SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]hemuz-, 15.3.2007 12:21:
Mut eihä tääl ikin pääse pois jossei treffaile *ding*[/q]
No siis en ymmärrä miten hakemalla hakee treffejä, näkee kerran pari et natsaako ja sit seuraava. Jos elämä pyörii tommosen kaavan ympärillä niin on kyl jossain jotain vialla minusta, nautin elämästä ja sit tapaa "vahingossa" jotain kivoja tyyppejä ja kaveri mielellä vain tutustuu rauhassa eikä hit & run tyylillä.

...ja voi siinä olla vuosia et on sinkkuna, mut se sit olkoot niin

[q]KooKie, 15.3.2007 20:54:
Sit tietty roolipukuja - haluaako joku olla mun gaimini?
[/q]
Sä et mahdollisesti haluis lainaa noita tiettyihin sessioihin? :D

[q]hallucinogen, 15.3.2007 20:42:
Haluuks joku hottis muija katsoo mun kanssa scifii?
[/q]
Mä en oo hottis. Enkä mä kyllä ole sinkkukaan. Mutta jos sulla on hyvää scifiä ja hyvää juotavaa niin i'm in!

[size=7]yrittäkää ymmärtää, huomenna on perjantai[/size]

[q]Jutu, 15.3.2007 20:44:
Mä en oo hottis. Enkä mä kyllä ole sinkkukaan. Mutta jos sulla on hyvää scifiä ja hyvää juotavaa niin i'm in!
[/q]
Lisäys edelliseen, että pitää olla sinkku :D.

Tottakai mulla on hyvää scifiä, enhän mä muuta katsokaan =). Juotavapuoli on vähän heikossa mut jos vesijohtovesi maistuu tai triple sec raakana niin asia on hoidossa :D

[q]egmondo, 9.3.2007 23:50:
---
yace, 9.3.2007 21:26:
kurkkaisko

---

mitäs sä tänne kurkit?*tirsk*
[/q]

enkä vaan pelkäästään kurki ;)

[q]hallucinogen, 15.3.2007 20:48:
Lisäys edelliseen, että pitää olla sinkku :D.

Tottakai mulla on hyvää scifiä, enhän mä muuta katsokaan =). Juotavapuoli on vähän heikossa mut jos vesijohtovesi maistuu tai triple sec raakana niin asia on hoidossa :D
[/q]
No tohon veteen kun heittää vähän jääpaloja niin siitähän tulee Titanicin Turma ja sen voi jo melkein kuvitella maistuvan joltain. Maun vuoksi vois laittaa tota triple secia joukkoon.

Siella on selvasti kevat! Taallahan rietastellaan minka kerkiitte! Te tuhmat!

[q]KooKie, 15.3.2007 21:01:
---
Nacu, 15.3.2007 20:57:
Sain matotkin tampattua tänään, niin eikös se sitten seuraavaksi olisi romanssin paikka?

---

Onko sillä mattopiiskalla mahdollisesti jotain tekemistä tän romanssin kanssa?
[/q]

Eiku, eiku...

Ihan vaan selviä kevään merkkejä ilmassa.

[q]KooKie, 15.3.2007 21:05:
Haluutko mielummin minbar -päälaitteen, drazi- vai narn -kostyymin? Ihmisasu ei varmaan sulle oikein sovi. :/ Gaimia taas et saa, uskon vielä löytäväni sille käyttöä joskus, vaikka nyt vaikuttaakin aika hiljaiselta. :(
[/q]
No mä voisin olla G'Kar ja koittaa siittää vähän telepaatteja jonkun tytön kanssa... Gaim ois kyllä kova. Vois tuoda baarista vähän vaatimattomampiakin ruusuja kotiin ja sit ehdottaa, että harrastetaan vähän asui ja roolileikkei ja antaa sille gaimin asu :D

Mut jos sulta löytyis psycopin asu niin se ois kyllä hot, Bester on sarjan ehdottomasti paras tyyppi.

[q]KooKie, 15.3.2007 21:14:
Ui helmi, pystyyköhän ne telepatisoimaan (siis wtf, missä muodossa tota sanaa taivutetaan?!) itselleen orkun?
[/q]
En tiedä mun jos niillä telekineettisiä voimia niin ne voi liikuttaa esaria ja hieroa pimpsaa ajatuksen voimalla \o/

[q]KooKie, 21.3.2007 13:29:
Tohon kursivoituun kohtaan sen verran viitaten, että ehkä se johtuu mun nuoruudestani ja kokemuksen puutteesta, mutta kyllä mä haluan seurustella ihmisen kanssa, joka on mulle paras, ja jolle mä olen paras kumppani - mutta mä olenkin romantikko luonnoltani.[/q]

Tulet siinä tapauksessa todennäköisesti ajautumaan ongelmiin (jos oletetaan, että ikisinkkuus on ongelma). Oletetaan, että löydät ihmisen, jonka kanssa haluat seurustella. Mikä on todennäköisyys, että maailmasta ei löydy ihmistä, joka ei täyttäisi seuraavia ehtoja

1. Missä kumppaniehdokas on hyvä, on henkilö b parempi
2. Missä kumppaniehdokas on huono, on henkilö b vähemmän huono

Oletetaan nyt, että olet kuin oletkin löytänyt sen parhaimman mahdollisimman kumppanin itsellesi. Kun otetaan huomioon se, miten usein pelkkä kiinnostus on yksipuolista, kuinka todennäköistä on että olet kumppaniehdokkaalle se paras mahdollinen yksilö? Disclaimerina sanottaakoon nyt kuitenkin, että kumppaniehdokkaiden laittaminen paremmuusjärjestykseen on vähintäänkin haastavaa. Paljon riippuu siitä, miten käsittää termin "paras". Joku henkilö voi lisäksi olla sopivin yhtenä hetkenä ja epäsopivin toisena, mikä taas toisaalta vain antaa aihetta siihen kuuluisaan pelkoon: Milloin minä lakkaan olemasta se sopivin?

Lisäksi perinteinen: Jos haluat myös olla toiselle se paras kumppani, mistä voit tietää olevasi sellainen? Sanoisiko toinen sen sinulle suoraan, jos et olisi?

Lisähuomautus: Jos määritellään "paras" sellaisena, että ei halua parempaa, eikä tunnu siltä, että tyytyy johonkin, olen kyllä kanssasi ihan samoilla linjoilla.

[q]Mun mielestä pieni mustasukkaisuus on suhteessa hyväksi sen takia, ettei tule välinpitämättömyyden tunnetta, mutta mä en tosiaan usko sellaisen suhteen kestävyyteen, jossa kumppani ei pysty luottamaan sun omaan arvostelukykyysi ja sun "rakkauteen", vaan valvoo niitä herkeämättä.[/q]

Jos johonkin voi luottaa, niin ihmisten arvostelukyvyn puutteeseen. :D Olen kyllä samaa mieltä siitä että jos toisen luottamusta pitää erikseen valvoa, niin sitten on kyllä aihetta arvioida tilannetta uudestaan. Mustasukkaisuus on vain luonnollista, mutta sen pitää antaa tunteena olla omassa arvossaan tai tarpeen tullen puhdistaa ilmaa keskustelemalla.

[q]Mä en näe seurustelua tilana, jossa eletään yhteistä elämää ja jossa kokemusten tulee olla samoja ja sosiaalisten suhteiden yhteisiä, vaan tilana, missä joku ihminen on luonnollinen ja hyvä osa sun omaa elämääsi, ja jonka elämässä sä olet samanlainen osa.[/q]

Toisaalta tuosta yleensä myös seuraa se, että nimenomaan halutaan elää yhteistä elämää, kokea yhdessä ja viettää sosiaalista elämää yhdessä. Ei tietenkään yksinomaan yhdessä, mutta aika usein suurelta osin.

[q]Mä olen kuitenkin egoisti ja näen, että ihmisen tulee tehdä elämässään asioita, mitä itse haluaa.[/q]

Joskus se saattaa paradoksaalisesti johtaa siihen, että tekee asioita, mitä ei halua tehdä. Parisuhteen ylläpito vaatii pidemmän päälle työtä, jolloin lähes väjäämättä joutuu ajoittain tekemään asioita, joita itsessään ei halua tehdä, ihan vain sen takia, että haluaa vaalia suhdetta. Kannattaa siis miettiä mitä haluaa lyhyellä ja mitä pitkällä tähtäimellä.

[q]niomic, 16.3.2007 00:24:
[--] Kun noista asuista nyt päästiin alkuun, on todettava Vorlonien setuppi kaikista pragmaattisimmaks fuck like minks -toimintaan. Sinnehän mahtuu kerral vaik kui monta alle, varsinkin jos pienemmät rodut kutittelee sun hienoo. Eli voit hoidella hommat vaik samal ku tilaat venaat bussia ihan rauhassa - tää sopis hyvin jopa analle ja sen kahdelle terveelle kädelle.
[/q]

I like the way your mind works! :D

[q]Ana-5000, 15.3.2007 21:17:
ew, nainen :D lopeta heti.
[/q]

Sua varten multa löytyy vaan pumpattava barbara.

[q]KooKie, 16.3.2007 00:30:
---
RiD, 16.3.2007 00:26:
I'll put on my wizard hat and robe

---

Ei vvvvvit, on tää ollut hysteerinen päivä, mut tää tiputti kyllä täysin. :DDDD

I meditate to regain my mana, before casting Lvl. 8 Cock of the Infinite.
[/q]

Ill neglect it with my level 8 lightningbolt.

[q]Janisa, 16.3.2007 02:16:
Ma huomaan etta rupeen pikkuhiljaa kynsimaan naita luukun seinia ja jyrsimaan seka pureskelemaan tata luukun ovea... En sen takia etta olisin taalta lahdossa -vaan sen takia etta mulla on taalla tylsaa...
[/q]

ai nykissä, no terve...

[q]ALIEN, 16.3.2007 02:18:
---
Janisa, 16.3.2007 02:16:
Ma huomaan etta rupeen pikkuhiljaa kynsimaan naita luukun seinia ja jyrsimaan seka pureskelemaan tata luukun ovea... En sen takia etta olisin taalta lahdossa -vaan sen takia etta mulla on taalla tylsaa...

---

ai nykissä, no terve...
[/q]

Voi kuule! Ei se tarjonta, vaan se laatu...

[q]KooKie, 16.3.2007 00:30:
---
RiD, 16.3.2007 00:26:
I'll put on my wizard hat and robe

---

Ei vvvvvit, on tää ollut hysteerinen päivä, mut tää tiputti kyllä täysin. :DDDD

I meditate to regain my mana, before casting Lvl. 8 Cock of the Infinite.
[/q]

heeeeeiii... respectii noille castereille nyt vähän. Ne kuitenkin elää meidän tankkien takia =)

[q]niomic, 16.3.2007 03:04:
---
Janisa, 16.3.2007 02:51:
---
ALIEN, 16.3.2007 02:18:
---
Janisa, 16.3.2007 02:16:

---

ai nykissä, no terve...

---

Voi kuule! Ei se tarjonta, vaan se laatu...

---

No huh, mikäs siellä on laadussa vikana? Ainakin eri hyvä mesta kokeilla läpi kaikenlaisia laatuja maailman eri kolkista ja hyviä sekarotupaketteja :) Itselle jäi kyllä NYCistä semmonen maku et siel vois viihtyä bileissä / kivoilla klubeilla melkeen joka ilta alkuunsa, nähtävää on kuitenkin enemmän ku kerkii maistelee :) Sain myös hemmetisti energia siitä et kaupunki sykkii koko ajan, on elossa. Toki aina eri juttu asua paikassa kuin käväistä - olen kuitenkin asunut muualla jenkkilässä jonkin aikaa eikä ne kuviot maistunu pahemmin NYCiin verrattuna - suburban hell + baltimore, eh :/
[/q]

Jos ihan oikeesti haluaisi loytaa miehen, joka mm. osaisi vaihtaa hehkulampun, tunnistaisi EDES yhden tyokalun (saati omistaisi semmoisia...), osaisi tarvittaessa kantaa roskat pihalle ja olisi muutenkin enemman mies, niin niita ei taalta loyda.

Haluuks joku hottis muija katsoo mun kanssa scifii?

O