SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Morrowe, 16.8.2006 13:30:
toisista ei ole tuon jälkeen mitään kuulunut.

...Pitääkö tuollaisista asioista edes kertoa?
[/q]
Tietenkin, jos ihminen etsii parisuhdetta niin eikö juuri tuo ole se kaikkein tärkein tieto? Ei varmaan ois kiva kuulla joidenkin deittien jälkeen kun on ehkä jo alkanu pitää toisesta ehkä aika paljonkin, että toinen vaan haluaa hummailla eikä etsi suhdetta. Kyllä mun mielestä kaikki tärkeät asiat pitää tuoda esille ja keskustella niistä rehellisesti.

[q]Esa, 18.8.2006 19:08:
Tässä nää suuret sinkkuluukku-elämän salaisuudet perustuen omiin havaintoihini ja kavereiden kanssa käytyihin keskusteluihin.

Samaa/eri mieltä?

- Kun on hiljaista, on hiljaista, ja hiljaisuus jatkuu. Niin vain on.
- Kun on kysyntää (tai olet parisuhteessa), kysyntää on yleensä samanaikaisesti useammalta taholta. Mahdollisesti joudut valintatilanteisiin, jotka voivat olla hankaliakin.

- Jos olet sinkkuluukun asukki ja ajattelet asiaa sekä yrität tehdä asialle jotain, pysyt sinkkuluukun asukkina.
- Jos unohdat koko jutun etkä tee oikeastaan mitään, huomaat kohta olevasi parisuhteessa.

- Mikäli panostat ja olet kiinnostunut toisesta (tai edes vaikutat kiinnostuneelta), et luultavasti ole tämän toisen mielestä kovin kiinnostava.
- Mikäli et oikeastaan tee mitään ja vaikutat vaikka vähän välinpitämättömältä, olet huomattavan kiinnostava ja haluttu.
[/q]

niin totta... liian totta on tämä....!

- Mikäli panostat ja olet kiinnostunut toisesta (tai edes vaikutat kiinnostuneelta), et luultavasti ole tämän toisen mielestä kovin kiinnostava.

[/q]

Tämä on ainoa jonka olen todennut noista todeksi.

[q]gr, 5.6.2009 14:27:
---
kindertin, 30.5.2009 20:36:
---
Takyon, 30.5.2009 04:23:
Muistakaahan sitten että "jos ei heilaa helluntaina niin ei koko kesänä".

---

Eipäs, vaan "jos ei heilaa helluntaina niin jono juhannuksena".

---

helkutti soikoon tämähän hienoa - sitä odottellessa sit
[/q]

tää on oikein motivoiva variaatio tästä sananparresta kyl *nauru**joo*
pitänee laittaa vuoronumerolaite sinne mestoille mis ikinä meenkään
ja haastatella sit kaikki ja kattoo jos joku ois varteenotettava vaihtoehto...

- Kun on hiljaista, on hiljaista, ja hiljaisuus jatkuu. Niin vain on.
- Kun on kysyntää (tai olet parisuhteessa), kysyntää on yleensä samanaikaisesti useammalta taholta. Mahdollisesti joudut valintatilanteisiin, jotka voivat olla hankaliakin.

- Jos olet sinkkuluukun asukki ja ajattelet asiaa sekä yrität tehdä asialle jotain, pysyt sinkkuluukun asukkina.
- Jos unohdat koko jutun etkä tee oikeastaan mitään, huomaat kohta olevasi parisuhteessa.

- Mikäli et oikeastaan tee mitään ja vaikutat vaikka vähän välinpitämättömältä, olet huomattavan kiinnostava ja haluttu.
[/q]
Ikävä kyllä, tämä on todellakin totta.

Olen itsekin aika samaa mieltä noista #1 ja #2.

Mutta sit taas toisaalta...

[/q]

Jos on oikeesti kiinnostunut, kantsii tietty panostaa. Tää on samalla ihan toimiva testi: Jos toinen ei arvosta tätä, voi koko homman mielestäni huoletta unohtaa. Ne oikeesti kivat ja potentiaaliset tytöt (/pojat) kun osaavat arvostaa.

[/q]

Tääkään ei taida päteä niiden oikeasti kivojen kyseessä ollessa, luulen mä.

[q]niomic, 19.8.2006 08:07:
---
No itse näen tässä ainakin sen ongelman, että itseäni alkaa ainakin ahdistamaan tämmöiset turboihastujat, jotka on ku essois ja spiideis samaan aikaan ja pommittaa koko ajan -> eli panostaa? :) [/q]

Tarkoitin siis esimerkiksi huomaavaisuutta. En mitään tollast.

[q]Jone, 18.3.2009 08:36:
Nyt sit kanssa vedonlyönti pystyyn siitä kenen tuplanick MonsterBalls on.
[/q]

Joo, aika kaukaa haetulta tuntuisi, että joku rekisteröityisi klubbariin vain postatakseen tommosen deitti-ilmon sinkkuluukkuun

Eiköhän se oo jonkun näistä yleisidiooteista...tai sitten se on siveys, jolla on mennyt kuppi nurin

[q]-Santtu-, 16.8.2006 11:09:
Mul on samanlainen olo kun on varmaan hyljätyllä kesäkissalla. Yhtä hukassa. Pitäis varmaan hakea sellainen HESY:ltä niin voitais olla kohtalotoverit
[/q]

hei oikeesti, mä olin kesäkissa. Sanan joka muodossa. Täs on sulle kohtalotoveri

Nii kohta pitäis kai laittaa syys-/talvikissa hakemukset vireille, jos vaiks pääsis johki kolleilee pimeiks ajoiks..

[q]domi, 21.8.2006 08:13:
Seksin eteen ei joudu tekemään sen enempää töitä, jos on vkkp (vanha kunnon kaveripano)
[/q]
Mulle kelpais kanssa tommoinen, mites noita saadaan? Mennään kyseleen kaikki mimmifrendit läpi et josko sillä ois puutosta mitä vois aika-ajoin helpottaa? ;D

[q]Zapa, 21.8.2006 09:45:
Kannattaa suosia Linux-tyyppisiä naisia, toimii takuuvarmasti ja loogisesti.
..
.
.
.
.
..
Häh, onko semmoisia olemassa?#!? No ei todellakaan
[/q]
Niitä kutsutaan shemaleiksi.

[q]hallucinogen, 21.8.2006 08:42:
Kyllä naiseen on pakko löytyä joku yleispätevä manuaali miten saa selville nää tyypillisimmät toiminnot ja miten niissä tilanteissa tulee toimia. Nainen on kuin Windows, koskaan ei tiedä milloin se bluescreen hyökkää ja vikasietotila on joka päiväistä.
[/q]

Kannattaa suosia Linux-tyyppisiä naisia, toimii takuuvarmasti ja loogisesti.
..
.
.
.
.
..
Häh, onko semmoisia olemassa?#!? No ei todellakaan

Inhottavint täs sinkkuudes on läheisyyden kaipuu.. huomas hyvin ku nukku viikonlopun jonkun vieressä ja sen jälke pitiki nukkuu yksin ni tuli no mut on se kiva et ain sillon tällön saa ees nukkuu jonkun kanssa..

Kyllä taas ärsytti viime perjantaina baarissa kun istuttiin kaverin kanssa juttelemassa niitä näitä ja sit viereen istuitui lauma tyttösiä. No yksi näistä tyttösistä sitten sattui kaatamaan olutta housuille ja pikaisen "sori"-sanan jälkeen jatkoi heidän jutustelunsa. 10sek jälkeen totesin tytölle, että olisi ihan normaalien käytöstapojen mukaista hakea toiselle edes paperia jos kastelee toisen housut oman huolimattomuuden takia. No mitä sain? Nokka pystyyn ja *hmph*. Kyllä pisti vituttaan tommoset kanat.

Tuollaisilla tapauksilla pitäisi olla myös iso varoitustarra kiinnitettynä ettei kukaan täysijärkinen uros erehtyisi moisiin. Ihan jo perimän takia :D

[q]Cjet, 21.8.2006 07:48:
No oisit edes säälistä antanu niille..
[/q]
Tuskin ne ois ymmärtänyt omaa parastaan ;D

[q]domi, 21.8.2006 08:23:
Eijei :D Kyl sen huomaa, jos on kaveri jolla on hiukan puutostilaa, ja kemiat kohtaa sen verran, et molemmat voi "auttaa" toisensa ulos siitä tilanteesta. :D

Tai no, voihan tollasen gallupinkin tehdä, ja lisätä loppuun kysymyksen "Jos vastasit kysymykseen no. 8 'Kyllä', niin olisinko juuri minä se, joka voisi auttaa sinua ko. tilanteen muuttamisessa?"
[/q]
Ei naisista mitään huomaa. Jossain välissä ne valittaa kun ei huomaa "selviä" vihjeitä ja sit kun luulee et nyt on selvä vihje ja menee tekee tuttavuutta niin: "mä vaan oon kiltti plapla... Mä flirttailen vaan, ei se mitään tarkoita, se on semmosta harmitonta plapla". :D

Kyllä naiseen on pakko löytyä joku yleispätevä manuaali miten saa selville nää tyypillisimmät toiminnot ja miten niissä tilanteissa tulee toimia. Nainen on kuin Windows, koskaan ei tiedä milloin se bluescreen hyökkää ja vikasietotila on joka päiväistä.

[q]Cjet, 21.8.2006 08:11:
Ainut ehkä että seksin eteen joutuu tekee hieman enemmän töitä, mut ..
[/q]
Seksin eteen ei joudu tekemään sen enempää töitä, jos on vkkp (vanha kunnon kaveripano)

[q]Lyylikki, 18.3.2009 09:56:
---
Jone, 18.3.2009 08:36:
Nyt sit kanssa vedonlyönti pystyyn siitä kenen tuplanick MonsterBalls on.

---

Joo, aika kaukaa haetulta tuntuisi, että joku rekisteröityisi klubbariin vain postatakseen tommosen deitti-ilmon sinkkuluukkuun

Eiköhän se oo jonkun näistä yleisidiooteista...tai sitten se on siveys, jolla on mennyt kuppi nurin
[/q]
Idiooteillakin on oikeus hakea seuraa

(ja ip:n perusteella menis Kuopioon toi postaus)

Muutaman ystävän kanssa saatiin baari-illan päätteeksi varsin mukava teoria siitä miksi miesten (ja miksei naistenkin) ihastus laantuu viimeistään vuoden päästä suhteen alkamisesta...

Ihmisten ajatus maailma toimii samalla tavalla kun muoti-virtaukset...Ensin avo cadillac on kova mutta vuoden päästä se on jo vanha juttu ja täytyy keksiä jotain uutta. Jos ruvetaan miettimään sitten naisten ja miesten erillaisuutta tässä asiassa. Naisille usein riittää pienemmät muutokset kuin auton vaihto...kuten vaikka shoppailu(ei lasketa niitä vuotuisia kuluja, vain ne kerta ostokset..)...*pepsodent* Vaate kaapin uusiminen uusii myös egoa. Ja samaa taitaa myös tehdä auton uusiminen useimmille miehille...mikäs siine päräyttää nissan z350.lla. Varmasti nostaa itsetuntoa, samoin kun kipittäminen diorin tai chanelin vaatteissa, vaikkei se meitä ihmisinä muutakaan. Mutta tästä onkin varmaan kyse. Uuden parisuhteen luominen nostaa yleensä ihmisen itsetuntoa ja hyvä itsetunto nostaa hyvän olon tunnetta kehossa. Vanha parisuhde tuntuu liian turvalliselta, ja uusi kiehtoo...vaikka sekin on kohta jo vanhaa.

Olemmeko todella niin riippuvaisia hyvän olon tunteesta että olemme valmiita uhraamaan monen vuoden uurastuksen ja "työn" hukkaan vain siksi...

O