SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Olis kyl niin luksusta ku ois joku jonka kainaloo sais mennä ku haluis.. noo... kait sitte joskus on... toivottavast...

[q]Avernian, 2.10.2006 13:24:
Naiset jotka ei o liian fiinejä tehdäkseen juttuja joista oikeasti pitää. <3
[/q]

Tai sitten: Naiset, jotka ei o liian fiinejä tehdäkseen juttuja joista minä pidän. <3 ;D

Hei mä ilmoittaudun vapaaehtoseks krapula-seuraks!

Haluun jotain sellasta kainalossa hengailu -kamaa vaihteeks, esim. ensi sunnuntaina Unityjen jälkeen!

[q]pirpeli, 4.10.2006 00:46:
---
eclipsed, 3.10.2006 23:24:
Hei mä ilmoittaudun vapaaehtoseks krapula-seuraks!

Haluun jotain sellasta kainalossa hengailu -kamaa vaihteeks, esim. ensi sunnuntaina Unityjen jälkeen!

---

Sä oot oikeesti joku sarjamurhailija tai jotain, kun sul ei oo tyttistä... o.O Ja ei, en ole ilmoittautumassa kainalohengailijaksi :D, luulen, etten ihan oo sun kaliiperia. Mut ihmettelen vaan, et miten tuollasella tyyppi tyyppisellä ei muka oo ketää spesiaalinaista..Tai siis mistä mä tiiän mitä sulla on, mutta joo :)
[/q]

Tai ehkä mä vaan oon seurustellu just pitkään ja halusin vähän aikaan tuulettua ja nyt oisin taas valmis ottamaan jonkun kainalokanan?

Mä haluan semmosen naisen joka käy saman verran tai enemmän ku mä bileissä, ettei tarvi rupee selvittelee et "miks sun pitää koko aika käydä bileissä jne jne..." - semmonen joka ymmärtäis ton asian ni *sydän*

mieluiten sellainen joka ei kärsisi niistä krapula-aamuista.. ainakaan liian usein.
muuten se halailu ja sylissäolo *sydän*

yhteisiä juttuja mutta omaakin aikaa.
luottamusta ja avoimuutta.

missä miun syli

[q]pirpeli, 4.10.2006 00:53:
---
zanta, 4.10.2006 00:51:
Mikä se krapula oikeesti on?
Luulin että mulla oli 2 viikkoo sitte krapula mut se osottautuki +39 kuumeeksi ja poskiontelontulehukseksi :D
Ihme ettei se absintin litkiminen tappanu tautia :D

---

..ja kerrotko ihmeessä vielä miten tää liittyy SINKKULUUKKUUN?

:D:D
[/q]
no täällä nyt on vaikka mitä offtopicia aina :D
olihan tossa ylempänä krapulasta :D

Luulin että mulla oli 2 viikkoo sitte krapula mut se osottautuki +39 kuumeeksi ja poskiontelontulehukseksi :D

[q]zanta, 4.10.2006 00:51:
[/q]

..ja kerrotko ihmeessä vielä miten tää liittyy SINKKULUUKKUUN?

:D:D

[q]pirpeli, 4.10.2006 00:52:
---
eclipsed, 4.10.2006 00:50:
Tai ehkä mä vaan oon seurustellu just pitkään ja halusin vähän aikaan tuulettua ja nyt oisin taas valmis ottamaan jonkun kainalokanan?

Mä haluan semmosen naisen joka käy saman verran tai enemmän ku mä bileissä, ettei tarvi rupee selvittelee et "miks sun pitää koko aika käydä bileissä jne jne..." - semmonen joka ymmärtäis ton asian ni *sydän*

---

En siis mitenkään pahalla tuota miettinyt :) Ja voi ei, taidan olla juuri tuolta kohtaa oikeanlainen, että käyn bileissä PALJON :D:D Mutta luulenpa että muutoin en. Olenhan jo "aika" vanhakin :D
[/q]

Sinkkubileet on marraskuussa, siel saattaa tapahtua ihan mitä vaan!

tahtoo maanantai poikakaverin..ois nyt tarpees--rapula halailuu

[q]Lyylikki, 26.11.2009 22:51:
Noh, kirjan kannan ymmärrän sinänsä, koska siinä tämä mies oli ollut väkivaltainen, ja myöhemmin kyseiseen mieheen sekoontuva tiesi sen, mutta noin tosielämässä? Onko se todella niin, että ystävien entisien puolisoiden kanssa ei saa pariutua? Meneekö siinä kaveruussuhde hajalle, jos näin pääsee kuitenkin käymään?
[/q]

Kyllä mua ainakin itteäni vaivais jos kaveri alkais seurustella mun exän kanssa. Ehkä jos siinä nyt on vuosia välissä ja itekin ehtiny jo mennä elämässä eteenpäin niin ehkä sit mut jos joku mun kaveri sekoilis kundin kans kenestä oon eronnu esim. viikko tai kuukausi aiemmin niin en kyllä todellakaan kattois hyvällä.

Joskus nuorempana kaveri alkoi seurustella mun exän kanssa n. viikko sen jälkeen kun erottiin (sen jätkän aloitteesta) ja oltiin oltu 2,5 vuotta yhdessä. Ei todellakaan oltu kavereita sen jälkeen...

[q]zanta, 4.10.2006 00:54:
no täällä nyt on vaikka mitä offtopicia aina :D
olihan tossa ylempänä krapulasta :D
[/q]

Vedit pohjat, mut ei se mitää. Täällähän tosiaan häröillään välillä aiheesta ja välillä aidanseipäästä ja asian vierestä :)

[q]hallucinogen, 4.10.2006 16:36:
Mua ainakin panettaa krapulassa niin vietävästi mut ei sen naisen tarvi välttämättä olla krapulassa, riittää kuhan itse olen :D
[/q]

:D No mä ajoin tässä takaa vähän erilaista näkökulmaa. Krapulaisena on todennäköisesti:

-Hieman huonovointinen
-Väsynyt
-Jumissa
-Pahanhajuinen

Ei kyllä ihan heti näin raittiina ihmisenä tule fyysinen läheisyys ensimmäisenä mieleen tuossa tilanteessa. Mieluummin sitten vaikka metri tai pari etäisyyttä. ^^

Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?

[q]Epailija, 4.10.2006 16:35:
Aika moni tuntuu kaipaavan krapula-aamuja varten halittavaa. Kysymys: Kuka helvetti haluaa halia krapulaista naista (tai miestä)?
[/q]
Mua ainakin panettaa krapulassa niin vietävästi mut ei sen naisen tarvi välttämättä olla krapulassa, riittää kuhan itse olen :D

[q]Epailija, 4.10.2006 16:35:
[/q]

Mä haluun vaan siivota!

Me not like this place.

Eräs miespuolinen kaveri kertoi tänään aika mielenkiintosen teorian. Se oli jostain lukenut, että hauskat naiset pelottaisi miehiä, koska miehet tuntisi olonsa uhatuiksi. Miehet kuulema nauttii siitä kun saa naiset nauramaan, mutta jos asia onkin päinvastoin, niin se koetaan jollakin tavalla uhaksi miehisyyttä vastaan. Hauskuus tuo valtaa, tai jotain sellasta *ding**whaat*.

Tuossa täytyy olla se syy siihen miksi mä oon sinkku. Oon vaan niin älyttömän hauska, että kaikkia pelottaa *lmao**igor*

Kuinkakohan moni järkyttyis jos mä lähiaikoina poistuisin tästä luukusta..? *juonittel-RIP-hymilö*

[q]Jutu, 5.10.2006 03:39:
Eräs miespuolinen kaveri kertoi tänään aika mielenkiintosen teorian. Se oli jostain lukenut, että hauskat naiset pelottaisi miehiä, koska miehet tuntisi olonsa uhatuiksi. Miehet kuulema nauttii siitä kun saa naiset nauramaan, mutta jos asia onkin päinvastoin, niin se koetaan jollakin tavalla uhaksi miehisyyttä vastaan. Hauskuus tuo valtaa, tai jotain sellasta *ding**whaat*.

Tuossa täytyy olla se syy siihen miksi mä oon sinkku. Oon vaan niin älyttömän hauska, että kaikkia pelottaa *lmao**igor*
[/q]

niinmut, mä en sit taas ole yhtään hauska ja silti mulla ei ole ollenkaan vientiä...

O