SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]onni3mk, 11.4.2009 14:24:
Mulle kihlat on lupaus avioliitosta, joten kihloihin mun mielestä mennään vasta sitten, kun tuntee, että tämän ihmisen kanssa voin elää loppuelämäni yhdessä. Mutta kuitenkaan mun mielestä heti kihlojen jälkeen ei tarvitse mennä vihille. Mä voisin ihan hyvin kuvitella itseni elämässä avoliitossa pitkäänkin.

Teinikihloja ei mäkään ymmärrä, koska musta kihlat on lupaus avioliitosta, tapahtu se sitten minkä ikäsenä tahansa.
[/q]

Avoliitto ja kihlat on eri asia, voi elää yhdessä ilman mitään lupauksi sun muuta, mä en tätä sormusten hulluutta ole koskaan ymmärtänyt. Tai no sormuste, pikemminkin kihloihin menoa ja sit ihan btw siihen kuuluu perinteitä ja asioita, et se ei oikeesti oo vaan sitä et päätetään ostaa sormukset. Mutta kai tää eurooppalaisuus on vaan tällääistä aivotonta touhua, missä ei ole mitään vastuuta. Kihloihin mennään silloin kun halutaan naimisiin ja kun halutaan vihdoin naimisiin niin se todellakin tarkoittaa sitä että mitä aikaisemmin on häät sitä parempi.

[q]Sunflower, 24.8.2006 09:58:

-Ja juu, en kuulu tänne boksiin, mutta siviilisäädystä huolimatta näitä juttuja on hauska lueskella-
[/q]

Niin, täällä sentään keskustellaan jostain. Mua henkilökohtasesti ei kiinnosta esimerkiksi kertoa, miten poikaystäväni kanssa nukun tai kauanko olen seurustellut ja ylistää sitten kuinka hienoa kaikki on (vaikka mukavaahan se onkin). Pitäisi melkein olla sellanen topic, jossa olisi keskustelua yleisesti ihmissuhteista.

[q]domi, 18.3.2009 10:27:
---

Idiooteillakin on oikeus hakea seuraa

(ja ip:n perusteella menis Kuopioon toi postaus)
[/q]

Rumasti quottaan siten että liitetään domin viesti tähän linkitykseen http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=61483&c=5

[q]laite, 18.3.2009 10:29:
AST pilaa deitti-ilmot? :D

Mä lupaan naputella tän päivän aikana oman ilmon tänne!
[/q]

Mä naputtelin jo aikaa sitte mut kukaan ei vastannu Ei ees Lyyli vaikka se viel tilaili niitä *igor**nauru*

[q]Lyylikki, 18.3.2009 10:46:
---
domi, 18.3.2009 10:27:
on oikeus hakea seuraa

(ja ip:n perusteella menis Kuopioon toi postaus)

---

Mitä - ai että idiooteillakin on ihmisoikeuksia?
[/q]
*grr**grr**grr**grr**grr*

[q]nini, 21.8.2006 19:32:
Huoh.. on tää vaan niiin tätä..
[/q]

No älä muuta sano...

[q]Syder, 30.8.2006 16:03:
---
hallucinogen, 30.8.2006 16:00:
Olet aivan oikeassa, kuomaseni =) Mut ainoa todellinen syyhän siihen miksi tällaiset charmantit herrasmiehet vapaalla jalalla on se, että meidän laatustandardit on niin korkealla ettei ihan joka korppikotka kelpaa ;)

---

Mistä pääsemmekin sujuvasti asiayhteyteen, mieluummin vapaalla ku tossun alla :)
[/q]

Rivien välistä; Korppikotkan kaunis, mulkosilmätipu, joka on tossun alla on täydellinen yhdistelmä? Ja ihan vaan ettei keltään mee ohi, ni yritän olla sarkastinen.

[q]hallucinogen, 30.8.2006 16:07:
Isi pappa sanoi, että jos on tossun alla niin on jonkun muunkin alla ;D
[/q]
Mut ehkä isi oli viksu... Mä en.

[q]m_a, 24.8.2006 12:19:
Mitä pahaa vakipanoon kiintymisessä on? Ihminen osaa varmasti rakastaa useampaakin kuin yhtä! Tartteeko idiootteja panna? Oon muuten huomannu, idiotismi esiintyy silloin kun toisen näkemystä ei arvosteta. Peilit käteen <3
[/q]
kyllä mä ainakin huomasin että kiinnyin vakipanoihini, kun niiden kanssa vuosia tulin tapailleeksi, aina jutellen elämästä ja arvoista ja vähitellen oppien tuntemaan toisen todella hyvin, vaikkakin väärällä etunimellä ja muin suojaus keinoin(liian hyvä asema)

nykyään vakipanoni valitettavasti seurustelee ja ennen sitä mä seukkasin joten ei olla nähty sitten joulun, mutta kyllä vakipanoistakin voi siis tulla tärkeitä ihmisiä omalla tavallaan.
on sekin omanlaisensa suhde, kaikkien muitten suhde muotojen seassa
en mä silti kaikkiin vakipanoihini ole kiintynyt ja osaan erilailla. muutamista tuli frendejä, yhen kanssa päädyin kokeilemaan vähän vakavampaa juttua jne.

kyllä siinä tarttee samanlaisen ajatusmaailman ja henkisen yhteyden jotta fyysinen yhteys voisi olla parhaimmillaan

[q]m_a, 24.8.2006 12:19:
Mä en usko että noilla mormoneilla olis ajatteluun niin suurta merkitystä, muutenkuin kokemuksen kautta.
[/q]

Olihan tää typo?

[q]WiljamiDzay, 18.3.2009 11:32:
---
laite, 18.3.2009 10:29:
AST pilaa deitti-ilmot? :D

Mä lupaan naputella tän päivän aikana oman ilmon tänne!

---

Mä naputtelin jo aikaa sitte mut kukaan ei vastannu Ei ees Lyyli vaikka se viel tilaili niitä *igor**nauru*
[/q]
:((
Klabbarinaiset ei ymmärrä hyvän päälle!

[q]Syder, 30.8.2006 16:03:
Mistä pääsemmekin sujuvasti asiayhteyteen, mieluummin vapaalla ku tossun alla :)
[/q]
Isi pappa sanoi, että jos on tossun alla niin on jonkun muunkin alla ;D

[q]Freja, 11.4.2009 13:39:
---
onni3mk, 11.4.2009 13:34:
Mä oon sitä mieltä, et jos se sulautuminen siihen toisen elämään on niin kovin vaikeeta, niin se tyyppi ei vaan oo oikee sulle. Ehkä mä ajattelen liian romanttisesti ja epärealistisesti, mut mun mielestä sillon, kun löytää sen hyvän kumppanin, niin sen kanssa elämä soljuu hyvin ja kauniisti eteenpäin. Vaikka niitä riitoja ja erimielisyyksiäkin on, mutta ne saadaan selviettyä ja voidaan jatkaa yhdessäoloa ja elämää.

---

Samisajattelija
[/q]

mäkin komppaan

[q]Jocular, 1.7.2007 22:48:
---
spoinkel, 1.7.2007 22:41:
Hahaa, täällä vaan sinnikkäästi pysytään. On jäätelö hyvää, kun yksin syö =)

---

Eipähä tarvii jakaa kenenkää kans! Saa syyä kaiken ite
[/q]

Entä jos ei jaksa.

[q]emuli
Samaan aikaan samana iltana kaks eri kaveria tunnustaa ihastuneensa muhun.. Ihan puun takaa. Outo olo.. Kaiken lisäks huomenna vielä luvassa yhdet treffit, mikä sekoittaa pakkaa entisestään.. Eikä asiaa helpota se, että hiljattain myös ex-poikaystävä alkoi ottaa toistuvasti yhteyttä. Vähemmästäkin menee pieni tyttö ihan sekaisin
[/q]

Mä en tiedä, mut repesin täysin. Sori.

Oispa täälläkin tuommoisia ongelmia :D

..poistumassa..

[q]$, 29.8.2006 01:16:
---
Nyt kun olen pelannut C&C Generals Zero Hour GLA-kampanjan vaikeimmalla asteella läpi, on aika siirtyä rassaamaan polkupyöriä.
[/q]

Samaan puran tyhjyyden tunnetta, eli pelaamiseen ja toimii atm suht hyvin kun ei ajattele _mitään muuta_.

Voin tuoda fillarini sulle puunattavaksi ;)

[q]Dana, 28.8.2006 09:17:
..poistumassa..
[/q]

MITTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH?!?
Näinkö tässä nyt sit kävi

No mut hienoa!

[q]Ozie, 28.8.2006 18:53:
---
Dana, 28.8.2006 09:17:
..poistumassa..

---

MITTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH?!?
Näinkö tässä nyt sit kävi

No mut hienoa!
[/q]
hähähähä.. juu näin se vähän näyttäisi menevän katsoo nyt nuolasinko jo Way ennen kuin tipahti.. tässä on espanja ja tallinnan muutto edessä vielä.. wäää.. mut ainakin just nyt olen onnellinen

Miten voikin olla näin vitun huono olo viikkoja eron jälkeenkin...

O