SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]India, 18.3.2007 18:42:
täällä....
[/q]

semmosta se on, mutta ei saa vaipua murheen alhoon. Täältä luukusta on hyvä ponnistaa eteenpäin.

[q]Daverian, 26.3.2007 11:53:
Taidan kohta olla täällä taas. Tai siis nyt olen pienellä miettimis tauolla. Täytyy miettiä vähän että mikä on fiksua. Kun saatan kesän lopulla siirtyä opiskelemaan tampereelle ammattikorkeaan ja tyttöystävä opiskelee lohjalla. Niin onko suhteen jatkamisessa mitään järkeä? Kun kummallakin on mahdollisuus nähdä vain viikonloppuisin. Että saa nähdä mitä tulee järkeiltyä. Suhteen lopettaminen vaikuttaisi kaikkein järkevimmältä tällä hetkellä. Koska onko järkevää olla suhteessa jossa vain nähdään viikonloppuisin ja siitäkin suurin osa ajasta menee varmaan nukkumiseen rankan kouluviikon jälkeen. No ei mahda mitään. Pitää ajatella asiaa.
[/q]

Jos alkaa miettimään parisuhteen jatkamista
pelkillä 'järkisyillä' on jo ratkaisunsa tehnyt.

Kirjotanpas hyvää suomea tänään

[q]Morloc, 20.3.2007 22:22:
Hmmph... Jos ettis itelleen tommosen lievästi ylipainoisen, mitä noi tossa 4D dokkarissa ja syöttäis sitä vaan kotosalla. Se ei pääsisi edes juoksemaan pakoon.
[/q]

No ton jutun heitin puhtaasti huumorimielessä, ehkä jopa pientä provoiluakin ilmassa, mutta jokaisessa vitsilläkin heitetyssä asiassa piilee aina jokin totuudensiemen.
On totta että itsetunto/-luottamus ei ehkä ole tällä hetkellä korkeimmillaan ja senpä vuoksi sitä tässä luukussa tulee hengailtuakin.

Tottahan on että sellaiseen suhteeseen olisi turvallista tuudittautua, kun tietää ettei tarvitse pelätä toisen menettämistä. Mutta siinähän juuri se mielekkyys katoaa ja toisesta tulee itsestäänselvyys.
Sen sijaan pieni 'pelko' toisen menettämisestä saa tekemään töitä suhteen eteen, jolloin mahdollisuus rakastamansa ihmisen menettämisestä oleellisesti pienenee.

Parisuhdehan on kahden kauppa ja silloin loppupeleissä, jos suhde on tasa-arvoinen, on itsellä teoriassa vain 50% mahdollisuus vaikuttaa kestääkö se. Loppu riippuu vastapuolen valinnoista. Jos toinen tuntee löytäneensä itselleen enemmän täydellisen kumppanin, on päätös yksin hänen. Siinä vaiheessa on parempi laittaa lusikat jakoon tai ottaa Epailijan neuvosta vaarin: [q]Kannattaa siis miettiä mitä haluaa lyhyellä ja mitä pitkällä tähtäimellä.[/q]

No tossa tuli paljo samaa juttua mitä KooKie ja Epailija ovat setvineet, mutta ajattelin kantaa myös yhden korren kekoon.

plaah, mä en haluu olla täällä..

Tulipa sitten puol vuotta täynnä täällä tossa eilen. Hemmetin nopeesti se aika menee, kun on kivaa. :)

[q]aapee, 19.3.2007 01:14:
Viimeiset vuosi ja 8kk tullu asusteltua täällä.. ..tää ei oo enää kivaa.
[/q]

Aika pitkälti millanen lempi vaan kelpais. Boree :(

Hah, tääki ilmottautuis..

Pakko tässä fiiliksessä sanoo, että seurustelussa oli se hyvä puoli ainakin kun exä aina hoiti ja passas kun olin kipeä.. tuli mehua ja halia ja särkylääkettä ja silitystä.. nyt on vähän surku sitä aikaa tässä kuoleman kielissä köllötellessä *nyyh*..

Varsinkin kun on täysi mahdottomuus tavata muunlaisia miehiä kuin idiootteja ja pilluhaukkoja *hmph*.. vatipäitä suurin osa tyystin

Ehkä siis kuitenkin ihan mieluusti makaan täällä itse itseäni parantaen kuin jonkun kulkumulkun kainalossa

Paree olis viikonloppuna terassien aueta!

[q]KooKie, 20.3.2007 19:16:
---
Mönnä, 20.3.2007 18:57:
Varsinkin kun on täysi mahdottomuus tavata muunlaisia miehiä kuin idiootteja ja pilluhaukkoja [--]

---

Johtuu pitkälti siitä, että etsivä usein löytää vain tyrkyllä olevia. Kyllä niitä ihania, viihdyttäviä, mukavia, hauskoja, tunteellisia ja lempeitä miehiä löytyy. Ensin on vain oltava sinut itsensä ja ns. yksinäisyyden kanssa ja pitää silmät auki muutoinkin, kuin vain nähdäkseen potentiaalisen tulevan (...exän) jokaisessa vastaantulijassa.
[/q]

En mä tässä mitään etsikään. Niitä vatipäitä nyt vaan aina vahingossa tarttuu mukaan jos pyörii muuallakin kun omassa kämpässä

Kyllähän tää sinkkuilu muuten ihan mukavaa onkin *joo*, nyt on vain kuumeisen pään sekoittama heikko hetki

Hmmph... Jos ettis itelleen tommosen lievästi ylipainoisen, mitä noi tossa 4D dokkarissa ja syöttäis sitä vaan kotosalla. Se ei pääsisi edes juoksemaan pakoon.

Itte olen sinkkuna viettänyt vasta....23.5. syntymäpäivä ja sinkkuna 2 vuotta.
Onhan tämä rauha jees kun muistelee miten helvetinmoista nalkutusta joutui kuuntelemaan mutta kun Kuopioon olen muuttanut eikä täällä kavereita ole niin välillä tuntuu vähän yksinäiselle kun ei ole oikein ketään.

Juottoloista ei ole kyllä tullut kokeiltua sen jälkeen kun minua epäiltiin vammaiseksi (ääni vähän paskana kirurgisen toimenpiteen jäljiltä niin meikä on aika raspikurkku) kun suuni avasin.
Olisi yksi söpö neiti joka kyllä vahinko vain lopetti opiskelun kolme viikkoa sitten, tekisi mieli soittaa kun numerokin on tiedossa että jos lähtisi alkuun ihan viattomasti kahville mutta ei se kuitenkaan lähde niin mitä sitä turhia...On se kumma kun tuntee itsensä yhtä epävarmaksi kuin teiniaikoina.

[q]KooKie, 26.3.2007 12:10:
I've been abducted by alien.
[/q]
Anna sille vähän PPG:tä. Tai sit minbaarien staffia arseen.

[q]ALIEN, 20.3.2007 21:12:
sääliks käy kaikkia niitä leukavammaisia pikkupimperoita, jotka yrittävät tollaisia tyydyttää. Varmaan paikat aika... eiku! ai niin eihän dataajille heru ikinä!
[/q]

Ei niin, mä runkkaan salaojaputkella.

[q]niomic, 20.3.2007 20:26:
---
Mönnä, 20.3.2007 18:57:
Varsinkin kun on täysi mahdottomuus tavata muunlaisia miehiä kuin idiootteja ja pilluhaukkoja *hmph*.. vatipäitä suurin osa tyystin

---

Ehkä täs on kans hyvä miettiä et minkälaista kuvaa antaa ulospäin ja missä pyörii, jos vain tämmösiä ehdokkaita on. Ja onko esim. itse aktiivinen asian suhteen vai kattoo mitä tulee just nenän eteen.

Mut pikaista paranemista, kipeenä oleminen on 10x perseemmästä ku sinkkuilu :/
[/q]

Haha, sitten pitäis varmaan lopettaa bileissä käyminen, noooooo, onko pakko jos ei taho

Mutta oikiassa oot kyllä, että pitäähän sitä kattoo itteäänkin välillä peilistä. Ja minä oon kyllä hankalista hankalin jos vaan sille päälle satun, mikä ei aina välttämättä ole niin positiivista..

Kiitoksia, eiköhän tässä henkiin jäähä kummassakin tapauksessa

Purtsi älä jaksa olla noin vitun kyyninen. :D

[q]_RixU_, 21.3.2007 07:52:
Huomaa kyl et ois vähän kevättä rinnassa ku on HIRVEEEEE *hali*- ja *pus*-pula (jotku mahollisesti havainnukki jo tän...sorry guys *pepsodent*) Muuten melkeen viihynkiii täs luugus :P
[/q]

Ton mäkin olen huomannut, että löytyy kyseiset pulat isolla kädellä itsestänikin, tosin mä kaipaan jo pois tästä luukusta..

Ja mitä tohon sanontaan tulee, niin eihän elämällä sit koskaan ole "onnellista loppua"!?
Kaikki täältä lähdetään kukin vuorollaan ja tyylillään..*nauru*

[q]Morloc, 20.3.2007 22:22:
[/q]
Tai kuten Apulannan Toni ilmaisi asian V-lehden haastattelussa kun kysyttiin mitä kumppanisi pitää roolipelaamisestasi (esim. wow): "Ottaisitko sinä kumppaniksesi sosiaalisesti aktiivisen henkilön, joka pyrkii jatkuvasti tutustumaan uusiin ihmisiin, vai kotioloissa viihtyvän pikku myyräsen, joka kuvittelee olevansa velho?"

O