SINKKULUUKKU
[q]kiu^^, 21.2.2007 16:56:
Nyt jo hetkisen tämän luukun tapahtumia sivusta seuranneena uskaltaudun mukaan menoon.. Saa nähdä jäänkö pidemmäksikin aikaa, sopivien miesehdokkaiden puuttuessa.. Mutta se ei mun menoa latista, vaan täysillä eteenpäin! Tervehdys siis kaikille..
[/q]
Todistettavasti täällä voi helposti viettää pari kolme vuotta ilman mitään ongelmaakaan. Eli olet ihan hyvässä paikassa.
[q]lunake, 21.2.2007 20:42:
Nyt vois kaivata hoitajaa tälle kipeelle tytsylle...
[/q]
mulle kans... (vaiks en enää niin pipi ookkaa)
[q]Janisa, 20.2.2007 22:21:
Valittavana oli kolmea eri hammastahnaa: Cool Mint, Clean Mint ja Kiss me Mint... Arvatkaa minka ostin...? Miten niin epatoivoinen...?
[/q]
aina kun tollasia kattelee, ni sit kaupan koko muu asiakaskunta tulee viereen et "ha ha! äijä luulee saavansa pillua!", ja sit masentuu niin paljon et jättää hammastahnat ostamatta ja pesee kaljalla. :/
Jopas tänne on kertyny sivuja*whaat* Hetkeen tullu taas ihmeteltyä menoa, vaikka jäsenenä ollutkin kokoajan :P
[q]Uhuu, 21.2.2007 20:49:
joo.. eipä tarvii onneks enää hoitsua kipeilyille kaivata, kun ei asu sinkkuluukun puolella.. nyt on joka särkyyn hoitaja omasta takaa.. ja pätevä sellainen.. =)
-hoitohuuhkajauhuu
[/q]
hmm... Sitäkö saadaan nautintoa lyötyjen lyömisestä? *hih**grr*
[q]fine, 21.2.2007 20:53:
---
tuu tänne
[/q]
[q]plink, 22.2.2007 03:19:
---
Janisa, 20.2.2007 22:21:
Valittavana oli kolmea eri hammastahnaa: Cool Mint, Clean Mint ja Kiss me Mint... Arvatkaa minka ostin...? Miten niin epatoivoinen...?
---
aina kun tollasia kattelee, ni sit kaupan koko muu asiakaskunta tulee viereen et "ha ha! äijä luulee saavansa pillua!", ja sit masentuu niin paljon et jättää hammastahnat ostamatta ja pesee kaljalla. :/
[/q]
So, that's the reason why you are here! Marssi nyt sinne kauppaan hakee sita hammastahnaa hyva mies...!
On kyllä taas niin soittimesta koko tämän hetkinen elämäntilanne ku vaan voi!
Himoksella töis ja viikonloput Helsingis kemuilemas. :/
Ni ei kyllä kykene minkäänlaista juttua alottamaan vaik mielitekis.
Sen ku tietää et ois kamalat tuskat arkiviikolla tai viikonloppuna :/
PRRC
[q]Lyylikki, 22.2.2007 21:01:
---
Tuksu, 22.2.2007 20:34:
On kyllä taas niin soittimesta koko tämän hetkinen elämäntilanne ku vaan voi!
Himoksella töis ja viikonloput Helsingis kemuilemas. :/
Ni ei kyllä kykene minkäänlaista juttua alottamaan vaik mielitekis.
Sen ku tietää et ois kamalat tuskat arkiviikolla tai viikonloppuna :/
PRRC
---
Äläs kuule luule...yleensä ne onnistuu iskemään juuri tommoseen saumaan. Paitsi sitten kun sen sanoo ääneen...my bad
[/q]
Eiks se yleensä iske kun sitä vähiten odottaa :) Ainakin itellä käyny joka kerta niin
[q]KooKie, 11.6.2009 13:05:
Mä lähdin viime uutena vuotena kahden pariskunnan kanssa kemuilee. Täydellinen kiteytys:
(Villi veikkaus, että vain esitän puhuvani puhelimessa, etten vaikuttais niin säälittävältä. Ei auttanut.)
[/q]
Muuten hyvä, mutta tästä puuttuu vielä kaksi pariskuntaa lisää. *vink**tirsk*
[q]ALIEN, 24.2.2007 04:35:
hmm. Mikä tarve on todistaa kenellekään et seurustelee, kun kyse on kuitenkin siitä että viihtyy toisen seurassa, eikä "omista" tai et saa hehkuttaa pitkin poikin seukkaavansa? Mikä "epämääräinen" tila se on, kun molemmat tietävät mistä on kyse? Onks ne nyt just ne ainoat vaihtoehdot mitä pitää muille hehkuttaa, et sä joko seukkaat tai et? Vai eikö ihmisille riitä vastaukseksi esim. "me olemme nauttineet toistemme seurasta jo vuoden pari, ja rakastamme toisia"? Onks ihmiset todellakin niin muottiin kasvatettu näissäkin asioissa, et sä joko olet warattu tai et? Tarvitsenko unta? im not an ordinary alien, im an alien with along john dong. So are we alone? Is that the question?
EDIT: njoo, onhan se tietty aika inhimillistä.
[/q]
toihan on just perus suomitarve et pitää olla naimisissa ja omistaa kamaa. jos et oo viettänyt kirkkohäitä ja et asu omakotitalossa perheen kanssa 40-vuotiaana ni et oo mitään. nihkeetä vaan ku se näkyy tyypeillä jo nuorempanakin :P
Kevät, kevät kevät!! Rintani pakahtuvat!!!
Sain matotkin tampattua tänään, niin eikös se sitten seuraavaksi olisi romanssin paikka?
[q]Lene, 24.2.2007 10:22:
Mutta jälkimmäisessä vertailuryhmässähän tuntuu olevan juuri niitä, joilla ei ole avioliittoa (lue: parisuhdetta), sitä perunamaata, punaista mökkiä jne. kiinnekohtia elämään. Ehkä nimenomaan ovat menettäneet nämä kaikki. x) Tai eivät koskaan ole saavuttaneet.
[/q]
Monessa tapauksessa varmasti, mutta mielestäni on merkitsevää myös, että em. asioiden ihannointi johtaa tällaiseen maailman romahtamiseen, kun kaikki ei sujukaan suunnitelmien mukaan. Onni pitäisi löytää muunlaisista asioista - sisäsyntyisistä asioista, jotka adaptoituvat elämän tilanteen mukaan. Ja on myös niitä, joilla on kaikki "hyvin" normiemme mukaan, mutta eivät ole tyytyväisiä elämäänsä, miksihän? Osasyynä voisi olla se, että on seurattu elämässä sitä itsestäänselvää autuuteen vievää polkua ja sitten huomattukin, että eihän tämä olekaan mun juttu. Silloin niitä avioeroja syntyy ja jätetyt masentuvat ja tekevät itsemurhan jne. Menipä maalailuksi...
vihdoin poissa täältä ^____^
[q]Samu*, 25.2.2007 14:44:
kun näkee jokapuolella onnellisia pareja nauttimassa toisistaan ja kesästä :)
[/q]
Joo, kivaa, sitä odotellessa!
[q]Dementation, 22.2.2007 01:04:
---
kiu^^, 21.2.2007 16:56:
---
Todistettavasti täällä voi helposti viettää pari kolme vuotta ilman mitään ongelmaakaan. Eli olet ihan hyvässä paikassa.
[/q]
Hyvin olen alkanut viihtymään.. katsotaan nyt kuinka kauan täällä tulee viihdyttyä. Vaikkakin ei mulla mitään kiirettä pois ole, niin hyvin on otettu vastaankin..
[q]WiljamiDzay, 25.2.2007 14:59:
Mulla on kyl kans enemmän *igor*, kuin *plur*-fiilis kun näkee pariutumista tapahtuvan...
nimim. katkera paskiainen (tai muuten vaan kyynikko)
[/q]
Ei mulla ainakaan ole mikään ongelma katsoa, jos kaksi ihmistä löytää toisensa. Hienoahan se vaan on ja voi olla onnellinen niiden puolesta Mutta mitään jatkuvaa ällösöpöilyä, -limailua, -hinkkausta jne. en jaksa katsoa. Pätee mm. omiin kavereihin, jotka seurustelevat. Pientä pussailua voi olla välillä, mutta ei siinä toisessa tarvitse olla kiinni 24/7, eikä sitä ällösöpöilyä tarvitse tapahtua joka kerta kun taas minuutin eron jälkeen näkee toisen. Rajansa kaikella.
[q]Freja, 11.6.2009 12:57:
Sori mä en valitse ystäviäni sen perusteella et onko sinkkuja vai varattuja, tai hylkää heitä sen takia että he saavat perheenlisäystä.
[/q]
lähinnä meinasin tota päinvastaista tilannetta - millasia frendejä ne oikein on jos niiden pariutuessa tai lisääntyessä tuntee jäävänsä piirien ulkopuolelle?
olen onnekseni ollu niin tarkkasilmäinen että olen osannut valita ympärilleni ihmisiä jotka on frendejä siitä huolimatta että on pidetty häät tai saatu kersoja. Ja niistä puolisoista ja kersoistakin on tullu frendejä. Lucky me.
[q]Rinik, 1.5.2008 20:52:
jaahas, mä taidan sitten poistua täältä... :)
[/q]
Uih, ihanaa Onnea! :)
[q]WiljamiDzay, 26.2.2007 18:58:
Hmm.. mites sinkkuluukus on ollu hiljasta yli vuorokauden? alkaako jengi taipua kurjaan kohtaloonsa vai onko lisääntynyt valo aiheuttanut jotain kummallista (esim. pariutumista tai halua pysyä poissa koneelta*ding*)?
[/q]
Juuh, se on se lisaantynyt valo... Ma oon ainakin ihan villina!