SINKKULUUKKU
[q]zeuzz, 21.2.2007 16:58:
kärleken väntar, perkele
[/q]
Eipäs ku käkerlek, aka koppakuoriainen ;)
[q]Ozie, 21.2.2007 16:33:
---
Janisa, 21.2.2007 15:48:
---
Ozie, 20.2.2007 22:37:
---
Janisa, 20.2.2007 22:21:
Valittavana oli kolmea eri hammastahnaa: Cool Mint, Clean Mint ja Kiss me Mint... Arvatkaa minka ostin...? Miten niin epatoivoinen...?
---
Kerro sit toimiiks, et tarviiks itekki hommata jostain
---
NO PERSKELES! Se toimi! Montako tuubia laitetaan postiin...?
---
Ai perkele toimi vai, jos mä lähtisin kokeilee tätä yhellä tuubilla... ei osaa oikeen sanoo et miten tuo toimii täällä. Paljos tulee yks tuubi maksaa tänne?
[/q]
Niin joo, meinaatko ettei suomalaiset sitten kaviskaan niin paalle...? Eika tuo nyt niin kalliiksi tulisi lahettaa, jos vain USA:n postilaitoksella ne ei paata olla muodollisia ja tyhjennella koko tuubia pommin pelossa ennenkuin paketti edes paasee rajojen ulkopuolelle... Mutta ainahan niita voi huijata... Silla kyllahan nyt yksinaiset sinkut pitaa saada pelastettua!!!
Mä pistin popparit tulemaan, jatkakaa!
[q]Janisa, 21.2.2007 16:41:
---
Ozie, 21.2.2007 16:33:
Ai perkele toimi vai, jos mä lähtisin kokeilee tätä yhellä tuubilla... ei osaa oikeen sanoo et miten tuo toimii täällä. Paljos tulee yks tuubi maksaa tänne?
---
Niin joo, meinaatko ettei suomalaiset sitten kaviskaan niin paalle...? Eika tuo nyt niin kalliiksi tulisi lahettaa, jos vain USA:n postilaitoksella ne ei paata olla muodollisia ja tyhjennella koko tuubia pommin pelossa ennenkuin paketti edes paasee rajojen ulkopuolelle... Mutta ainahan niita voi huijata... Silla kyllahan nyt yksinaiset sinkut pitaa saada pelastettua!!!
[/q]
Noni, sit mulle yks tuubi! Voin pistää rahat tilille ja osotteen sit ku tarvii!
Mmmm..sinkkuluukkuun vois ilmoittautua ikuisesti ihan vaan ensisuudelmien takia.
[q]Ozie, 21.2.2007 16:44:
---
Janisa, 21.2.2007 16:41:
---
Ozie, 21.2.2007 16:33:
---
---
Noni, sit mulle yks tuubi! Voin pistää rahat tilille ja osotteen sit ku tarvii!
[/q]
Jos laitat mulle osoittees privana, niin voi olla etta postiseta sua saattais muistaakin...
[q]Janisa,
Taa kylla pelasti mun paivan! *kiittaa ja niiailee* Ja onneksi mua ei tartte seurailla kuuhun saakka -riittaa kun tulee Nykiin...
[/q]
Ja tää Nykiin tuleminen sitten pitäisi riittää & uskoa kun neidin profiilissa lukee "vaikeasti kesytettävä"
[q]Janisa, 20.2.2007 22:21:
Valittavana oli kolmea eri hammastahnaa: Cool Mint, Clean Mint ja Kiss me Mint... Arvatkaa minka ostin...? Miten niin epatoivoinen...?
[/q]
Aloin miettiin et tästä vois kehitellä jonku onnettoman iskureplan baariin: "arvaas muuten minkä merkkistä hammastahnaa käytän?*vink*"
[q]Zapa, 21.2.2007 16:44:
---
Janisa,
Taa kylla pelasti mun paivan! *kiittaa ja niiailee* Ja onneksi mua ei tartte seurailla kuuhun saakka -riittaa kun tulee Nykiin...
---
Ja tää Nykiin tuleminen sitten pitäisi riittää & uskoa kun neidin profiilissa lukee "vaikeasti kesytettävä"
[/q]
Sitapas luetaan tarkkaan mun profiilia... Ja vaatii se tanne tuleminen Suomessa asuvilta silti vahan enemman ponnistuksia kuin vierailu vaikka Tampereelle...
[q]sare, 21.2.2007 16:52:
---
Janisa, 20.2.2007 22:21:
---
Aloin miettiin et tästä vois kehitellä jonku onnettoman iskureplan baariin: "arvaas muuten minkä merkkistä hammastahnaa käytän?*vink*"
[/q]
Se kylla onneksi toimi ilman tuota onnetonta replaakin...
[q]Janisa, 21.2.2007 16:51:
---
Zapa, 21.2.2007 16:44:
---
Janisa,
---
---
Sitapas luetaan tarkkaan mun profiilia... Ja vaatii se tanne tuleminen Suomessa asuvilta silti vahan enemman ponnistuksia kuin vierailu vaikka Tampereelle...
[/q]
No tossa se teksti näkyy, muuta siihen vaikka "vaikeasti tavoitettava" tai "vaikean matkan päässä oleva & erittäin helposti kesytettävä"
[q]Fyraett, 9.12.2006 11:54:
Vaikka kaikki himoilee blondei, mut jos kuuman kisulin haluu niin brunetti kiitos <3
[/q]
Punapäät ftw! Siis ei vain oma lehmä ojassa, vaan voi luoja sellaisia punahiuksisia, pisamanaamaisia tyttöjä.
[q]kiu^^, 21.2.2007 16:56:
Nyt jo hetkisen tämän luukun tapahtumia sivusta seuranneena uskaltaudun mukaan menoon.. Saa nähdä jäänkö pidemmäksikin aikaa, sopivien miesehdokkaiden puuttuessa.. Mutta se ei mun menoa latista, vaan täysillä eteenpäin! Tervehdys siis kaikille..
[/q]
Tervetuloa vaan sekaan! Taalla saa olla kengat jalassa ja kukaan ei valita...
[q]Janisa, 21.2.2007 17:32:
---
kiu^^, 21.2.2007 16:56:
---
Tervetuloa vaan sekaan! Taalla saa olla kengat jalassa ja kukaan ei valita...
[/q]
Taidan siis astua peremmälle..
[q]sts, 21.3.2007 14:35:
---
Unik, 21.3.2007 14:33:
---
sts, 21.3.2007 14:32:
Purtsi älä jaksa olla noin vitun kyyninen. :D
---
Kyyninen? En mä ole kyyninen. Olen realistinen ja se on aivan eri asia.
---
Sä oot kyyninen. Realistia susta ei saa tekemälläkään :D
[/q]
Jos tosissasi väität et olen kyyninen niin silloin et tunne mua yhtään.
[q]KooKie
Mä lähdin viime uutena vuotena kahden pariskunnan kanssa kemuilee. Täydellinen kiteytys:
(Villi veikkaus, että vain esitän puhuvani puhelimessa, etten vaikuttais niin säälittävältä. Ei auttanut.)
[/q]
Ai hitto. Niin asian ytimestä että :D
Been there, done that. Kolmas pyöräily (jne) on aina yhtä "hauskaa" tossa vaiheessa.. Sit sitä yleensä oppii valkkaamaan noi porukat vähän sen mukaan et missä pariskunnat osaavat olla myös sen oman lempense vaalimisen ohessa seurallisia muillekin eikä mee ällösöpöilyks.
,j
Nyt vois kaivata hoitajaa tälle kipeelle tytsylle...
joo.. eipä tarvii onneks enää hoitsua kipeilyille kaivata, kun ei asu sinkkuluukun puolella.. nyt on joka särkyyn hoitaja omasta takaa.. ja pätevä sellainen.. =)
-hoitohuuhkajauhuu
Mitäs tänne?
JESJES! Nyt saa luvan loppuu täs luukus hengailu! Illalla on ISOT hetket :] *tshih nam poks*
*napatanssahtel ympär huonett*