SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]sune, 17.3.2007 16:27:
---
plink, 17.3.2007 08:54:
noin niinku yleisen bullshitin jälkeen on ihan totta, et _naisiin_ei_voi_luottaa_yhtään_

todistakaa mun mielipide vääräksi.

---

Mä en oo tavannu viel ainootakaan miestä johon vois luottaa täysin. Tai olen yhden, rakkaan ystäväni Jussin mut siihen ne sit jääki.
[/q]

hmmm...
eli kyse ei oo sukupuolest*vink*
ehkä asia onki nii et pitäis yrittää suhtautuu toiseen ilman minkäännäkösii odotuksii/ennakkokuvii
koska jos ei oo odotuksii/ennakkokäsityksii ei voi odottaa toiselta mitään jolloin luottamustakaan ei vois pettäää....*hmph**whaat*

en tiiä...
tätä on testattu mut vaikeet se on koska tuntuu et väkisin tulee jonkinnäkösii odotuksii toista kohtaan yeps...

ei tääl suomes kyl naisia löydy*nauru*

[q]Hetu, 17.3.2007 17:05:

mut jussi onkin spessu poika :D
[/q]

Aivan! *sydän*

[q]Bellezaaa, 17.3.2007 17:00:
---
sune, 17.3.2007 16:27:

hmmm...
eli kyse ei oo sukupuolest*vink*

[/q]

Mä oon päätyny siihen et se ei oo iästä ei sukupuolesta kiinni vaan ihmisluonnosta

[q]sune, 17.3.2007 16:27:
---
plink, 17.3.2007 08:54:
noin niinku yleisen bullshitin jälkeen on ihan totta, et _naisiin_ei_voi_luottaa_yhtään_

todistakaa mun mielipide vääräksi.

---

Mä en oo tavannu viel ainootakaan miestä johon vois luottaa täysin. Tai olen yhden, rakkaan ystäväni Jussin mut siihen ne sit jääki.
[/q]

mut jussi onkin spessu poika :D

[q]Nexus__69, 17.3.2007 09:48:
tänne sitten jälleen kerran.

:'(
[/q]

Nyt ei voi kyl muuta ku

[q]cjet, 17.3.2007 18:23:
---
Bellezaaa, 17.3.2007 18:09:

eiiiiii....
tätä mitä tarkotan on vaikee käsittää, tiedän...
Hmmm...kyse ei oo kylmyydestä vaa ihan ihan jostai muusta, kyse paljon positiivisemmasta asiasta*joo*

enpä taida osaa selittää tätä juttuuuu...*hihu*

---

Kyl sä meidät miehet tiedät.. Putkiaivoja.. Ei meille kannatakaan yrittää mitään tippaleipää selittää..
[/q]
No mut eikse ole se kuuluisa terve itseluottamus? Et jos ite on kerran kiltisti ja toinen on ilkeä, ni voi sitten vaan todeta että hyi, olipa tuo ilkeä, ja se siitä tyypistä?

Musta noi nuo parinhakukuviot on käytännössä ihan yhtä karmeita kuin jenkkien teinileffoissa kuvatut highschool -kaveripiirit. Et sikäli mä luotan samalla lailla pelkistettyyn Blondin kosto -tyyliin ja hyvin pelittää. Sit kun ei pelitä ni voin ainaki pyyhkiä nenäni pinkkiin liinaan ja todeta kaukaisuuteen katsoen, että "hän ollut minun arvoiseni" -tai jotain muuta yhtä imelää.

Mut perusajatuksena se et jos deitti on urpo, niin onhan se nyt parempi huomata tääkin piirre ennen kuin ehtii esim. naimisiin asti.

[/q]
voi vitsi

[q]Pätkis, 17.3.2007 23:00:
Musta noi nuo parinhakukuviot on käytännössä ihan yhtä karmeita kuin jenkkien teinileffoissa kuvatut highschool -kaveripiirit. Et sikäli mä luotan samalla lailla pelkistettyyn Blondin kosto -tyyliin ja hyvin pelittää. Sit kun ei pelitä ni voin ainaki pyyhkiä nenäni pinkkiin liinaan ja todeta kaukaisuuteen katsoen, että "hän ollut minun arvoiseni" -tai jotain muuta yhtä imelää.
[/q]

Yeps...
parinhakukuviot eeeiiiiiii!!!
Luonne niiii impulsiivinen ja temperamenttinen et se on jalat alta sit ku kolahtaa*vink*
Sattuu yleensä kaikkee ihan ihan älytöntä/hassua....
hmmm...kerran unohdin jopa mennä duuniii ja syöminen on yleensä täysin mahotonta

jaaa jos ei pelitä niii eihän se maailmanloppu ooo*hihu*

[q]Fyraett, 18.3.2007 08:16:
---
mange, 18.3.2007 06:22:
Hoidetaan masennus ensin poies ja katellaan sitten mitä tapahtuu...

Liitän tähän vielä biisin niemeltä 'Skandaali - Ei pysty'.

---

kannattaa heti alkumetreil miettii mitä musiikkii sitä oikee kuuntelee, tollanen musiikki ruokkii vaa masennusta!
[/q]

Miten olis: DJ Tiesto - Love Comes Again?
Taitaa olla just sopiva tunnelman nostaja...

[q]KooKie, 17.3.2007 12:15:
---
Anselmi, 17.3.2007 12:05:
Ääh, itse pidän enemmänkin tyhmänä että itsekkyyttä pidetään hyvänä itseisarvona, sen sijaan että pitäisi miettiä että se on vain yksi välineistä joilla voidaan tavoitella jotain oikeasti tavoittelemisen arvoista asiaa(joissakin asioissa toimiva, joissakin ei, aivan kuten ne kaikki muutkin välineet). Suurimalla osalla ihmisistä se taitaa olla onnellisuus ja itsekkyys ei välttämättä aina ole paras tapa saavuttaa se.

---

My words exactly.
[/q]
Näin on. Meillä kummallakin taitaa olla avaimet onneen*hihu*

[/q]

[q]J-Gear, 17.3.2007 00:02:
Kait sitä sitten pitää vihdoinkin tänne ilmoittautua mukaan.
Tänne tulin ja tuskin koskaan lähden pois...
[/q]

Noh, noh...Eikös me tästä jo puhuttu, ei me täällä olla kuin pieni ikuisuus.
Otetaan parit matsit tai pelit taas niin kyl se siitä.

Kiva olla sinkkuna kun kukaan ei valita mistään, ei ketään kenen viereen nukahtaa, ei ketään kenen kanssa tanssia slowarit, ei ketään kenelle tehdä ruokaa...
Joo tosi kiva olla sinkkuna

[q]Meke, 18.3.2007 17:00:

Kiva olla sinkkuna kun kukaan ei valita mistään, ei ketään kenen viereen nukahtaa, ei ketään kenen kanssa tanssia slowarit, ei ketään kenelle tehdä ruokaa...
Joo tosi kiva olla sinkkuna
[/q]

Täällä sitä kans joutuu notkumaan ja tuntuu siltä, että nyt poljetaan paikallaan ja pahasti. Päivät ja viikot tuntuu toistuvan samalla kaavalla kuukaudesta toiseen.
Ei vain yksinkertaisesti saa tehtyä minkäänlaista aloitetta, että tutustuisi uusiin ihmisiin. Mielellään vielä mukaviin tyttöihin... mutta pelkään että ne puree. *eikä*

Ei sen nyt pitäisi niin vaikeaa olla ja on se aiemminkin onnistunut... mitä h*******ä?!?!

täällä....

[q]swiffer, 18.3.2007 19:50:
Morloc... jos tää auttais heräämään?=)
[/q]
Toivotaan

[q]KooKie..mä runkkaan salaojaputkella..
[/q]
kamalaa txtiä, LOPETA!!!
:D

Viimeiset vuosi ja 8kk tullu asusteltua täällä.. ..tää ei oo enää kivaa.

Taidan kohta olla täällä taas. Tai siis nyt olen pienellä miettimis tauolla. Täytyy miettiä vähän että mikä on fiksua. Kun saatan kesän lopulla siirtyä opiskelemaan tampereelle ammattikorkeaan ja tyttöystävä opiskelee lohjalla. Niin onko suhteen jatkamisessa mitään järkeä? Kun kummallakin on mahdollisuus nähdä vain viikonloppuisin. Että saa nähdä mitä tulee järkeiltyä. Suhteen lopettaminen vaikuttaisi kaikkein järkevimmältä tällä hetkellä. Koska onko järkevää olla suhteessa jossa vain nähdään viikonloppuisin ja siitäkin suurin osa ajasta menee varmaan nukkumiseen rankan kouluviikon jälkeen. No ei mahda mitään. Pitää ajatella asiaa.

O