SINKKULUUKKU
[q]KooKie, 16.3.2007 12:00:
---
Janisa, 16.3.2007 03:19:
Jos ihan oikeesti haluaisi loytaa miehen, joka mm. osaisi vaihtaa hehkulampun, tunnistaisi EDES yhden tyokalun (saati omistaisi semmoisia...), osaisi tarvittaessa kantaa roskat pihalle ja olisi muutenkin enemman mies, niin niita ei taalta loyda.
---
Suomilantioineenkin nää meidän miehet on kyllä ihan parhaita. (Eikä vaan sen takia, että useat niistä osaa viedä roskat itse keräykseen ja osaa tehdä muutakin käsillään kuin masturboida.) *sydän*
[/q]
Ah, suomi-uroot! Voi hitsi, etta mulla onkin ikava niita!
Morloc... jos tää auttais heräämään?=)
[q]astaroth, 16.3.2007 17:27:
---
RiD, 16.3.2007 17:17:
AH kiitos selvennyksestä, en runkkaa enää ikinä!
---
onkos tällä välin jo lykästänyt, vai sorruitko?
[/q]
Jooh sorruin, 3min28s kestin.
voi se vaasas olla.
:(
[q]KooKie, 16.3.2007 12:00:
---
Janisa, 16.3.2007 03:19:
Jos ihan oikeesti haluaisi loytaa miehen, joka mm. osaisi vaihtaa hehkulampun, tunnistaisi EDES yhden tyokalun (saati omistaisi semmoisia...), osaisi tarvittaessa kantaa roskat pihalle ja olisi muutenkin enemman mies, niin niita ei taalta loyda.
---
Suomilantioineenkin nää meidän miehet on kyllä ihan parhaita. (Eikä vaan sen takia, että useat niistä osaa viedä roskat itse keräykseen ja osaa tehdä muutakin käsillään kuin masturboida.) *sydän*
[/q]
Mitä jos osaa tehdä kaikkea muuta paitsi masturboida, onks sittenki viel ihan hyvä mies?!
Alkaa pikku hiljaa olee tälläkin hedelmällisyyden jumalattarella tylsät oltavat...
[q]astaroth, 16.3.2007 17:17:
---
RiD, 16.3.2007 17:11:
Mitä jos osaa tehdä kaikkea muuta paitsi masturboida, onks sittenki viel ihan hyvä mies?!
---
toki, koska silloin jätät naiselle muutakin virkaa, kuin pilluna olemisen. tytöt tykkää, jos on huomaavainen
[/q]
AH kiitos selvennyksestä, en runkkaa enää ikinä!
[q]KooKie, 16.3.2007 01:00:
Kyllä tähän on vielä laitettava illan closureksi:
*Snip*
*sydän* Gotta love it. :DDD
[/q]
Bloodninja. <3 Noille on naurettu makeasti monet kerrat. *Dons his wizard hat* YARRRR!
[q]cjet, 16.3.2007 22:27:
Tänään mulle on selvinnyt aika paljon asioita. Naiset on ihan vitun kusipäitä. Ei hyvä jumala. Peace, roger and here forever.
[/q]
höh, ei kaikki
Tänään mulle on selvinnyt aika paljon asioita. Naiset on ihan vitun kusipäitä. Ei hyvä jumala. Peace, roger and here forever.
[/q]
Kiitos vaan, mutta ma takaan ettei me kaikki olla kusipaita... Pakkohan jostain on sulle joku ihana helmi loytya!
Kait sitä sitten pitää vihdoinkin tänne ilmoittautua mukaan.
Tänne tulin ja tuskin koskaan lähden pois...
[q]Equalizer, 16.3.2007 22:42:
*lmao**lmao*
---
Tomppeli, 16.3.2007 22:41:
---
Equalizer, 16.3.2007 22:33:
ei tääl suomes kyl naisia löydy*nauru*
---
Juu kai se on vaan lähettävä thaimaaseen vaimonhakumatkalle...
---
Ei tartte lähte ku voi tila netistä*nauru*
[/q]
Paikanpäältä lähtee halvemmalla
[q]Equalizer, 16.3.2007 22:33:
ei tääl suomes kyl naisia löydy*nauru*
[/q]
Juu kai se on vaan lähettävä thaimaaseen vaimonhakumatkalle...
[q]cjet, 17.3.2007 09:55:
---
Nexus__69, 17.3.2007 09:48:
tänne sitten jälleen kerran.
:'(
---
Synkkä viikonlopun aloitus näemmä kaikilla..
[/q]
njoo, tunti sit tulin lääkäriltä ku en tee muutaku itken.
ja ku kävin duunis aamul ni ne käski vaan kotiin. onneks.
[q]Equalizer, 17.3.2007 00:03:
---
J-Gear, 17.3.2007 00:02:
Kait sitä sitten pitää vihdoinkin tänne ilmoittautua mukaan.
Tänne tulin ja tuskin koskaan lähden pois...
---
Oikee asenne;D
[/q]
Minkäs teet... olen realisti
[/q]
Join the dark side
http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=54503
(sul on jo tarpeeks pinkki profiilikuva ainaki *tirsk*)
tänne sitten jälleen kerran.
:'(
[q]plink, 17.3.2007 08:54:
noin niinku yleisen bullshitin jälkeen on ihan totta, et _naisiin_ei_voi_luottaa_yhtään_
todistakaa mun mielipide vääräksi.
[/q]
Mä en oo tavannu viel ainootakaan miestä johon vois luottaa täysin. Tai olen yhden, rakkaan ystäväni Jussin mut siihen ne sit jääki.
[q]Avernian, 26.3.2007 21:18:
Lähteekö joku mun seuraksi perjantaina kattomaan stand-up-komediaa?
[/q]
Vieks syömään ja tarjooks samppista?
[q]sune, 17.3.2007 16:27:
---
plink, 17.3.2007 08:54:
noin niinku yleisen bullshitin jälkeen on ihan totta, et _naisiin_ei_voi_luottaa_yhtään_
todistakaa mun mielipide vääräksi.
---
Mä en oo tavannu viel ainootakaan miestä johon vois luottaa täysin. Tai olen yhden, rakkaan ystäväni Jussin mut siihen ne sit jääki.
[/q]
Luottamus on itsestään kiinni, jos luottamus petetään on se taas punnitsemisen arvoinen juttu. Pointsina oli ehkä et ihmiset luottaa yleisesti hyvin vähän tänä päivänä, kaikkea epäillään, ku ei ne huijarit oo kuitenkaan ku se pieni marginaali koko populasta.