SINKKULUUKKU

Back to häröily O

maanantai kävis miullekin paremmin, sillon taitaa olla halvemmat liputkin.

[q]tir, 1.12.2006 17:50:
maanantai 4.12. klo19.30 (paikalle kannattaa tulla jos 1900 aikoihin ostamaan lippua..) ja Tennispalatsi.
[/q]

skippaan. :F leffa kestää sen 2 tuntia(?),ja sitte takas lahteen. :F ja lisäksi on harjoitukset illalla,joten senkään puolesta ei kykene.
some other time then.

Joo ma ois parempi, ettei ois darraa

[q]Annakins, 1.12.2006 14:03:
---
Medusa, 30.11.2006 21:25:
Musta tuntuu että oon ikuisesti sinkku. Mutta eipä kai sillä niin väliä.

---

Joo, ku elämähän loppuu 21-vuotiaan
[/q]

Ööööööh... hölmö. Sanoisinko blondi? Se oli ehkä vaan vertauskuva..

helsinki on suht keskeisellä paikalla, ja suurin osa taitaa asua muutenkin pk-seudulla...

sunnuntaina tennispalatsissa?

Ärrin purrin ja murrr.
Erehdyin äsken katsomaan seukkasluukun puolelle ja niin, vaikka täällä kuinka aina purnataan näitä meidän luukun paskoja puolia tai muuten vain kaihostellaan jonkun kainaloon, oli todella ahdistavaa huomata, kuinka seukkasluukussa kilpaa "kehutaan" vain vuosipäiviä ja ihanuutta. Tuli pienelle tytölle sellainen fiilis, ettei melkeinpä haluakaan sinne ruusuilemaan.

Täälläkin on ihan kivaa (öh) ja ainakin saa olla oma itsensä, melankolisesti suomalainen!

Että en varmasti enää koskaan tee samaa virhettä uudestaan, tai en ainakaan jos nyt en sattumalta joutaisi täältä lähtemään....

mua ei täältä pois saa ku joku tosi hullu

[q]cjet, 3.12.2006 11:54:
---
Avernian, 3.12.2006 11:52:
---
Flügel, 2.12.2006 21:11:
Täälläkin on ihan kivaa (öh) ja ainakin saa olla oma itsensä, melankolisesti suomalainen!

---

Sunko seukkausluukkuviesti menisi about näin?
"Vittu. Joutunu jo vuoden tota kattelemaan :("

---

*reps* Tosta ois kyl loistava lähtee liikenteeseen.. Mä lupaan tehdä ton jos joskus erehdyn seukkailee.
[/q]

Niin, no mikä ettei! Voisin kerrankin olla kunnolla erilainen nuori. Jospa se rakkauskin on vain turhaa hypetystä..? *eikä*

[q]Flügel, 2.12.2006 21:11:
[/q]

[q]Flügel, 3.12.2006 12:03:
---
[/q]

Mua itketti, kun olin vauva
Lapsena keljutti
Sitten musta tuli nuori, alkoi vituttaa...
?

[q]Avernian, 3.12.2006 11:52:
---
Flügel, 2.12.2006 21:11:

---

[/q]

*reps* Tosta ois kyl loistava lähtee liikenteeseen.. Mä lupaan tehdä ton jos joskus erehdyn seukkailee.

Pitää siis tulla kattoo toi Bondi uudemman kerran..

[q]Annakins, 4.12.2006 12:39:
---
Sand3, 4.12.2006 11:13:
---
SyndroDome, 3.12.2006 16:06:
Toiskohan se joulupukki mulle sen jonkun kivan tytön joululahjaks??? Kovasti oon ainakin sitä toivonut...Pliissss... Semmosen ikioman tyttösen, ketä sais sit rutistella jos siltä tuntuu

---

mä ostan sulle nallen joululahjaksi niin voit sitä rutistella ennen kuin oikea tyttö ilmestyy sun kainaloon

---

Mul on sellanen iso tyyny :D
[/q]

sellai on kyl tosi pop...joskus ikeassa myytiin sellaisia torso tyynyjä...mietin pitkään et olisko pitänyt ostaa sellai niin sitä sit olis yöllä voinut halata...

Täällä ei tartte ainakaan miettiä ylimääräsiä..voi vaan nukkua ja mennä töihin:D

tänään siis porukkaa (ainakin muutama tyyppi ilmeisesti) menossa katsomaan uusinta Bond-leffaa klo19.30 näytökseen Tennispalatsiin.
jos leffaseura kiinnostaa niin mukaan...

Lähteekö joku mun kanssa testailemaan erilaisia etnisiä ravintoloita tai muita hyviä ruokapaikkoja tässä ennen vuoden loppua?

[q]Kuitenkin jonkuu mattivanhasen deitti-ilmotukseen menit vastaamaan.. Sit joudut valehtelee Eevan (siis lehti) haastattelussa että tapasitte Ikeassa... *nauru**hih*
[/q]

Nii-in. Vai tavattiinkohan, Mattihan halusi vain seksiä...! *reps*

[q]Flügel, 5.12.2006 00:22:
Nii-in. Vai tavattiinkohan, Mattihan halusi vain seksiä...! *reps*
[/q]

AAARGH! :D

[q]Flügel, 5.12.2006 00:12:
Hämärää, vastasin juuri netti deitti-ilmoitukseen ja kysyn kyllä vähän itseltäni, että miksi? Satuin sinne sivullekin täysin hasardilla, ei ollut suunniteltua. Mutta monihan löytää ihmisiä niinkin, miksen sitten kokeilisi minäkin.

Mitä mieltä täällä muut mahtaa olla netti-deittailusta?

*täh*
[/q]kannatan..........kaikkee on kokeiltava....eikä sitä koskaan tiedä jos onni potkasee

[q]Flügel, 3.12.2006 11:58:

Niin, no mikä ettei! Voisin kerrankin olla kunnolla erilainen nuori. Jospa se rakkauskin on vain turhaa hypetystä..? *eikä*
[/q]

Rakkaus on vain ihan vitun ruma sana..

O