SINKKULUUKKU
[q]Zenni, 6.10.2006 15:14:
Eilen tuli vähä ikävä pois, mut sain skarpattuu itteni tajuamaan et tää on oikea paikka mulle just nyt. :)
[/q]
Ei mikään voi olla oikee paikka olla sillä hetkellä jos tarvitsee nähdä vaivaa sen eteen että siellä pysyy. Oikea paikka on aina se missä on rento ja hyvä olla :)
[q]hallucinogen, 6.10.2006 15:05:
---
Danskuh, 6.10.2006 15:00:
sana treffit kuullostaa jo pelottavalta:D
---
Jos käytät sanaa "tapaaminen" niin asia on sama mutta ei yhtä pelottava? =D
[/q]
JUU EI:) :D
[q]hallucinogen, 6.10.2006 15:18:
Toi tietysti riippuu mitä kantilta asiaa tarkastelee mutta itse olen siellä missä on hyvä olla. Aina se tosin ei ole se "oikea" ratkaisu :)
[/q]
Juu ei se aina oo oikea ratkaisu, kaikki ratkaisuthan ovat tietyllä hetkellä oikeita ja ajan kuluttua vääriä. Kysymys onkin siitä että ovatko sun tekemät ratkaisut keskiarvoisesti olleet rakentavia ja tuottaneet sulle pitkäaikaista hyvinvointia :)
Mut jos mä jättäisin taas tän filosofoinnin viisaammille, tai ainakin tän sinkku/seurustelu asian tiimoilta kokeneemmille yksilöille :)
[q]hallucinogen, 6.10.2006 15:18:
---
Syder, 6.10.2006 15:16:
Ei mikään voi olla oikee paikka olla sillä hetkellä jos tarvitsee nähdä vaivaa sen eteen että siellä pysyy. Oikea paikka on aina se missä on rento ja hyvä olla :)
---
Toi tietysti riippuu mitä kantilta asiaa tarkastelee mutta itse olen siellä missä on hyvä olla. Aina se tosin ei ole se "oikea" ratkaisu :)
[/q]
Nii ja vaik oikee ratkaisu voisi olla seurusteleminen, mutta etsii sitä kumppania otsa pinkeenä niin tuskin siitä kovin kestävää juttua tulee. IMO ekaks pitää pystyä olemaan rento sinkku, että on hyvä olo siinä statuksessa, niin sitten on varmaan kypsempi parisuhteeseen jos sellainen tulee vastaan.
[q]Ozie, 5.10.2006 09:09:
Joten mitä me tästä opimme?
[/q]
Alkoholi aiheuttaa sinkkuluukkuisuutta?
[q]plink, 6.10.2006 16:02:
---
emuli, 6.10.2006 15:59:
Word! Joku viisas onkin kai joskus sanonut, että ei pitäis etsiä toista täyttämään oman elämänsä aukkoja, vaan jakamaan sen ilot
---
kyl mää tykkään siitä, et seurustellessa pääsee täytteleen tyttöjen aukkoja!
i'll get my coat ->
[/q]
Etenkin toi loppulausahdus... Fast show oli kyl mahtava *sydän*
[q]emuli, 6.10.2006 15:59:
Word! Joku viisas onkin kai joskus sanonut, että ei pitäis etsiä toista täyttämään oman elämänsä aukkoja, vaan jakamaan sen ilot
[/q]
kyl mää tykkään siitä, et seurustellessa pääsee täytteleen tyttöjen aukkoja!
i'll get my coat ->
En voi kyl syyttää ketään muuta ku itteäni siitä et oon yksin. Pilaan kaikki mahdollisuudet suhteeseen tai tutustua kehenkään, kun en uskalla päästä ketään lähelleni tai uskalla näyttää tunteitani ja olla avoin. Vertaan vain aiempiin kokemuksiin, yritän pysyä kylmänä ja pitää tunteet sisällä. Loppu tuloksena saan itse vain kylmää.
[q]Miss Piggy, 7.10.2006 04:03:
En voi kyl syyttää ketään muuta ku itteäni siitä et oon yksin. Pilaan kaikki mahdollisuudet suhteeseen tai tutustua kehenkään, kun en uskalla päästä ketään lähelleni tai uskalla näyttää tunteitani ja olla avoin. Vertaan vain aiempiin kokemuksiin, yritän pysyä kylmänä ja pitää tunteet sisällä. Loppu tuloksena saan itse vain kylmää.
[/q]
Pieni kaupunki, pieni hiekkalaatikko. Valitse näistä samoista piireistä samoja ihmisiä.
En yhtään ihmettele, jos kaikki tuntuu tutulta ja ahdistavalta.
Lopputuloksena itsekritiikki ja epätoivo. Ehkä jopa pieeeeni vitutus.
Mutta tämä on mun näkemys tohon. Tottakai jorisen omaa tuskaa..
No Joo . . .
Tää on ihan tylsä luukku vaihteeks. Nyt kaipaa vakavaa sutinaa !
Etsitään Miestä Myös Nainen kelpaa
[/q]
jeah, juurikin näin.
[/q]
You said it.
Ehkäpä se tästä :D
[q]Cjet, 8.10.2006 21:47:
No ehkä sit kannattais olla vaa hetken aikaa sinkkuna ja opetella elämään jos tolta tuntuu.. Mihin teil on ihmiset kiire? Onhan teil kuitenki ystäviä, joten tuskinpa silloin on niinkään yksin ellei sit itse sulkeudu neljän seinän sisälle. Pari vuotta yksin tekee ihan vitun hyvää pääkopalle. Kyl sielt sit joskus tulee joku vastaan joka kolauttaa ne tunteet esiin.
[/q]
hmmm, voihan ton näinkin ilmeisesti sitten käsittää.
itse ajattelin niin, että en uskalla päästää ketään lähelleni, siksi olen sinkkuillut jo aikapäiviä. tapaillut kyllä. ja vaikka välillä harmittaa, että on yksin (ei siis ole pusihalikaveria), niin ei siltikään ole mikään kiire vakavaan suhteeseen. tällä hetkellä ei olisi edes aikaa sellaiselle.
[q]martina, 5.10.2006 08:09:
niinmut, mä en sit taas ole yhtään hauska ja silti mulla ei ole ollenkaan vientiä...
[/q]
No mitäs oot tunnetusti niin ujo
[q]ALIEN, 8.10.2006 23:53:
Joo. Mut ei ainakaan Azerothista x)
[/q]
Nelffihali paras hali ^__^
[q]Tuuli, 9.10.2006 00:02:
---
martina, 8.10.2006 23:25:
---
Cjet, 8.10.2006 23:05:
---
martina, 8.10.2006 22:10:
---
Cjet, 8.10.2006 21:47:
hehe. :) ja juu, mullekkin kelpais sellanen "silloin tällöin tai vähän useamminkin"-fuckbuddy.
---
nii mullekkin kelpais :D ja sit sellanen jonka kans vois myös halia ja pussailla:)
[/q]
jeps, friends with benefits
mulla sellanen olikin joskus vuosia sitten, toimi loistavasti
[q]Cjet, 8.10.2006 23:05:
---
martina, 8.10.2006 22:10:
---
Cjet, 8.10.2006 21:47:
[/q]
hehe. :) ja juu, mullekkin kelpais sellanen "silloin tällöin tai vähän useamminkin"-fuckbuddy.
Tää sinkku heittää muille enemmän tai vähemmän epätoivosille sinkuille haasteen kehään. Elikäs, kuukauden totaaliselibaatti!
Ite päätin just äsken että nyt kyllä kokeillaan toimiiko toi. Kerta ekaa kertaa elämässäni oon sinkkuna niin että ei ole fuckbuddya, niin tää vois ehkä onnistuakkin. *pökr*
Huomasin että myös Rx on eilen illalla tehnyt päätöksen että kokeilee, eli ei muuta ku muita rohkeita kans messiin! Deadline olis siis näin ollen ainakin omalta osalta 10.11.
Niin joo, ja selvitetäänpä nyt vielä että totaaliselibaatti siis kieltää kaikki seksin muodot, myös itsetyydytyksen.
Whos in?
(Ps. tää homma toiskin kivan pikku lisäjännityksen marraskuussa (toivottavasti) järkättäviin sinkkuluukku (tm) bileisiin kun porukalla ois just kuukauden selibaatti takana.)
[q]Takyon, 10.10.2006 07:19:
---
bubbelgum, 10.10.2006 05:17:
(Ps. tää homma toiskin kivan pikku lisäjännityksen marraskuussa (toivottavasti) järkättäviin sinkkuluukku (tm) bileisiin kun porukalla ois just kuukauden selibaatti takana.)
---
Ihan jo pelkästään tän takia vois ottaa osaa
[/q]
Mä arvasin että ku mä heitän ton, niin kaikki kundit ainakin on messissä heti, siinä toivossa et sitten sinkkubileissä heruu helpommin! Siis eihän mulle itelleni nyt tulis pieneen mieleenkään alkaa kiusii ketää puuttessa olevii poikii (tai tyttöi) sit bileissä. Ajattelen vaan teidän parasta.
[q]T-mu, 10.10.2006 07:27:
hei ompa tosi paha olla 1 fucking kuukaus!
nimim. ekan kerran tuli '97 ja heti perään 2003
[/q]
Runkkaamatta myös?
Kyseessähän oli tosiaan _totaali_selibaatti.
Et vaan uskalla!