimatka tulee pidemmän seurustelun jälkeen, niin se on vaan hyvä testi suhteen tilasta.

[q]anniharha, 3.9.2007 15:47:

Ja taas voisin allekirjoittaa samat ajatukset, lukuunottamatta sitä "arki lasten kanssa" kohtaa

[/q]

ja vähän me ollaan samiksii, alaks olee?

[q]Jone, 10.11.2009 17:15:
Yksikään elämäni muutamista merkityksellisistä parisuhteista ei olisi saanut alkuaan ellen olisi avannut suutani ja kahden merkityksellisimmän jo historiaan jääneen kohdalla siihen suun avaamiseen ei olisi myöhemmin tullut uutta mahdollisuutta.
Et niinku: Kantsii lähestyä ihmisiä - suosittelen lämpimästi.
[/q]

Pitää kokeilla :D

Mulla on käytännössä kaikki parisuhteet ja vähänkin vakavammat säädöt alkanu siitä että on tavattu jotain "luonnollista kautta", kavereiden kautta jossain kotibileissä tai miksei baarissakin mut yhteisten tuttujen kautta päädytty samaan porukkaan. Eli ensin on ollut tilaisuus jutella ilman että kumpikaan on varsinaisesti tehnyt aloitetta, ja sitten se on lähtenyt siitä liikkeelle. Kuten sanottu, en oo hiljanen enkä ujo ja yleensä tuun hyvin ihmisten kans juttuun kun pääsee juttelemaan mut se miten sen jutteluyhteyden aukasee, se on yleensä se ongelma.

Ei vittu mä oon 28 ja mietin et miten sitä uskaltaisi jutella vieraille ihmisille. Ei ihme että oon sinkku :D

Tälleen maanantaina huomaa aina, et kyl tää sinkkuilu on ihan P:stä!*grr* taustalla soi vielä joku uniklubin karsee nyyhky biisi...*igor* ja suklaatkin on syöty! Jospa se siitä... huomenna on päivä uus!

Kumpi nyt kysyy, vai kysynkö minä?

[q]Jone, 10.11.2009 17:29:

Ota iisisti. Oon 31 ja vähän toisin tää munkin ihmissuhteiluni on mennyt kuin olis ollut suotavaa.

Ehms. Nyt tulikin just sellainen fiilis et tässä sitä kädetön neuvoo jalatonta koripallon pelaamisessa. Ei helkkari.
[/q]

On tää nyt vähän surullista... Pitää perustaa joku tsemppiryhmä mistä hakea kannustusta niissä tilanteissa kun pitäisi uskaltaa mennä juttelemaan jollekin, joku auttava puhelin

[q]Miltzu, 10.11.2009 17:25:
Ei vittu mä oon 28 ja mietin et miten sitä uskaltaisi jutella vieraille ihmisille. Ei ihme että oon sinkku :D
[/q]

Ota iisisti. Oon 31 ja vähän toisin tää munkin ihmissuhteiluni on mennyt kuin olis ollut suotavaa.

Ehms. Nyt tulikin just sellainen fiilis et tässä sitä kädetön neuvoo jalatonta koripallon pelaamisessa. Ei helkkari.

[q]Takyon, 10.11.2009 18:01:
Mä en tee alotteita ja jos joku muu tekee ni mä todennäköisesti onnistun häätämään sen pois - joko tarkotuksella tai vahingossa :/
[/q]

mul on hieman sama ongelma :(

[q]Miltzu, 10.11.2009 17:39:
---
Jone, 10.11.2009 17:29:

---

On tää nyt vähän surullista... Pitää perustaa joku tsemppiryhmä mistä hakea kannustusta niissä tilanteissa kun pitäisi uskaltaa mennä juttelemaan jollekin, joku auttava puhelin
[/q]

kannatetaan !

Heips, tämmönenkin ketju löytyi! Täällä yks sinkku ilmoittautuu :) Tuo Facebook on kyllä loistava keksintö, mulla on ainakin tapana jonkin verran hössöttää jos joku kiva ihminen osuu kohdalle ja siinä on eniro-google-facebook-galtsut aina kovilla...

Paikalla!

2 viikkoa pyysin puhelinnumeroa eräältä naispuoliselta henkilöltä jonka sitten lopulta sainkin suhteellisen helposti. Normaalin kaavan mukaan muutaman kerran siinä tsufeella käytiin ja meikähän ihan liekeissä että "jes". Kolmannet treffit ryöstäytyivät kuitenkin vähän käsistä, alkoi kahvin sijaan maistua eräs suomalaisten mieleen oleva päihdeaine - alkoholi.

Mukavassa tuiskeessa ja nuppi sekasin on aina mukava tehdä aloitteita, joten tottakai herrasmiesmäisesti pyydän tätä naista minun luo mansikkateelle ja henkeville keskusteluille. Loppu oli historiaa.

Vai oliko?

Aamulla oli kyllä pää kipeä ja pientä morkkista luvassa viereisessä pedissä. Eihän siinä, kysyttyäni "whatstö mätter?" sain vähän pelokkaan tuijotuksen ja lauseen

"eiku vähän ihmettelen sitä että tämän parin viikon aikana et ole kertaakaan kysynyt seurustelenko"
"no seurusteletko?"
"seurustelen"

Tyhjä arpa, kiitos ja näkemiin. Meikäläisen sinkkuus jatkuu vielä hetken aikaa. Prkl.

Mä en tee alotteita ja jos joku muu tekee ni mä todennäköisesti onnistun häätämään sen pois - joko tarkotuksella tai vahingossa :/

[q]josbe, 11.2.2008 10:24:

HAHA. :D Eli jos toinen ei kysy, että seurusteleeko, niin sillon siitä ei tietenkään tarvitse kertoa.

Ehkä mä sit oon liian hyväuskoinen, mut ei kyl ihan heti tulis mieleen kysyä, seurusteleeko joku, jos se a) kävis mun kaa treffeillä ja b) lähtis sänkypuuhiin. Mut niin kai se sit menee... :D
[/q]

Ja jotkut kehtaa vielä väittää että me miehet olemme kaksinaamaisia kusipäitä? "I feel so used!" :)

[q]ramsau, 11.2.2008 10:16:
"eiku vähän ihmettelen sitä että tämän parin viikon aikana et ole kertaakaan kysynyt seurustelenko"
"no seurusteletko?"
"seurustelen"
[/q]
HAHA. :D Eli jos toinen ei kysy, että seurusteleeko, niin sillon siitä ei tietenkään tarvitse kertoa.

Ehkä mä sit oon liian hyväuskoinen, mut ei kyl ihan heti tulis mieleen kysyä, seurusteleeko joku, jos se a) kävis mun kaa treffeillä ja b) lähtis sänkypuuhiin. Mut niin kai se sit menee... :D

O