SINKKULUUKKU
[q]larzizi, 7.12.2006 18:33:
---
Joo, se on kyllä aika harvinaista, mutta hyvä että tiedän tässä tilanteessa mitä haluan
Vähän vaan pelottaa toisen osapuolen pään sisällä tapahtuvat jutut, että jos se haluaisikin vähän jotain enemmän Vaikka on kyllä kunnon herrasmies ollut ainakin tähän saakka ja ei ole yrittänyt mitään.
[/q]
näin täysin asiasta metsässä olevan, voin vain sanoa, että toinen osapuoli tekee aina omat johtopäätöksensä toisen käytöksestäsi...
mutta aina pitää muistaa myös se kuuluisa susi siellä lampaiden vaatteissa (mutta ei mennä niin negatiivisiiin näkökulmiin sentään)...
[q]larzizi, 7.12.2006 18:49:
---
Epailija, 7.12.2006 18:39:
Jos tuollainen huolettaa, niin kannattaisiko ehkä jättää ne yrittämiseen mahdollisesti provosoivat yhdessäolot (kuten yhdessä nukkumine) väliin?
---
Onneksi on olemassa ihmisiä, jotka voi nukkua toisen vieressä ihan vain kaverinakin Etenkään kun kyseessä ei ole mikään sellainen "hei saisiks mä nukkuu sun vieressä?" kihnutus, vaan joka kerta on kyseessä ollut lähinnä nukkumapaikkojen vähyys.
[/q]
Ja jos oikee hc:ksi menee, niin voi (ja pitää) kertoa sille toiselle, missä mennään. Ja jos kummallakin samansuuntaiset ajatukset... niin mikäs sen kivempaa et on kaveripoika, kenen vieres välil nukkuilla ja löhnää.
[q]toma, 18.11.2006 19:43:
Kultainen keskitie:
http://www.tkk.fi/users/tasusi/keskitie.jpg
(^_-)_b
[/q]
kultainen suihku
[sensuroitu linkki]
[q]RainChild, 7.12.2006 18:56:
Ja jos oikee hc:ksi menee, niin voi (ja pitää) kertoa sille toiselle, missä mennään. Ja jos kummallakin samansuuntaiset ajatukset... niin mikäs sen kivempaa et on kaveripoika, kenen vieres välil nukkuilla ja löhnää.
[/q]
Niinpä
[q]Epailija, 7.12.2006 18:55:
Osaatko erotella nämä niistä ihmisistä, jotka vain päänsä sisällä hautovat ihastumistaan ja ehkä jonain päivänä antavat läheisyyden murtaa padon muurit?
[/q]
Tästä ihmisestä kyllä osaan sen verran sanoa, että hän tuskin hautoisi sitä päänsä sisällä.
Ja jos eläisin sillä periaatteella, että en voi koskaan tehdä mitään, koska en voi koskaan tietää varmaksi mitä toinen ajattelee, niin elämä olisi kohtuullisen tylsää. Niin kuin Rainchild sanoi, niin mikäs sen kivempaa kuin kaveripoika, jonka vieressä voi aina silloin tällöin nukkua.
Ei tästä nyt ihan näin vakavaa asiaa pitänyt tulla, koska turvallisilla vesillä mennään ainakin vielä ja en ole mielestäni antanut ymmärtää väärin. Mutta jos olen ja kyseinen henkilö ilmaisee haluavansa muutakin, niin siinä vaiheessa kyllä keskustelen hänen kanssaan asiat läpi.
[q]larzizi, 7.12.2006 19:16:
Jep, tässä se jo tulikin
[/q]
Katso vastineeni yllä. Älä ylläty, jos se poika jonain päivänä päättääkin yrittää jotain. ^^
[q]larzizi, 7.12.2006 19:02:
Ja jos eläisin sillä periaatteella, että en voi koskaan tehdä mitään, koska en voi koskaan tietää varmaksi mitä toinen ajattelee, niin elämä olisi kohtuullisen tylsää. Niin kuin Rainchild sanoi, niin mikäs sen kivempaa kuin kaveripoika, jonka vieressä voi aina silloin tällöin nukkua.[/q]
Mikäs sen kivempaa kuin parisuhteen läheisyys ilman parisuhteen velvollisuuksia. *sydän* Jos hommassa ei ole mitään sen kummempaa, niin eikö kaverityttö ajaisi saman asian? Miksi on kivaa omata kaveripoika, jonka kanssa voi aina silloin tällöin nukkua?
[q]Epailija, 7.12.2006 19:07:
Mikäs sen kivempaa kuin parisuhteen läheisyys ilman parisuhteen velvollisuuksia. *sydän* Jos hommassa ei ole mitään sen kummempaa, niin eikö kaverityttö ajaisi saman asian? Miksi on kivaa omata kaveripoika, jonka kanssa voi aina silloin tällöin nukkua?
[/q]
Miksi ihmiset yleensä viehättyvät vastakkaiseen sukupuoleen? Vaikka ei olisi mitään seksuaalista, niin kyllä se vastakkaisen sukupuolen läsnäolo ja läheisyys vaan tuntuu paremmalta.
[q]sale, 7.12.2006 20:31:
Taitaa tänään pamahtaa 5 vuotta täyteen tätä luukkua*täh*
[/q]
Kyllä sen toisenkin luukun aika tulee vielä
[q]toma, 7.12.2006 19:09:
Miksi ihmiset yleensä viehättyvät vastakkaiseen sukupuoleen? Vaikka ei olisi mitään seksuaalista, niin kyllä se vastakkaisen sukupuolen läsnäolo ja läheisyys vaan tuntuu paremmalta.[/q]
Vaikka kyse ei mistään suoranaisesta panetuksesta tai himosta olisikaan, niin väittäisin, että tuo johtuu nimenomaan siitä, että siinä pohjalla on seksuaalinen vire - että on olemassa se mahdollisuus; se "mitä jos". Siksi tuollainen kaveriläheisyys, vaikka olisi alussa kuinka kaveripohjalla, saattaa hyvinkin ajan kanssa johtaa ainakin jomman kumman kohdalla vähän suurempaankin kiinnostukseen.
[q]toma, 7.12.2006 19:09:
Miksi ihmiset yleensä viehättyvät vastakkaiseen sukupuoleen? Vaikka ei olisi mitään seksuaalista, niin kyllä se vastakkaisen sukupuolen läsnäolo ja läheisyys vaan tuntuu paremmalta.
[/q]
Jep, tässä se jo tulikin
[q]Epailija, 7.12.2006 19:22:
Katso vastineeni yllä. Älä ylläty, jos se poika jonain päivänä päättääkin yrittää jotain. ^^
[/q]
En ylläty, mutta en sitä kyllä ihan oleta tapahtuvankaan (tietenkään koskaan ei voi tietää varmaksi). Kyllä itse olen ennenkin pystynyt nukkumaan kaveripoikien vieressä ilman mitään seksuaalista kanssakäymistä. Mutta tietysti se riippuu pitkälti toisesta osapuolesta.
Ja siis kyllä mä miellläni nukkuisin samalla tavalla myös tyttökavereideni kanssa, mutta jos nukkuu niiden kanssa vierekkäin, niin aika harvoin tulee mitenkään pidettyä toisesta kiinni.
Mutta jotenkin siinä vaan on sellainen erilainen tunne, kun tietää vieressä olevan ihmisen olevan mies. Itsellä ei oikeasti ole mitään seksuaalista kiinnostusta kyseistä ihmistä kohtaan, mutta silti se tuntuu paremmalta nukkua tämän kuin jonkun tyttökaverin kanssa. Jotenkin siinä on se sama turvallisuuden tunne kuin esim. parisuhteessakin.
[q]WiljamiDzay, 7.12.2006 19:00:
Kylläpäs Haitok on herkällä päällä... Taitaa olla jo kolmas vinkkuputeli menossa
[/q]
hyvä sun on olla, kunei tarvi tänää lähtee soitaa...
[q]Epailija, 7.12.2006 19:16:
Vaikka kyse ei mistään suoranaisesta panetuksesta tai himosta olisikaan, niin väittäisin, että tuo johtuu nimenomaan siitä, että siinä pohjalla on seksuaalinen vire - että on olemassa se mahdollisuus; se "mitä jos". Siksi tuollainen kaveriläheisyys, vaikka olisi alussa kuinka kaveripohjalla, saattaa hyvinkin ajan kanssa johtaa ainakin jomman kumman kohdalla vähän suurempaankin kiinnostukseen.
[/q]
allekirjoitan tämän täysin sillä penaalin suurimmalla tussilla.
[q]Epailija, 7.12.2006 19:16:
[/q]
Osaksi varmasti kyllä, mutta ei siinä ole mitään vikaa :)
[q]Ozma, 7.12.2006 22:24:
Mä kyllä ja allekirjotan ton läheisyyden/turvallisuuden/mikä tahansa-tunteen joka tulee kun nukkuu vastakkaisen sukupuolen kanssa vierekkäin. Ei sitä vaan voi sanoin kuvailla sitä oloa. Pitkästä aikaa pääsi kokemaan ja tuntu mitä mahtavimmalta... huh, addiktoivaa tavaraa.
[/q]
Sellai lämmin läheinen olo et on ihan käpertyny johonki kiinni ja kuulee ku se hengittää esm sun jossain kainalossas on ehkä parhautta.
[q]Ozma, 7.12.2006 22:24:
Mä kyllä ja allekirjotan ton läheisyyden/turvallisuuden/mikä tahansa-tunteen joka tulee kun nukkuu vastakkaisen sukupuolen kanssa vierekkäin. Ei sitä vaan voi sanoin kuvailla sitä oloa. Pitkästä aikaa pääsi kokemaan ja tuntu mitä mahtavimmalta... huh, addiktoivaa tavaraa.
[/q]
Mä en tajua ihmisiä jotka pystyy nukkumaan jotenkin kiinni toisessa. Mä herään heti jos joku koskee. Vähän sama kuin iltasatujen kanssa: ihanaa ennen nukahtamista mut sit kun nukkumatti morjenstaa ni on parempi olla hiljaa
[q]clupipeipe, 7.12.2006 22:36:
---
Ozma, 7.12.2006 22:24:
---
Mä en tajua ihmisiä jotka pystyy nukkumaan jotenkin kiinni toisessa. Mä herään heti jos joku koskee. Vähän sama kuin iltasatujen kanssa: ihanaa ennen nukahtamista mut sit kun nukkumatti morjenstaa ni on parempi olla hiljaa
[/q]
Ei nyt välttämättä ihan liimattuna mut kuitenki silleen sopivanlähekkäin. Kyl siihen voi nukahtaa helposti, ihan vaan sen hyvänolon takia, ja nukkuu kyl kovin sikeestikki.
Unikaverit on pop
Kyllä lähekkäin ja vähän toista koskettaen on kiva nukahtaa. Mutta tietysti riippuu paljolti ihmisestä, että miten hyvin esim. herää liikkeeseen/kosketukseen. Ei toiseen tarvitse mitenkään liimautunut olla, mutta kyllä lähekkäin voi olla muutenkin
Ihan parasta on kyllä nukkua toisen kanssa niin, että pystyy nostamaan oman jalkansa toisen päälle *sydän* (yksin se ei onnistu niin helposti, eikä tunnu niin kivalta)
Siis ei siinä tarvii olla kuin joku vieressä. Semmonen liimautuminen on ehkä joskus ja jouluna ihan kivaa. Tosin en mä siinä montaa minuuttia pysy, kun paikat joko puutuu tai nukahtaa ja alkaa pyörimään sängyssä, mut joo....