SINKKULUUKKU
[q]Nexus__69, 30.8.2006 13:26:
uskaltanen poistua paikalta *hiiviskel*
[/q]
Onneksi olkoon!
[q]Nexus__69, 30.8.2006 13:31:
ohan tätä ollu vähä niiku jo aika kauan. mut en oo uskaltanu poistua.
[/q]
Et oo vaan raaskinut murskata meidän sydämiä ja kertoa, että ollaan täällä turhaan suunniteltu sun viemistä pois tästä luukusta. Joku ehti ensin. :(
Ei vaan, ei vara venettä kaada, onneksi olkoon neidille näin jälkikäteen. <3
[q]domi, 30.8.2006 13:39:
Mut pitää lohduttautua et etupuolella vilahtaa pieni gnome....*vink*
[/q]
Missä muka, eiku ai kato löyty... Onks tää ny niitä kohtia missä kaupas pitäs kysyy et sisältyyks sitä ja tätä hintaan
[q]hallucinogen, 30.8.2006 13:20:
---
Jocular, 30.8.2006 13:08:
Jännittävään seikkailuun..
---
Malmilla eläminen on yhtä seikkailua päivästä toiseen, että tervetuloa kahville niin pääset seikkailuun samalla. Täällä saa joka päivä katsoa pvp:tä ja toisinaan myös pve:tä ja fedex-questei.
[/q]
Toi sun koodikieli meni vähän ohi mutta saan kai anteeks Malmilla jännitystä..? Pah tuu tänne Leppävaaranseudulle mun ja kaikkien muiden hullujen sekaan
[q]Syder, 30.8.2006 15:53:
Jep, ja mä teen tarjouksia joista ei voi kieltäytyä
[/q]
Sä et siis tee usein tarjouksia kun ei oo mitään sutinaakaan? ;D
[q]Syder, 30.8.2006 15:56:
Sähän se nero oot!
[/q]
Olet aivan oikeassa, kuomaseni =) Mut ainoa todellinen syyhän siihen miksi tällaiset charmantit herrasmiehet vapaalla jalalla on se, että meidän laatustandardit on niin korkealla ettei ihan joka korppikotka kelpaa ;)
[q]Jocular, 30.8.2006 15:34:
Toi sun koodikieli meni vähän ohi mutta saan kai anteeks Malmilla jännitystä..? Pah tuu tänne Leppävaaranseudulle mun ja kaikkien muiden hullujen sekaan
[/q]
Ai sori mä muistin et olisin pelannu wowia tms ;D No ei se mitään mutta seikkailua riittää, kahvi on pahaa ja pullaa ei ole mutta tervetuloa =D
[q]domi, 30.8.2006 13:13:
Eli Stockmannin alennusmyyntiin
[/q]
No tota.. Se ei ihan vastaa mun käsitystä jännittävästä seikkailusta. Ellei sitä sovella vähän..
[q]Jocular, 30.8.2006 15:38:
*nauru**nauru* Niin. Kuvissa mukana olevat eivät sisälly kauppaan, ellette niitä erikseen osta.. [size=8]Kaupan kylkijäisiin kylläkin kuuluu nuo kaksi nuorimmaista kissaa.. *vink*[/size]
[/q]
No jos oikee kauniisti pyytää nii saaks sitä ihailla ja ehkä vähä koskettaaki *räpsräps* Nojooh, nytku salat tuli jo julki ni jos tää nörä vetäytyis näyttämöltä
[q]hallucinogen, 30.8.2006 15:42:
---
Jocular, 30.8.2006 15:34:
---
Ai sori mä muistin et olisin pelannu wowia tms ;D No ei se mitään mutta seikkailua riittää, kahvi on pahaa ja pullaa ei ole mutta tervetuloa =D
[/q]
Erittäin houkutteleva tarjous.
[q]Jocular, 30.8.2006 15:44:
Erittäin houkutteleva tarjous.
[/q]
Tietenkin se on houkutteleva tarjous, enhän minä tee muita kuin loistavia tarjouksia ;D Ota läppäri mukaan niin saat kahvin lomassa lainata mun kymppimegasta asevelihintaan.
[q]hallucinogen, 30.8.2006 15:54:
Sä et siis tee usein tarjouksia kun ei oo mitään sutinaakaan? ;D
[/q]
Sähän se nero oot!
[q]hallucinogen, 30.8.2006 16:00:
Olet aivan oikeassa, kuomaseni =) Mut ainoa todellinen syyhän siihen miksi tällaiset charmantit herrasmiehet vapaalla jalalla on se, että meidän laatustandardit on niin korkealla ettei ihan joka korppikotka kelpaa ;)
[/q]
Mistä pääsemmekin sujuvasti asiayhteyteen, mieluummin vapaalla ku tossun alla :)
[q]hallucinogen, 30.8.2006 15:49:
Tietenkin se on houkutteleva tarjous, enhän minä tee muita kuin loistavia tarjouksia ;D
[/q]
Jep, ja mä teen tarjouksia joista ei voi kieltäytyä
[q]Cjet, 30.8.2006 16:34:
---
---
Ei tääl Leppävaaras oo mitää häpeningii?
[/q]
Shh! (Ei toi sitä tiiä)
[q]Syder, 30.8.2006 16:09:
Mut ehkä isi oli viksu... Mä en.
[/q]
Isi on juu, sillä on aina hyviä elämän ohjeita, reiden kautta onneen, älä koskaan ota seinäruusua jne :)
[q]Jocular, 30.8.2006 16:39:
---
Cjet, 30.8.2006 16:34:
---
---
Ei tääl Leppävaaras oo mitää häpeningii?
---
Shh! (Ei toi sitä tiiä)
[/q]
[ot]
ku tää luukku on kuiteki nii viihtysää seurattavaa.
et kyl siel lintuvaaran puolel on, varsinki ne "ostarinseudut"..
[ot/]
viikoloppu..löytyisköhän se mun mies jostain :D baarist sitä ei ainakaa löydy..
[q]Nexus__69, 30.8.2006 16:42:
[ot]
ku tää luukku on kuiteki nii viihtysää seurattavaa.
et kyl siel lintuvaaran puolel on, varsinki ne "ostarinseudut"..
[ot/]
[/q]
Lisää ot:
Mis tääl o ostari? Galleria? Se on Leppävaaraa. Mä oon sentään siniveristen alueella
[q]Jocular, 30.8.2006 16:39:
Shh! (Ei toi sitä tiiä)
[/q]
Nii joo..