SINKKULUUKKU
En kyl tiiä oliko se kevät vai mikä, mutta Vainoissa oli kyllä sen verran runsaasti hemaisevia neitokaisia, että tuli oikein pirtsakka fiilis :) Miesten osalta tarjonta oli kyllä kovin kuivaa, mutta onneksi omasta kuormasta löytyi sentään niomic ja Zeratul!
Jos nyt oikeasti lähdetään analysoimaan tätä niin ehkä sellaisesta luonnonläheisemmästä pukeutumisesta (lue: hippi) huokuu päässäni jonkinlainen mielensisäinen valtavirrasta poikkeavuus.. Loogisesti ajateltunahan todennäköisyys sille, että tuollaiset oman alakulttuurinsa mukaan stereotypisesti sonnustautuneet typykät oikeasti omaisivat jotain originaaleja (tai edes oman alakulttuurinsa kontekstista poikkeavia) ajatuksia, on varmaankin aika astronomisen pieni.. Mutta jos mun päässä piuhat on menneet tässä kohtaa solmuun siten, että saan helposti positiivisia assosiaatioita tuolla tavoin tälläytyneistä neitokaisista, niin en voi muuta kuin syleillä tätä siunausta täysin rinnoin :D
Miespuolisten kohdalla tätä vinoumaa ei ikävä kyllä ole päässäni havaittavissa. Oikeastaan ainoa edes etäisesti tähän kategoriaan kuuluva miespuolinen henkilö, joka on koskaan allekirjoittaneeseen tehnyt vaikutuksen on Vaasankadun Vegemestassa toisinaan tavattava Frogi. Vegemestaa kannattaa muuten tukea ihan yksinkertaisesti jo tämän miehen positiivisen energian takia, vaikka ovathan ne ruoatkin varsin herkullisia ;)
Oman lähihenkilöhistoriani valossa nämä positiiviset assosiaatiot nousevat kuitenkin pintaan kovin mielenkiintoisessa vaiheessa. Olen nimittäin juurikin viime aikoina kokenut varsin erikoislaatuista viehätystä sellaista naista kohtaan, joka pakenee kaikkia vinoutuneita fiksaatioitani silkan tavanomaisuutensa ja näennäisen yksinkertaisuutensa ansiosta. Paradoksaalisesti hänen tarjoamansa raapaisu tavanomaisemman ihmisryhmän elämään, kuitenkin minulle helposti lähestyttävässä muodossa, tarjoaa juuri sellaisia mieltä kutkuttavia kokemuksia, joihin nimenomaan nämä marginaalisemmat ihmisryhmät ovat minun päässäni assosioituneet.
Mutta ehkä sitä pitää tässä vaiheessa painua pedin puolelle - ei tätä tajunnan virtaa taida enää tässäkään laajuudessa kukaan jaksaa lukea.. Eikä kai ole niin väliksikään.. Omaa päätäni selvitelläksenihän minä tämän kutenkin kirjoitin ;) Houkutus vain sulkea selain ja lähettää tämäkin kirjoitus bittitaivaan tuuliin niin kuin olen niin monesti aikaisemminkin tehnyt on varsin suuri, mutta jos nyt ihan vaikka periaatteellisesta syystä, tyhmien juttujen tekemisen aiheuttaman serendipidsyyden vähäisen todennäköisyyden edessä nöyrtyisin ja vain yksinkertaisesti painaisin sitä "tallenna" -nappia :D En kyllä jaksa edes oikolukea tätä.. Hyvää yötä ;)
Hmm. Jos tänää viettäis jotai sinkkujuhlia? Khyl
Suattaapi olla jotta lähen tuonne toiseen luukkuun vaan taidan varmuuden vuoksi vielä odotella hetken ennenkuin alan kirkossa mitään kuuluttamaan.. ..ai niin ja
Älkää surko. Tämän päivän Tohtori.fi mukaan sinkkuluukkulaisille miehille on luvassa pitkää ikää*nauru*
http://www.tohtori.fi/?page=6771267&id=8943005
Kiitän ja kumarran mukavasta seurasta mutta nyt on aika vaihtaa luukkua.
Ah niin ihanaa joulua kaikille sinkkuluukun suurkuluttajille..
[q]cjet, 7.12.2006 19:34:
Ah, se uusi trendi.. eli unikaveri.. Voi teitä ihmisiä.
[/q]
Ei se mikään uusi trendi ole Vanha juttu jo.
Tää luukku rules!!!!*plur**plur*
[q]sale, 7.12.2006 20:31:
Taitaa tänään pamahtaa 5 vuotta täyteen tätä luukkua*täh*
[/q]
Onneksi olkoon! Mites meinaat asiaa juhlistaa? :)
[q]larzizi, 7.12.2006 18:12:
Kaverit yrittää niin kovasti parittaa mua yhdelle miehelle ja kyselee jatkuvasti, että miksen mä lämpee
Ihania noi kaverit
[/q]
Mä oon missannu! kukakuka? Oota vaan, kohta pääset selvittää tätä mulle!
Hämärää, vastasin juuri netti deitti-ilmoitukseen ja kysyn kyllä vähän itseltäni, että miksi? Satuin sinne sivullekin täysin hasardilla, ei ollut suunniteltua. Mutta monihan löytää ihmisiä niinkin, miksen sitten kokeilisi minäkin.
Mitä mieltä täällä muut mahtaa olla netti-deittailusta?
*täh*
[q]Haitok, 7.12.2006 18:30:
eli pääasia, että itse tiedät mitä pääsi sisällä tapahtuu
sehän kuitenkin kaiken aina ratkaisee...
[/q]
Joo, se on kyllä aika harvinaista, mutta hyvä että tiedän tässä tilanteessa mitä haluan
Vähän vaan pelottaa toisen osapuolen pään sisällä tapahtuvat jutut, että jos se haluaisikin vähän jotain enemmän Vaikka on kyllä kunnon herrasmies ollut ainakin tähän saakka ja ei ole yrittänyt mitään.
[q]AndyE,
sit mä pidän sitä hyvänä aina *sydän*
[/q]
hihi *sydän*
[q]Haitok, 7.12.2006 18:16:
niin, miksi et lämpene (ehkä se lukee tätä juuri nyt)...
[/q]
Tietyistä syistä Vaikka kovin mukava, hauska, ihana ja suloinen ihminen onkin, mutta tietyllä tasolla ei ole kiinnostusta. Lisäksi siinä on semmonen pienoinen ikäero. Ja tän hetkinen kaverisuhdekin on ihan jees, kun on jonkun verran läheisyyttä ja lämpöä ja ajoittain nukkumisseuraakin (paino sanalla nukkumis) Tää ympäristön painostus vaan on vähän stressaavaa.
Ja ei, se ei kyllä todellakaan lue tätä juuri nyt
Kaverit yrittää niin kovasti parittaa mua yhdelle miehelle ja kyselee jatkuvasti, että miksen mä lämpee
Ihania noi kaverit
[q]larzizi, 7.12.2006 18:33:
Vähän vaan pelottaa toisen osapuolen pään sisällä tapahtuvat jutut, että jos se haluaisikin vähän jotain enemmän Vaikka on kyllä kunnon herrasmies ollut ainakin tähän saakka ja ei ole yrittänyt mitään.
[/q]
Jos tuollainen huolettaa, niin kannattaisiko ehkä jättää ne yrittämiseen mahdollisesti provosoivat yhdessäolot (kuten yhdessä nukkumine) väliin?
Lähtiskö joku siiderille:D
[q]Haitok, 7.12.2006 18:40:
näin täysin asiasta metsässä olevan, voin vain sanoa, että toinen osapuoli tekee aina omat johtopäätöksensä toisen käytöksestäsi...
mutta aina pitää muistaa myös se kuuluisa susi siellä lampaiden vaatteissa (mutta ei mennä niin negatiivisiiin näkökulmiin sentään)...
[/q]
Jep, juurikin tuon takia olen varuillani ja lähi aikoina olen miettinyt käytöstäni ja yrittänyt pitää sellaiset asiat sisälläni, jotka voisi antaa ymmärtää väärin.
[q]Epailija, 7.12.2006 18:39:
Jos tuollainen huolettaa, niin kannattaisiko ehkä jättää ne yrittämiseen mahdollisesti provosoivat yhdessäolot (kuten yhdessä nukkumine) väliin?
[/q]
Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka voi nukkua toisen vieressä ihan vain kaverinakin Etenkään kun kyseessä ei ole mikään sellainen "hei saisiks mä nukkuu sun vieressä?" kihnutus, vaan joka kerta on kyseessä ollut lähinnä nukkumapaikkojen vähyys.
Mä kyllä ja allekirjotan ton läheisyyden/turvallisuuden/mikä tahansa-tunteen joka tulee kun nukkuu vastakkaisen sukupuolen kanssa vierekkäin. Ei sitä vaan voi sanoin kuvailla sitä oloa. Pitkästä aikaa pääsi kokemaan ja tuntu mitä mahtavimmalta... huh, addiktoivaa tavaraa.
[q]larzizi, 7.12.2006 18:49:
Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka voi nukkua toisen vieressä ihan vain kaverinakin *joo*[/q]
Osaatko erotella nämä niistä ihmisistä, jotka vain päänsä sisällä hautovat ihastumistaan ja ehkä jonain päivänä antavat läheisyyden murtaa padon muurit?