SINKKULUUKKU
[q]Tyeicha, 5.10.2006 22:31:
enkä mä edes vaadi kauheesti.. ja silti mä olen täällä.
[/q]
Eli sä väität, että ois muka ottajista pulaa jos et vaadi paljoa? ;D Musta tuntuu, että sun kriteerit karsii yli 99% miehistä ;)
[q]hallucinogen, 5.10.2006 22:44:
---
Tyeicha, 5.10.2006 22:39:
näköjään.. koska ainut asia jota vaadin on et voin luottaa.
loput on vaan plussaa.
---
Ja korvat heiluu sanon minä. En usko sitten alkuunkaan, että kenenkään ainut kriteeri voi olla luottamus.
[/q]
no ehkä me puhutaan eritasoisista luottamuksista..
mulle se vaan merkitsee eniten.
[q]Tyeicha, 5.10.2006 22:39:
näköjään.. koska ainut asia jota vaadin on et voin luottaa.
loput on vaan plussaa.
[/q]
Ja korvat heiluu sanon minä. En usko sitten alkuunkaan, että kenenkään ainut kriteeri voi olla luottamus.
[q]Cjet, 5.10.2006 23:01:
Miten musta tuntuu että tääl on tänään paljon pettyneitä ihmisiä paikalla..
Hmmm.. Jos se olisi ollut se oikea, niin olisiko siihen voinut luottaa..
[/q]
ihmiset taitaa olla vain marina tuulella kun viikonloppu on tulossa *ding**pepsodent*
luottamus on tosi iso juttu.
tärkein täälläkin.
[q]Fyraett, 6.10.2006 09:29:
---
emuli, 6.10.2006 00:49:
Onkohan tää ollut joskus ennen vanhaan helpompaa vai mitenköhän vanhemmat sukupolvet on ikinä onnistunu pariutumaan, ku nykyään sen oman kullan löytäminen tuntuu olevan aikamoinen prosessi?
---
Sillon joskus porukka hengaili enemmän ja teki kaikkee kavereitten kans, discoiluu, telttailuu jne. eli tapaili paljon enemmän ihmisii ja omisti sosiaalisen elämän
edit. niin siis ne ei itkeny netis 24/7
[/q]
Hmm...mul o vähän semmonen fiilis et ollaan pohdittu tätä vähän eri aikakausilta
[q]Lyylikki, 6.10.2006 09:46:
No kyllä itsellä ainakin on ympärillä semmosia mimmejä, joista ajattelee: "Että onpa tuo palikka." Kummasti niitten palikoitten ympärillä sitten kuitenkin pörrää niitä miehiä. Älykkäät, nenäkkäät ja hauskat naiset sivuutetaan, kun on semmoinen pelko persiissä, että entäs jos tuo on älykkäämpi, nenäkkäämpi ja hauskempi, kuin minä.
[/q]
Ja paskat sanon minä. Toi on jostain turhasta naistenlehdestä repästy "viisaus" joka pitää yhtä kutinsa kun sammakkomiehen ennustukset =D
No jos tässä alkaa omaa luotettavuuttaan mainostaa, niin ette te kuitenkaan usko, koska meihin miehiinhän ei vain kerta kaikkiaan voi luottaa. =P Minkälaista luotettavuutta nyt sitten muuten on hakusessa, jos kerran se yksinään riittää ja kun nyt tuli luotettavuuden lajeista puhetta? Itse vaadin kyllä vähän enemmän, vaikka luotettavuus onkin niiden tärkeimpien juttujen joukossa.
[q]Lyylikki, 6.10.2006 10:26:
Ei vaan, ihan totta. Kyllä mäkin säikähdän, jos mulle aletaan kertoilemaan jotain älykköjuttuja tai liian pervouksia. Ihmettelen, että mikäs kummajainen tuo on. Eiköhän se päde myös toisinpäin. Liika mitä tahansa on liikaa, mutta kummasti sitä alkaa kummallisuudet kiinnostamaan, kun vähän edes tutustuu.
[/q]
Ai mä vaan innostun jos sieltä tulee fiksua tekstiä ja myös niitä pervouksia :D
[q]Syder, 6.10.2006 10:44:
---
Lyylikki, 6.10.2006 10:42:
Iltatähti -82 ilmoittautuu o/
Veli -67, sisko -73...hah...etpä paremmin olisi voinut ilmaista
---
Iltatähti '81 tääl, broidi '68 ja systeri '70
---
[/q]
Melkein samoissa lukemissa mennään. Meikä -82, sisko -69, veli -72.
[q]hallucinogen, 6.10.2006 10:28:
---
Lyylikki, 6.10.2006 10:26:
Ei vaan, ihan totta. Kyllä mäkin säikähdän, jos mulle aletaan kertoilemaan jotain älykköjuttuja tai liian pervouksia. Ihmettelen, että mikäs kummajainen tuo on. Eiköhän se päde myös toisinpäin. Liika mitä tahansa on liikaa, mutta kummasti sitä alkaa kummallisuudet kiinnostamaan, kun vähän edes tutustuu.
---
Ai mä vaan innostun jos sieltä tulee fiksua tekstiä ja myös niitä pervouksia :D
[/q]'
Niin mikäs on sen parempaa kuin pervot fiksuudet :)
[q]emuli, 6.10.2006 09:36:
Noin varmaan olikin joskus aikojen alussa.. En kyl ihan noin pitkälle ajassa tarkottanu mennä, vaan ihan ku kattoo vaikka omia vanhempiaan/isovanhempiaan ja niiden nuoruutta. Lähinnä siis sitä aikaa kun mies ja nainen on voineet rationaalisesti keskustella keskenään, eikä oo tarvinnu minkäänmoisella välineellä mätkiä jotta saatais lempi leiskumaan.
[/q]
No ei iha liian montaa vuosikymmentä edes tarvi taakkepäi mennä ni kyllä on kuviot ollu iha toista maata, sodan jälkee vähä perheitä kyhätty ja sitte kasvatettu tenavia jotka on pullauttanu ekat omansa parikymppisenä tossa '60-70 välimaastos ja sitte vielä sisarukseks iltatähden '80+
[q]Lyylikki, 6.10.2006 10:42:
Iltatähti -82 ilmoittautuu o/
Veli -67, sisko -73...hah...etpä paremmin olisi voinut ilmaista
[/q]
Iltatähti '81 tääl, broidi '68 ja systeri '70
[q]emuli, 6.10.2006 10:37:
---
pirpeli, 6.10.2006 10:34:
---
Cloud, 6.10.2006 10:31:
Niin mikäs on sen parempaa kuin pervot fiksuudet :)
---
Tähän mäkin voin yhtyä!
---
Yhdyn myös joukkoon iloiseen! Pitäisköhän perustaa oma kerho
[/q]
Count me in!
[q]WiljamiDzay, 6.10.2006 10:59:
Hmm.. En oo varppi, kuulunko teidän kerhoon.. Veli -73 itse (kaksoissisaren kanssa) -82.
No ainaski lähelle.
[/q]
Vedit astetta pidemmän korren, sulla on oikee tuplatähteys!
[q]Danskuh, 6.10.2006 14:17:
MÄ inhoon treffei..oon ollu elämäni aikan yhil treffei..mut sokkoihin en koskaan suostuis:D pelottavaa...
[/q]
Mitkä luokitellaan treffeiksi sun mielestä? Täytyyhän siihen uuteen kandidaattiin jotenkin tutustua, oli se sitten, kahvila, leffa, bileisiin menoa, kotona jotain tai ihan mitä vaan. Vai ooks sillee et "aletaaks seukkaa???" ;D
MÄ inhoon treffei..oon ollu elämäni aikan yhil treffei..mut sokkoihin en koskaan suostuis:D pelottavaa...
[q]Danskuh, 6.10.2006 14:59:
---
hallucinogen, 6.10.2006 14:56:
---
Danskuh, 6.10.2006 14:17:
---
Mitkä luokitellaan treffeiksi sun mielestä? Täytyyhän siihen uuteen kandidaattiin jotenkin tutustua, oli se sitten, kahvila, leffa, bileisiin menoa, kotona jotain tai ihan mitä vaan. Vai ooks sillee et "aletaaks seukkaa???" ;D
---
hehe...emmä tiiä...mietin vaan..tot treffi juttuu...emmä inhoo mut jäånnittävää puuhaa:D niin mut voi muutenki tutstuu ku menemäl"treffeille" vaik nähä*tirsk**vink*
[/q]
sana treffit kuullostaa jo pelottavalta:D
[q]Miltzu, 3.6.2008 02:45:
---
larzizi, 2.6.2008 16:35:
Alan kyllästyä miehiin ihan totaalisesti. Miksi ne on aina niin hemmetin hankalia Pitäis vaan suosiolla olla sinkku ja lakata yrittämästä.
---
Niinpä! No, mulla alkaa fiilikset olla ihan kohdillaan taas tän sinkkuuden kanssa eikä kyllä mitään intoa oo suhteilua alottaa. Eikä oo kyllä tullut mitään sellaista vastaan kenen kanssa sitä haluais edes harkita.
Ja seuraavan kerran kun jotain sellasta tulee vastaan joka "vie jalat alta" niin muistuttakaa mua että se on se hetki milloin pitää juosta niin vitusti karkuun koska siinä käy huonosti ja sit sattuu. Se ei vaan toimi niin. [/q]
"juosta karkuun" ???
Miks et tule vastaan ja kohtaa faktoja ja elä niiden kanssa? Ehkä ne korttien lyöminen alussa tuo just sen oikean suhteen? Sun virheet, hänen virheet - say what? yah!
[q]
Päätin ottaa "miehekkään" lähestymistavan elämään ja alkaa sumeasti käyttämään miehiä hyväksi. Osaan mäkin tätä leikkiä leikkiä. Levottomat 129 - kun mikään ei tunnu enää miltään eikä millään ole mitään väliä paitsi omalla navalla. [/q]
Nyt mennään heikolla jäällä, tbh. Miks et rehellisesit ole ottamatta itseesi niitä kertoja kun mies on mies ja elää luonnon mukaan? Käsittääkseni tämä käsitys "miehestä" mitä olet elämäsin etsinyt on se itsestäänselvyys, joka pettää naistansa Sinunkin takia TAI on just se äijä KETÄ ET SAA, koska hän sattuu oikeasti rakastaa toista. Tai sit se vain on just nin pintaliidolla pilattu isäntä joka ei oikeesti sua halua. Unohtamatta, että pelaajista ja pelatuista on kirjoitettu biisejä ja hyviä sellaisia jo vähtintään 70-luvulta. Kuunteletko sinä vai kuuletko vain?
[q]
Ei, en mä katkera ole vaikka se siltä kuulostaakin. Mulla on itse asiassa aika hyvä fiilis just nyt :)[/q]
Aika sääli, jos se silti on noin mies-rintaman aiheuttamaa.
[q]
EDIT: Lisätään sen verran että en tarkota tolla hyväksikäyttämisellä mitään "seksuaalista", paitsi ehkä siinä mielessä että vähän räpyttämällä silmiä ja laajentamalla kaula-aukkoa voin saada miehet tekemään vaikka mitä kivoja juttuja ja palveluksia. Toimii aika hyvin, ainakin nyt näyttää siltä... Vaatii vaan vähän pinnaa toi vonkaamisen kuuntelu...
[/q]
Et tarkoita mitään "seksuaalista"? :D Mitä sä luulet et toisten päässä liikkuu silloin?
Työt ja lompakko vai vittu ja lompakko? :)
Anyway, love and respect!