SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Kyllähän täällä viihtyy vallan mainiosti, ei täältä kyl pois haluu...EIPÄ

[q]AlexS, 15.2.2007 11:48:
Ohho. Luulin että tommosta tapahtuu vaa leffoissa :D[/q]

Asiaan tietenkin kuuluu että seurustelin silloin joten homma jäi siihen*nauru*

Tajusin tänään etten ole pannut ketään moneen kuukauteen.

Jeps. Sinkkuilu on kivaa. Täytyy kaivaa Pelimies '99-mojo esiin ja katsoa tuleeko asiaan muutosta.

Pohjimmiltani haluaisin seurustella mutta jostakin se on aloitettava.

I´m baaaack.

Juu täällä ollaan oltu jo nelisentoista kuukautta eikä toisaalta ole mikään kiire poiskaan, huolettomalla yksinelolla on puolensa. Täytyy kyllä myöntää että jotain jännitettä tässä vähän kaipais, en taida edes muistaa koska ois viimeks ollut perhosia mahanpohjassa.. *täh*

[q]I like to move it!!, 15.2.2007 13:58:
I´m baaaack.
[/q]

[q]sune, 15.2.2007 14:16:
---
I like to move it!!, 15.2.2007 13:58:
I´m baaaack.

---

[/q]

Ai meinaat ettei tullut yllärinä vai :)

äsh mä haluun pois täältä

[q]Lyylikki, 15.2.2007 20:03:

Voitais tehdä tässä semmonen pieni (ja erittäin tieteellinen) tutkimus SINKKULUUKUN asukkaille. Käsi ylös ne, jotka

a) on pussaillu tänä vuonna _o/

b) on pannu tänä vuonna _o_
[/q]

a)*igor*
b)*igor*

no onko nyt kivaa? tommosia reality-checkejä sitä just kaipasinkii...

[q]Ana-5000, 16.2.2007 03:25:
"Ette vittu ikinä arvaa mitä tapahtu ku vedin ekan kerran naksuja :D"
[/q]
en edes tiedä mitä on naksut... mut, joskus elämässä tapahtuu outoja asioita.

[q]kilobitti, 15.2.2007 06:50:
---
Snaggo, 14.2.2007 13:07:. Miksei nainen vois olla se aktiivinen osapuoli?*igor*
---

Itse asiassa tää on mun mielestä jossain määrin illusio. Kyllä, itse toiminta on miehen käsissä, mutta aika usein se lähtee siitä että nainen rohkaisee häntä siihen katseella tms.

Toisaalta tyttö voi ottaa tilanteen haltuun itsekkin jos osaa tehdä sen tyylillä, tilanne oli aika hurja; istuin gradu-ohjaajan kanssa palaveeraamassa, kun puolituttu tyttö lähestyi itsevarmasti, pahoitteli häiriötä ohjaajalleni, ojensi minulle puhelinnumeronsa paperilapulla, toivotti päivänjatkot ja poistui. Siinä putosi pallo sekä multa että ohjaajalta - siinä oli jotain käsittämätöntä varmuutta ja tyyliä

Luulen että avaimena tässä oli se, että hän ei hetkeksikään nöyrtynyt, anellut tai asettunut tilanteen/mun/meidän alapuolelle. Eli ei mitä tekee, vaan miten. Mutjoo, harvinaista herkkua.
[/q]

mä oon vieny vaan postiluukusta puhelinnumeron pojalle.. :D

kyl se otti yhteyttä ja tavattiinkin pariin kertaan, mut sit muutin pois ni se jäi sinne..

Oha tääl iha letkeetä... tääki päivä meni aika lepposasti, kerkesin jo rakastuu ...veneeseen ku kävin venemessuil.

Ferretti 550

--- nips naps
[/q]

Mä oon tehny ton muutamaan otteeseenkin ja olenpa huomannut että varsin tehokas tapa onkin mutta mä olenkin aina tainnut olla hieman aloitteellisempi tapaus.
Ja en koskaan ole ymmärtänyt näitä h*lvetin cosmo-oppeja että pitää venaa kolme päivää ennen kun soittaa tai ei saa lähettää useaa viestiä samana päivänä ym..ettei anna liian helppoa kuvaa. Pah sanon minä.

Suoraa toimintaa silloin kun diggaa jostain, musta on kiva käydä sanoo tyypille että hei sä näytät hyvältä ja kivalta, ois siisti tutustua. Vaikka myönnän että kyllä mullakin joskus ujous iskee päälle ja silloin pitää vaan toivoa että toinen tulis tekemään jotain alotetta.

[q]koomikko, 16.2.2007 00:19:
..astelee sisään korvat luimussa, häntä koipien välissä..
[/q]

Heiheihei, vähän asennetta korjaukseen tännekin luukkuun! Ei se nyt niin kauheaa ole. Toivottavasti.

Ja ai niin.

a)
b)*eiei*

a) o/
b) o/

Mä en oo ikuna uskaltanu tehdä alotetta. Jäädyn vaan niin täysin. En edes tiedä mitenkä entiset parisuhteet on muodostunut. Aina jotain ihme häslinkiä ja yht äkkiä jotenkin naisen kanssa juttelet. huh ... kaippa sitä vois kokeilla joskus lähestyä naista. Ehkä se on vaan niiiiiiiin paskamaista kun saa pakit, varsinkin kun itseluottamus on aika heikko. Eipä juurikaan ainakaan pakit itsetuntoa pökitä eteenpäin.

Täytynee varmaan sitten tehdä aloite, kun joskus käy taas ihmisten ilmoilla.

a) o7
b) _o_

toi b) ei tällä erää edes harmita, laatu saa sit korvata määrään.

[q]Lyylikki, 15.2.2007 13:07:
Eikö sulla sitten enää ole se lappu tallella? *vink*[/q]

Nro on tallessa kyllä. Eipähän o vaan tullu soitettua - jotenkin en ehkä aisti että siitä vois kasvaa mitään suurta rakkautta, ni se on sit jääny kokonaan.

[q]
Zeisus kreistus sanon vaan... Jos olet itse profiilikuvassasi ja sulla ei ole käynyt flaksi yrittämisestä huolimatta, niin turkulaisissa on kyl jotain pahasti vialla... *pökr*
[/q]

Mut onhan näissä(kin). Valitettavasti.

Toisaalta tyttö voi ottaa tilanteen haltuun itsekkin jos osaa tehdä sen tyylillä, tilanne oli aika hurja; istuin gradu-ohjaajan kanssa palaveeraamassa, kun puolituttu tyttö lähestyi itsevarmasti, pahoitteli häiriötä ohjaajalleni, ojensi minulle puhelinnumeronsa paperilapulla, toivotti päivänjatkot ja poistui. Harvinaista herkkua.[/q]

Joo, itellekin kävi viime syksynä näin että kävelen kaverin kanssa manskua pitkin puhelin korvalla ni kolme mimmiä kävelee vastaan, niistä silmälle ystävällisimmän näköinen sanoo että "sulla on siisti paita", ennenku ehdin havahtua ja sanoa et "kiit..." nii tyttö haukkas kiinni ja siinä sit suudeltii pieni tovi lasipalatsin edessä :D
sen jälkee kyllä kieltämättä oli niin ällikällä lyöty etten osannu ees numeroa kysyä tai mitään.
ja kuten sanottua, harvinaista herkkua, tai no pikemminkin ainutkertaista.

Viduke anssi sul on kyl kikat!!

a) _o/
b) _o/

Pakko kyllä todeta, että yllättävän hyvä alkuvuosi on ollut

O