SINKKULUUKKU
[q]Cjet, 10.10.2006 07:23:
Yritäksä räjäyttää ihmisiä? Sitä paitsi mä just vähä aikaa sitten olin kuukauden ilman seksiä. Tosin en ehkä näillä säännöillä. Kivan lisäjännityksen tois tosiaan! Mä oon in, koska kans sanoin sopimukset irti fuckbuddyyn tos. Mut vähä mä tuun olee vaikeena.. Linnoittaudun sit kotiin neljän seinän sisälle enkä avaa edes telkkarii koska sielt tulee kuitenki pelkkää seksii aina..
[/q]
Hahha, vai että neljän seinän sisälle linnottaudut. No ei siin mitään, nähään sit kuukauden päästä!
Niin joo, ja en mä yritä ketään räjäyttää. Totesin vaan et tää luukku alko olee liian tylsä, ja tarvittiin vähän äksönii päivien piristykseks. Ja mikäs sen parempi, ku heittää kehiin sellanen juttu josta ainakin riittää puhuttaavaa ja kerrottavaa. Ei tuu koti-illat tylsäks ku saa kuunnella muiden juttuja siitä, miten tietysti just tän kuun aikana esimerkiks naapurin seksy tyttö tulee aluspaitasillaan yöllä kysyy saako tulla suihkuun, ku sil on kylppäriremontti.
Eiku oikeesti, tää tulee olee mulle niin pirun vaikeeta, et pakkohan se oli nakittaa ees pari hölmöö mukaan tähän touhuun.
Mä en kyllä aio edes yrittää hievahtaakkaan tästä luukusta yhtään mihinkään nyt vähään aikaan. ei mitään järkee
[q]Cjet, 10.10.2006 08:57:
Pitäskö lopettaa samantien röökiki nii sit vois hyvällä omalla tunnolla lopettaa jommankumman lakon.. *tirsk*[/q]
Ei kait nyt sentään, eikö ole melkein helpompi lähteä tekemään suurta muutosta? Jokainen hetki on voitto, ja jokaisen voiton jälkeen vähän vahvempi?*hih*
[q]Cjet, 10.10.2006 07:42:
Kiitti. Koita jaksaa. Miten mul on henkkoht sellanen kutina ett tää kuukaus rikkoontuu jo viimeistään puolessa välissä.. *nauru*[/q]
Mä luulen että toi oikeastaan rupeaa helpottamaan parin viikon kuluttua kun keho rupeaa tottumaan. Veikkaan että ekan viikon jälkeen on vaikeinta.
[q]Dana, 11.10.2006 11:48:
tilaisuus tulee tos ens vkolla lomalla ???
[/q]
Tilaisuus tekee varkaan! ps. massivet auttaa
kunnioittavasti olen ottamatta osaa!
[q]Cjet, 10.10.2006 22:13:
Helposti. Käsi niin paskana. Lääkäri käski levätä ja määräs kasan kipulääkkeitä.
[/q]
Tää on ihan epäreiluu et sulle tulee helpostusta tähän hommaan jonkun lääkärin määräyksen muodossa! Prkl, pitääkö munki hankkii se jännetuppitulehdus, niin ei paljo tulis ees ajateltuu runkkaamista ku särkis kättä niin paljo jo valmiiks. Ois paljo helpompaa! *nauru**justjoo*
Näinkö heikkoja sinkkuja täällä luukussa on, että itsehillintä ei kestä tällästä haastetta? Oon vähä pettynyt teihin.
[q]bubbelgum, 10.10.2006 22:26:
Wiljami, sä et oo vielä ansainnut oikeutta heittää läppää asiasta! Ota haaste vastaan, ja kokeile ite, niin katotaan et paljon sitten naurattaa!
Niin ja Cjet... Ihme kyllä mä kuulun vielä niihin joilla mitään patterivehkeitä ei oo ikinä ollutkaan. Eikä ainakaan lähiaikoina oo tulossakaan. Sellaset on ihan turhii. Oma käsi paras!
[/q]
Olin hurja ja otin varaslähdön jo lauantaina (voi oikeastaan laskea alkaneeksi sunnuntaina.. kuiteski)...
(Vanha stoalainen ei pal kolmenkaan päivän jälkeen ahistu *vink*)
Wiljami, sä et oo vielä ansainnut oikeutta heittää läppää asiasta! Ota haaste vastaan, ja kokeile ite, niin katotaan et paljon sitten naurattaa!
Niin ja Cjet... Ihme kyllä mä kuulun vielä niihin joilla mitään patterivehkeitä ei oo ikinä ollutkaan. Eikä ainakaan lähiaikoina oo tulossakaan. Sellaset on ihan turhii. Oma käsi paras!
[q]WiljamiDzay, 10.10.2006 22:29:
Olin hurja ja otin varaslähdön jo lauantaina (voi oikeastaan laskea alkaneeksi sunnuntaina.. kuiteski)...
(Vanha stoalainen ei pal kolmenkaan päivän jälkeen ahistu *vink*)
[/q]
No oli mullakin jokunen päivä jo takana, mut sitä ei lasketa, koska se oli sellasta tahatonta ilman olemista, eikä tahallista sellasta.
Mut joo, laskeskellaan porukalla päiviä että koskas se 10.11. oikeen tulee...
[q]KooKie, 10.10.2006 22:37:
Hyi, nyt on kyl sellasta juttuu, että iskee puutosoireet jo tän topikin lukemisesta.
[/q]
Venttaa viikko ja lue sit tätä topikkii..
[q]bubbelgum, 10.10.2006 05:17:
Tää sinkku heittää muille enemmän tai vähemmän epätoivosille sinkuille haasteen kehään. Elikäs, kuukauden totaaliselibaatti!
[/q]
mä oon tehnyt tätä jo.. 2,5vkoa.. eli olen mukana! mut saanks lopettaa sit kans aikasemmin jos tilaisuus tulee tos ens vkolla lomalla ???
Mul o aina vähä ollu karkeesti sellanen ajatusmaailma, että viisaaksi tullaan (kirjoja lukemalla), älykkääksi synnytään (jos synnytään).
Ei mul muuta. halusin vaa jakaa tämän asian kanssanne :D
[q]Dana, 11.10.2006 11:48:
mä oon tehnyt tätä jo.. 2,5vkoa.. eli olen mukana! mut saanks lopettaa sit kans aikasemmin jos tilaisuus tulee tos ens vkolla lomalla ???
[/q]
No tuskinpa kukaan tässä on ketään vahtimassa aseen kanssa, että "noudata sääntöjä prkl!".
Eli iiihan vapaasti, nauti meidänki puolesta jos tilaisuus tulee.
Niin, ja muista toki tulla raportoimaan luukkuun että miten kävi, tekee noille selibaattia kokeileville pojille ihan hyvää kuunella vähä stooreja toisten seksiseikkailuista.
(ihan ku mä muka oikeesti oisin yhtään sen helpommin tästä selviimästä ku pojat)
[q]Cjet, 11.10.2006 23:26:
---
bubbelgum, 11.10.2006 13:30:
(ihan ku mä muka oikeesti oisin yhtään sen helpommin tästä selviimästä ku pojat)
---
Ai joko sä luovutit vai?
[/q]
No hei come on, en mä nyt sentään noin helpolla luovuta!
Eihän tässä vielä oo ees tullut mitään haastavaa tilannetta vastaan.
[q]WiljamiDzay, 11.10.2006 23:47:
Mun kieltäymyskuukausi sen kun porskuttaa... Totaaliselibaatti ja nenänvalkaisu jatkuvat vailla vaikeuksia (nenänvalkaisun aloitin 1,5 viikkoa sitten sunnuntaina, selibaatin viime sunnuntaina)..
Juma että mä oon stoalainen
[/q]
Millä sä sitä valkaiset? Kai sul on tarpeeks tehokkaat valkaisuaineet käytössä?
Taidan lähtee täält pois. Tapasin yhen kivan tytön tossa pari viikkoo sitte, sen emo oli aika huonona ja tais itseasiassa kuolla.. eli heti ei natsannu mut ku se kävi verkkokaupassa huollossa ja sai 2x19" tft päätä ni rakastuin.<3
rakkautta ensi silmäyksellä:´>
Annan tän nimeks Milla
[q]Ober, 12.10.2006 02:45:
Taidan lähtee täält pois. Tapasin yhen kivan tytön tossa pari viikkoo sitte, sen emo oli aika huonona ja tais itseasiassa kuolla.. eli heti ei natsannu mut ku se kävi verkkokaupassa huollossa ja sai 2x19" tft päätä ni rakastuin.<3
Annan tän nimeks Milla
[/q]
ihanaaa onnea... toi on selkeesti ment to be*tirsk*
[q]blastic, 12.10.2006 09:29:
---
Ober, 12.10.2006 02:45:
Annan tän nimeks Milla
---
Sitten kun muutatte yhteen niin kutsutko tupareihin Jennan ja Gaugen?
[/q]
I *sydän* Gauge!