SINKKULUUKKU

Back to häröily O

tää on niin parasta

[q]astaroth, 1.5.2008 14:28:
---
from uranus lol
[/q]

Se sanoi anus. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

[q]Tyeicha, 18.2.2007 21:33:
tää luukkuhan alkaa jo pikkuhiljaa tuntua varsin kotoisalta.. ja suhteellisen viihtyisääkin on.
[/q]

Pitaskohan tanne raahata jotkut kivat sopot sohvat jos meinataan viihtya pitkaankin...

[q]Cera, 18.2.2007 22:53:
:D Isi lupas mulle auton
jos löydän poikaystävän joka tahtoo munkaa naimisiin

aah mua naurattaa tää meidän keskustelu kyl niiin paljon.
kaikkee senki jäbän päässä liikkuu.
[/q]

Millanen auto oli kyseessä?

[q]ezzy, 20.2.2007 15:14:
[/q]
Jonon taakse siitä! Täällä on ollu monta onnenonkijaa ennen sua :D.

[q]hallucinogen, 20.2.2007 15:24:
---
ezzy, 20.2.2007 15:14:

---

Jonon taakse siitä! Täällä on ollu monta onnenonkijaa ennen sua :D.
[/q]

Skenepisteet pöytään :DD

Tämä oma touhu alkaa kuulostaa ja vaikuttaa jo pelottavasti parisuhteelta, mutta kyllä mä virallisesti ainakin vielä sinkku olen

Kuulosti jo todella pelottavalta, kun kaveri kysyi tänään "ai niin muuten koska ne teidän häät oli?" Onneksi kyse ei sentään ollut omista häistä.

[q]Janisa, 20.2.2007 22:21:
Valittavana oli kolmea eri hammastahnaa: Cool Mint, Clean Mint ja Kiss me Mint... Arvatkaa minka ostin...? Miten niin epatoivoinen...?
[/q]

pöh... mä jo luulin et valittavana oli pussailupartneriksi noilla hampituoksuilla varustettuja ehdokkaita

paipai, näin tää elämä heittelee!
:)

Valittavana oli kolmea eri hammastahnaa: Cool Mint, Clean Mint ja Kiss me Mint... Arvatkaa minka ostin...? Miten niin epatoivoinen...?

[q]Janisa, 20.2.2007 22:21:
[/q]

Kerro sit toimiiks, et tarviiks itekki hommata jostain

[q]Ozie, 20.2.2007 22:37:
---
Janisa, 20.2.2007 22:21:

---

[/q]

Ok, ma ostin ton hammastahnan tanaan enka ole viela siis kertaakaan kerennyt kokeilla... Ajattelin illalla ennen ulos lahtoa testauttaa... Jatkoa seuraa jos tuubi toimii...

Poikamies Jumalan armosta*enkeli* Miksi tyytyä vuosikertaan kun voi saada irtonumeroitakin*pahis*

[q]Janisa, 20.2.2007 22:48:
---
Ozie, 20.2.2007 22:37:
---

---

---

Ok, ma ostin ton hammastahnan tanaan enka ole viela siis kertaakaan kerennyt kokeilla... Ajattelin illalla ennen ulos lahtoa testauttaa... Jatkoa seuraa jos tuubi toimii...
[/q]

Hmm... ikävää ettei pelkkä tuubin ostaminen siis ainakaan tuota minkään näkösiä vaikutuksia. No seuraamme jännityksellä (tai ainaki mä seuraan )

En tiedä mitään vielä varmaksi, mutta saatan päästä hetkellisesti ainakin täältä pois. Aivan mahtavan tapauksen bongasin bileistä!

[q]Ozie, 20.2.2007 22:51:
---
Janisa, 20.2.2007 22:48:
---
Ozie, 20.2.2007 22:37:
---

---

---

---

Hmm... ikävää ettei pelkkä tuubin ostaminen siis ainakaan tuota minkään näkösiä vaikutuksia. No seuraamme jännityksellä (tai ainaki mä seuraan )
[/q]

Kyllähän nyt noi kolme merkkiä yleensä on ollut sellaisia, että niitä kun on ollut kaupassa valitsemassa, niin kumppani-ehdokkaiden jono on aivan valtava siinä ostoshyllyjen vieressä.

Janisa on ollut selkeesti väärässä marketissa ostoksilla

talvi, pimeetä ja yksinäistä...:( kaipais kyl jotain...

[q]Ozie, 20.2.2007 22:37:
---

---

[/q]

NO PERSKELES! Se toimi! Montako tuubia laitetaan postiin...?

[q]Zapa, 20.2.2007 23:00:
---

Kyllähän nyt noi kolme merkkiä yleensä on ollut sellaisia, että niitä kun on ollut kaupassa valitsemassa, niin kumppani-ehdokkaiden jono on aivan valtava siinä ostoshyllyjen vieressä.

Janisa on ollut selkeesti väärässä marketissa ostoksilla
[/q]

Sulla on selkeesti jotain sisapiirin tietoa jostain lahimarketista missa kaikki yksinaiset sinkut oikein saalistaa toisiansa hullun kiilto silmissa... Haluu sinne kans!

[q]KooKie, 21.2.2007 13:02:
---
Ozie, 20.2.2007 22:51:
---
Janisa, 20.2.2007 22:48:

Jatkoa seuraa jos tuubi toimii...

---
seuraamme jännityksellä

---

Hammastahnaa tai ei, mä seuraisin Janisan kaltaista naista jännityksellä vaikka kuuhun.
[/q]

Taa kylla pelasti mun paivan! *kiittaa ja niiailee* Ja onneksi mua ei tartte seurailla kuuhun saakka -riittaa kun tulee Nykiin...

O