SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]larzizi, 7.12.2006 23:13:
Kyllä lähekkäin ja vähän toista koskettaen on kiva nukahtaa. Mutta tietysti riippuu paljolti ihmisestä, että miten hyvin esim. herää liikkeeseen/kosketukseen. Ei toiseen tarvitse mitenkään liimautunut olla, mutta kyllä lähekkäin voi olla muutenkin

Ihan parasta on kyllä nukkua toisen kanssa niin, että pystyy nostamaan oman jalkansa toisen päälle *sydän* (yksin se ei onnistu niin helposti, eikä tunnu niin kivalta)
[/q]

Yksin jalka itsensä päälle nostaen vaatii jonkunmoista vammasuutta :D

Mut kaksin se on kyl <3

[q]RiD, 7.12.2006 23:20:

Mut kaksin se on kyl <3
[/q]

Yksin siihen lähinnä tarvitaan jonkin näköinen apuväline, kuten tyyny, peitto tms. Itse en ainakaan ihan vielä taivu niin paljon, että voisin laittaa oman jalkani itseni päälle

[q]larzizi, 7.12.2006 23:34:
---
RiD, 7.12.2006 23:20:

Mut kaksin se on kyl <3

---

Yksin siihen lähinnä tarvitaan jonkin näköinen apuväline, kuten tyyny, peitto tms. Itse en ainakaan ihan vielä taivu niin paljon, että voisin laittaa oman jalkani itseni päälle
[/q]

Multa menee nyt ihan ohi tää unikaveri-juttu. Mikä viehätys siinä on? Toisinaan iltasi, ku tulee kotia ja vääntäytyy sohvalle, tulee sellanen olo, et ois ihan mukava, ku ois kainalo johon käpertyä. Mutta mihin ihmeeseen sitä toista tarvii nukkuessa, tai edes nukkumaan käydessä. Läheisyys on ihan jees, mut se et mun vieressä tuhisee joku, ei kyllä paranna mun unen laatua, päinvastoin.
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä. Mä oon ainakin niin riemuisa ja hehkeä aamutuimaan, et ei paljo huvita/ kiinnosta nähä ketään siinä vaiheessa.
Tääl on nyt hehkutettu tota unikaverin ihanuutta, mä haluaisin HYVIÄ perusteluja sille ihanuudelle.

[q]SikaihQ, 8.12.2006 00:20:
Hei oikeeeeesti! Sleepbuddy MITÄ VITTUA! :D [size=18]joku roti[/size]
[/q]
*justjoo**täh* Valoita toki kantaasi

[q]ippu, 8.12.2006 00:06:
Multa menee nyt ihan ohi tää unikaveri-juttu. Mikä viehätys siinä on? Toisinaan iltasi, ku tulee kotia ja vääntäytyy sohvalle, tulee sellanen olo, et ois ihan mukava, ku ois kainalo johon käpertyä. Mutta mihin ihmeeseen sitä toista tarvii nukkuessa, tai edes nukkumaan käydessä. Läheisyys on ihan jees, mut se et mun vieressä tuhisee joku, ei kyllä paranna mun unen laatua, päinvastoin.
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä. Mä oon ainakin niin riemuisa ja hehkeä aamutuimaan, et ei paljo huvita/ kiinnosta nähä ketään siinä vaiheessa.
Tääl on nyt hehkutettu tota unikaverin ihanuutta, mä haluaisin HYVIÄ perusteluja sille ihanuudelle.
[/q]

Second that! Ylipäätänsä on hassu ajatus, et nukkuis jonkun kundin sylissä, tuhisis siinä vierekkäin (ja mä en pysty nukahtamaan noin vain, yksinkin on välillä vaikeaa, kaiken maailman häkyäänet pitää hereillä. Ja se lämpö! Varsinkin kesällä jo pelkkä peitto on ihan liikaa, kuvitella nyt sitten toinen 36 asteinen lämpöpatteri siihen.) eikä sit kuitenkaan vois lähentyä, jos mieli tekis.

Kyllähän mä tiedän hyvinkin sen addiktoivan läheisyyden tunteen, mut en ole kovin vakuuttunut, että se toimisi ihan platonisen rakkauden suhteessa. Ehkä tätä pitäisi testata, joten mistäs sellaisia unikavereita sitten lähtisi haalimaan? *pökr*

Solmussa nukkuminen *sydän*

[q]ippu, 8.12.2006 00:06:
[/q]

Ensinnäkin, olet ehkä huomannut, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä, jotkut diggaa eri asioista, kuten unikavereista *hymy**piis*. Mun mielestä se on kovin ihanaa, kun joku halii sua kun nukahdat/omassa sylissäni on joku kun nukahdan. Tosin en useimmiten nuku kovin hyvin toisten vieressä, en ainakaan taas nykyään kun vakituisesta harjoittelusta ollut puutetta. Mutta silti tykkään, että siinä vieressä on joku tuhisemassa, vaikka sitten se saattaa haitata untani. Tosin usein sitten tekee niinkin, että kun oikeasti alkaa nukkumaan niin ottaa vähän omaa tilaa. Jos aamulla ei ole kiire, niin on kiva jäädä toisen kanssa köllimään siihen ja heräillä rauhassa. Tosta unikaveri nimityksestä.. eihän se nyt tosiaan pelkkää kaveria unen aikana tarkoita *ding*, aamu-ja iltahellimiset makes it worth trying :)

Taitaa tänään pamahtaa 5 vuotta täyteen tätä luukkua*täh*

[q]Anselmi, 8.12.2006 00:17:
---
ippu, 8.12.2006 00:06:
Hän sanoi

---

Kuules rakas Ippu, minäpä annan hiukan niitä näinä yön pimeinä tunteina. En tietystikkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta teen niin. Itse nukun paljon levollisemmin toisen ihmisen kanssa ja ylipätään toisen kanssa nukkuminen tuntuu hyvältä. Ja yöllä herätessä mikään ei ole täydellisempää kuin ottaa toinen syleilyynsä. Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ja mitä aamuihin tulee, niin ei ne ole mitään edustustilaisuuksia, vaan siinä se hienous piileekin että voi olla luonnollisimmaan ilman että tarvii olla hehkeä. Itse kylläkin koen että nainen on usein kauneimmillaan juuri heränneenä.
[/q]
Mikä siitä tekee niin täydellistä, eli miltä se tuntuu? se on se mun pointti (siis hyvä perustelu). Mä ymmärrän tän yhdessä olon ja elon ihanuuden osana parisuhdetta, sillon ku sul on vierellä sellanen ihminen jota rakastat ja johon luotat ja joka on koti sulle. Sellasen ihmisen viereen on turvallista nukahtaa ja siitä on hyvä herätä. Se mitä mä en ymmärrä on se et mitä fiiliksiä saa siitä et joku puol tuttu, tai ees kaveri nukkuu sun kainalossa tai sä sen, jos tähän ei liity sen kummempia tunteita tai kiinostusta toista ihmistä kohtaan. Onks se niin, et on vaan pakko olla joku tai tuntea ittesä halutuks, vai mikä ihme?!!

mäkään en ihan käsitä... siis onko unikaveri joku sellainen jonka kanssa ollaan ihan vaan kavereita mut ollaan lähekkäin nukkuessa, vai siis mtähh?

musta on myös ihanaa käpertyä poikaystävän tms. kainaloon ja syleilyyn, varsinkin talvikylmällä., mutta en mä kyllä haluais et joku muu musta kiinni nappais yöllä. jos siinä vieressä joku kaveri tms sattuu nukkumaan, niin mieluiten oma peti tai tarpeeksi tilaa.

[q]ippu, 8.12.2006 00:42:
Mikä siitä tekee niin täydellistä, eli miltä se tuntuu?
[/q]
Se tuntuu läheisyydeltä.
[q]
Se mitä mä en ymmärrä on se et mitä fiiliksiä saa siitä et joku puol tuttu, tai ees kaveri nukkuu sun kainalossa tai sä sen, jos tähän ei liity sen kummempia tunteita tai kiinostusta toista ihmistä kohtaan.[/q] Uskon et ihmiset nukkuu enemmänkin hyvien ystävien ja Exien kanssa kun puoli tuttujen ja kavereiden. Itse rakastan ystäviäni yli kaiken, eli kyllä tunteita löytyy, ne ei vaan oo sellaisia Romeo tapas Julian tunteita.
[q]
Onks se niin, et on vaan pakko olla joku tai tuntea ittesä halutuks, vai mikä ihme?!!
[/q]
Tää lause ei ihan selvinnyt mulle, voiks vähän tarkentaa?

[q]ippu, 8.12.2006 00:42:
---
Anselmi, 8.12.2006 00:17:
---
ippu, 8.12.2006 00:06:
Hän sanoi

---

Kuules rakas Ippu, minäpä annan hiukan niitä näinä yön pimeinä tunteina. En tietystikkään voi puhua kuin omasta puolestani, mutta teen niin. Itse nukun paljon levollisemmin toisen ihmisen kanssa ja ylipätään toisen kanssa nukkuminen tuntuu hyvältä. Ja yöllä herätessä mikään ei ole täydellisempää kuin ottaa toinen syleilyynsä. Siinäpä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ja mitä aamuihin tulee, niin ei ne ole mitään edustustilaisuuksia, vaan siinä se hienous piileekin että voi olla luonnollisimmaan ilman että tarvii olla hehkeä. Itse kylläkin koen että nainen on usein kauneimmillaan juuri heränneenä.

---

Mikä siitä tekee niin täydellistä, eli miltä se tuntuu? se on se mun pointti (siis hyvä perustelu). Mä ymmärrän tän yhdessä olon ja elon ihanuuden osana parisuhdetta, sillon ku sul on vierellä sellanen ihminen jota rakastat ja johon luotat ja joka on koti sulle. Sellasen ihmisen viereen on turvallista nukahtaa ja siitä on hyvä herätä. Se mitä mä en ymmärrä on se et mitä fiiliksiä saa siitä et joku puol tuttu, tai ees kaveri nukkuu sun kainalossa tai sä sen, jos tähän ei liity sen kummempia tunteita tai kiinostusta toista ihmistä kohtaan. Onks se niin, et on vaan pakko olla joku tai tuntea ittesä halutuks, vai mikä ihme?!!
[/q]

Siis tottakai sen pitää olla jotain muuta kun joku puolituttu. Joku tärkee henkilö, tai enemmän.
Eikä se oo imho siitä että on pakko tuntee ittesä halutuks. Se on vaan läheisyyden kaipuuta.
Enpä tän paremmin osaa perustella :D
En mä ihmistä josta en välitä kovasti ihan selvinpäin kainaloon rutista.

[q]U n i k, 8.12.2006 00:49:
"Sucker love, a box I
choose.
No other box I choose to
use.
Another love I would abuse,
No circumstances could
excuse."

[/q]
Purtsi sanoi taas parhaiten!
Every me and every you *sydän*

[q]ippu,
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä.
[/q]

Sit ku heräät oraaliseksiin nii ymmärrät kyl.

[q]tbo, 8.12.2006 15:36:
---
ippu,
Samoin en ymmärrä sitä, että päivä lähtee paremmin käyntiin, ku saa herätä jonkun vierestä.

---

[/q]

word.

[q]tbo, 8.12.2006 15:36:
---
ippu,

---

[/q]

...Sit ku heräät siihen, että joku läimäyttelee kasvoihin ja tivaa että mitä hemmettiä teet siinä, nii ymmärrät kyl.

Ohhoh, Epäilijähän onkin oikein sykkinyt aiheesta unikaveri

[q]Flügel, 8.12.2006 00:18:
*snip* kuvitella nyt sitten toinen 36 asteinen lämpöpatteri siihen *snip*[/q]

Tai 37-asteinen, jos on yhtä kuuma kuin minä!

Itse koen koko tilanteen vähän dilemmana. Tykkään läheisyydestä ja olisi todella mukava nukkua ja nukahtaa sylikkäin tai muuten vain lähekkäin, mutta tuo lämpö muodostuu tosiaan ongelmaksi varsin pian. Jos on vähänkään kuuma, on pirun hankalaa saada unenpäästä kiinni. Kaiken lisäksi toinen käsi tuntuu aina olevan sellaisessa asennossa, jossa se puutuu alta aika yksikön. Mikä siis eteen? Pitääkö tässä amputoida kädet ja yrittää löytää itselleen todellinen jääkuningatar?

Viimeaikaisiin keskusteluihin viittaamatta..

Pitäisi keksiä joku viereen tähän pimeään talveen.
Mielelläni löytäisin jotain pitkäaikaista..

O