SINKKULUUKKU
Huoh.. on tää vaan niiin tätä..
[q]titi, 21.8.2006 11:50:
Ihmisten ajatus maailma toimii samalla tavalla kun muoti-virtaukset...
[/q]
Ei tod!
[q]Amokk, 21.8.2006 13:17:
Jokin tässä yhtälössä mättää :D
[/q]
Liian kallis? ;)
hulluu, meikä ei kuulu tänne enää *plur**iloinen**uros**piis**sydän*
[q]domi, 18.3.2009 10:27:
on oikeus hakea seuraa
(ja ip:n perusteella menis Kuopioon toi postaus)
[/q]
Mitä - ai että idiooteillakin on ihmisoikeuksia?
toinen o/
[q]Morrowe, 23.8.2006 12:23:
joo ja her pleasure first *nyökyttel*
[/q]
Tottahan toki ;D
[q]Morrowe, 23.8.2006 12:17:
Tosta tuli yleltä joku pätevä dokkari just kesällä, siinä ne selittivät asian juurta jaksain. Joku orkku-hormoni on todella lähellä "oikeaa" rakastumishormonia, ja siksi helposti ihastuu seksikumppaniin. Vai oliko se peräti sama aine. Kuitenkin.
[/q]
Eli totuus on siis se, että tie naisen sydämeen käy makuukammarin kautta? :D Ei kun punomaan juonia miten saada mahdolliset tulevat ihastukset houkuteltua lihallisten ilojen pariin
[q]titi, 21.8.2006 11:50:
Muutaman ystävän kanssa saatiin baari-illan päätteeksi varsin mukava teoria siitä miksi miesten (ja miksei naistenkin) ihastus laantuu viimeistään vuoden päästä suhteen alkamisesta...
Ihmisten ajatus maailma toimii samalla tavalla kun muoti-virtaukset...Ensin avo cadillac on kova mutta vuoden päästä se on jo vanha juttu ja täytyy keksiä jotain uutta. Jos ruvetaan miettimään sitten naisten ja miesten erillaisuutta tässä asiassa. Naisille usein riittää pienemmät muutokset kuin auton vaihto...kuten vaikka shoppailu(ei lasketa niitä vuotuisia kuluja, vain ne kerta ostokset..)...*pepsodent* Vaate kaapin uusiminen uusii myös egoa. Ja samaa taitaa myös tehdä auton uusiminen useimmille miehille...mikäs siine päräyttää nissan z350.lla. Varmasti nostaa itsetuntoa, samoin kun kipittäminen diorin tai chanelin vaatteissa, vaikkei se meitä ihmisinä muutakaan. Mutta tästä onkin varmaan kyse. Uuden parisuhteen luominen nostaa yleensä ihmisen itsetuntoa ja hyvä itsetunto nostaa hyvän olon tunnetta kehossa. Vanha parisuhde tuntuu liian turvalliselta, ja uusi kiehtoo...vaikka sekin on kohta jo vanhaa.
Olemmeko todella niin riippuvaisia hyvän olon tunteesta että olemme valmiita uhraamaan monen vuoden uurastuksen ja "työn" hukkaan vain siksi...
[/q]
Chuck sanois tähän kohtaan et:
"You're not your job. You're not how much money you have in the bank. You're not the car you drive. You're not the contents of your wallet. You're not your fucking khakis. You're the all-singing, all-dancing crap of the world.
- -
We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars. But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.
"
Jos itsetunto ja onnellisuus on kiinni siitä uudesta kymppitonnin high roller trendikellosta, ni aika sad for you. Ne jotka oikeasti kaipaa muutosten tuulia ja piristävyyttä sietäisivät etsiä itselleen semmoisen kumppanin, joka tämän vaatimuksen täyttää tai myöntää vaihtoehtoisesti itselleen, että ei kykene pidempään suhteeseen piste. Ne, jotka tajuaa / osaa tyytyä siihen normimpaan settiin (suurin osa porukasta kuhan vähän vanhenee :) on yleensä varmasti huomattavasti onnellisempia.
[q]Morrowe, 23.8.2006 12:23:
---
[/q]
Tottavittukai. Mun on ainakin hankala ajatella miten kukaan kundi voi nauttia ellei näe mimmin ekstaattista ilmettä kasvoilla, silmien kimallusta, kuule kuiskauksen (tai huudon, jos niikseen tulee...) taivaallisia säveliä, tunne hengityksen lämpöä iholla, elämänlähdettä huulilla...no ehkä joku voi.
Mä en.
Kuinkas nopeasti te 30+ miehet olisitte valmiita sitoutumaan, jos oikea sattuisi kohdalle? Tarkoitan siis yhteenmuuttoa, naimisiinmenoa ja lapsia...
---
En koskaan..? O_o
Doug Stanhope - Marriage
Doug Stanhope - Abortion Is Green
olihan toi vähän kaupallinen vertauskuva... mut musta ajatus toimii. kun mikään ei tunnu toimivan muutaman vuoden jälkeen... Niin sitä vaan haluaa jotain uutta...vähän kuin että vanhan katiskan korjaaminen alkaa väsyttää niin ostaa sit mielummin uuden.
---tää ei taas osaa ilmaista itseään---*igor*
[q]DjTaika, 24.8.2006 02:18:
---
Tottavittukai. Mun on ainakin hankala ajatella miten kukaan kundi voi nauttia ellei näe mimmin ekstaattista ilmettä kasvoilla, silmien kimallusta, kuule kuiskauksen (tai huudon, jos niikseen tulee...) taivaallisia säveliä, tunne hengityksen lämpöä iholla, elämänlähdettä huulilla...no ehkä joku voi.
Mä en.
[/q]
Emmäkää. Oikeasti mikään tuskin on hienompaa kuin että nainen nauttii seksistä ja saa vielä orgasmin tai pari.
[q]Amokk, 21.8.2006 13:08:
Ei se mtn, mähän sanoin että mä oon :)
[/q]
Okei mee istuu hyllylle niin mä laitan sut kärryhin :D Toivottavasti antavat kuitin kans et voi palauttaa jos ei miellytä ;D
[q]osama, 24.8.2006 02:27:
---
DjTaika, 24.8.2006 02:18:
---
Morrowe, 23.8.2006 12:23:
---
---
Mä en.
---
jos joku voi niin kertokaa miten?
[/q]
Kato moi...terkkuja J-kylään.
(Niin, sellaisistakin olen joskus kuullut, enkä tosiaan tiedä miten)
AST pilaa deitti-ilmot? :D
Mä lupaan naputella tän päivän aikana oman ilmon tänne!
[q]DjTaika, 24.8.2006 02:18:
Mä en.
[/q]
Tän allekirjoitan täysin... Onko mikään enemmän stressaavaa ja omaa fiilistä latistavaa kuin se ettei vastapuoli mitenkään vaikuta nauttivan tilanteesta? Jos vaan fyysistä painetta kaipaa vehkeeseen, niin mieluummin runkkaa, koska siinä ei tuu ainakaan epäonnistumisen fiiliksiä... Ja mä en yleensä edes saa siemensyöksyä, orgasmista puhumattakaan jos toinen ei vaikuta nauttivan, stressaan liikaa ko. tapauksessa...
Tähän samaan vois kysyä, että nauttiiko joku oikeasti seksistä kännissä? Tai siitä että partneri on sekaisin kuin seinäkello? Kyllä mä jonkun pari lasia viiniä tms. ymmärrän illan aikana, mutta se että baarista enemmän ja vähemmän känniset ihmiset raahaavat kotiinsa yhden illan toivoksi vielä sitäkin kännisimpiä partnereita, niin saako siitä joku jotain ja jos saa, niin onko vielä aamullakin hyvä mieli?
Itse en kännissä halua harrastaa seksiä, enkä varsinkaan sekaantua kehenkään joka on ihan tossut sekaisin... Mieluummin sitten jos baarista joku yöksi tulee, niin nukkuu ja katsoo sitten aamulla uudelleen jos vielä selvinpäinkin kiinnostaa... Tai vaikka seuraavalla viikolla.
perhosia......*pihkassa**pahis*
[q]pirpeli, 22.8.2006 11:35:
---
Annakins, 22.8.2006 10:36:
Toi on vaan naisille paljon hankalampaa ku miehille :P Siis se, et se ois sit vaan seksiä. Jostain joskus luin, et naisilla erittyy seksin aikana hormonia, joka sit aiheuttais sen, että kiintyy siihen partneriin.
---
Naisen pitää olla kyllä harvinaisen kylmäpäinen tapaus, että "pelkkä seksi" onnistuu, ainakin pidemmällä aikavälillä...Miehille se tuntuu sitä vastoin olevan liiankin helppoa*uuh**grr*. Tuosta hormonista olen kanssa kuullut, ja sitä tässä onkin hyvä "syyttää"*nauru*, ei laisinkaan omaa tyhmyyttä tai sinisilmäisyyttä :D:D Mutta siis tollasta on kyllä olemassa...
[/q]
hmm... En mä sanoisi kylmäpäisyydeksi, lähinnä pitää vain olla omat ajatukset selvinä ja todettuna se, ettei halua suhdetta ja seurustelua. Jos haluaa enemmän, ei se ystävyys ja avunanto tule toimimaan. Sitten taas jos ei halua suhdetta, eikä halua sotkeentua yhdenillanjuttuihin, on tämä mitä toimivin ratkaisu, ainakin jonkun aikaa.
Naisen voi olla ehkä keskimääräistä vaikeempi pitää se kaveruutena (tätä en kyllä itse allekirjoittaisi...), mutta ainakin naisen on helpompi saada tämmöinen järjestely. Jos mies menee ehdottamaan jotain tuollaista, saa hän todennäköisesti juomat päälleen tmv., mutta jos nainen ehdottaa, niin harva kieltäytyy.
-Ja juu, en kuulu tänne boksiin, mutta siviilisäädystä huolimatta näitä juttuja on hauska lueskella-
[q]Amokk,
Itse olen aina vaan ihana ystävällinen itseni. Harmi vaan, että jotkut tulkitsevat tämän väärin
[/q]
Niin mäkin. Onneksi harva tulkitsee tarkoitusperäni oikein!
... eiku!