SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]hallucinogen, 4.8.2006 11:41:
Ulkoa mies mut sisältä poika? tai toisinpäin :D
[/q]

Mä pohdin, että muuten pikkupoika, mutta sängyssä mies...
Tai toisinpäin...

[q]Avernian, 4.8.2006 08:51:
---
josbe, 4.8.2006 08:03:
Hubaisaa miten pitkään sinkkuluukussa on nyt pohdittu seurustelun saloja. =D
---
Tottis. Ihan väärä luukku tommoiselle. Täällähän pitäisi pohtia miten sen kumppanin alunperinkin saisi.
[/q]

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty... Eli myöhäistä niitä on siellä suhteessa pohtia, parempi olla suunnitelmat etukäteen...

[q]pirpeli, 4.8.2006 11:19:
Sellainen miespoika, joka ottaisi minut vastaan ihan tällaisena, kaikkine vikoineni ja hyvine puolineni(joita on onneksi enemmän kuin vikoja). Pitäs sylissä, kainalossa, juttelis, osottais tunteensa. Mutta.........Saa nähdä.
[/q]

Oliko tossa kaikki kriteerit?
Ja voitko määritellä millainen on miespoika?

[q]Dementation, 4.8.2006 11:39:
Oliko tossa kaikki kriteerit?
Ja voitko määritellä millainen on miespoika?
[/q]
Ulkoa mies mut sisältä poika? tai toisinpäin :D

[q]josbe, 4.8.2006 08:03:
[/q]

Tottis. Ihan väärä luukku tommoiselle. Täällähän pitäisi pohtia miten sen kumppanin alunperinkin saisi.

[q]hallucinogen, 7.8.2006 08:31:
Ois kyllä mielenkiintoista tietää mitä nää pelimiehet oikeen juttelee, tuskin ainakaan lähi-idän kriisistä tai pohtii maailmankaikkeutta :D
[/q]
Mielenkiintoisen miehen kanssa voi puhua kaikesta. Fiksuista tai tyhmistä asioista ja tärkeistä tai vähemmän tärkeistä. Eipä siinä sen kummempia

uskaltaiskohan...ehkä jos sit kuitenkin olisi täältä pois?

[q]toma, 3.8.2006 23:07:
It takes two to tango :) Ja luottaisin tyttöystäväni arvostelukykyyn.
[/q]

Tiedän, muta eksät saattavat olla monelle se suurin mahdollinen riskitöyssy. Pienellä avustuksella saattavat vanhat tunteet palata muistiin ja sen jälkeen on helpompi "kuunnella elämää"... Ei niin että minä hirveästi pitäisin siitäkään ajatuksesta, että eksä lähentelisi tyttöystävääni sängyssä vaikka tyttö olisi kuinka vähän leikissä mukana. Vähän eri syistä tosin, tietenkin.

[q]Epailija, 3.8.2006 23:06:
No mutta vaikka luottaisitkin tyttöystävääsi, niin luottaisitko siihen eksään?
[/q]
It takes two to tango :) Ja luottaisin tyttöystäväni arvostelukykyyn.

hehe en uskois et kirjotan tätä mut kai täält joutuu feidaamaan, enköhän mä tee nopeen comebackin jossai vaihees mut hetkeks pois *sydän*

Kyl se on ihana nukkua toisen kainalossa ihan sikin sokin. Paitsi että jos ei siihen heti nukahda niin sitten pitää päästä selälleen. Mut mun mielestä on kiva jos toinen tuhisee siinä iiihan vieressä.

Kesällä on kyl kuuma niin ei meinaa nukkumisesta tulla yhtään mitään.

Joo, siis omasta mielestä on jo parempi nukkua jos samassa kämpässä, vaikkapa vuodesohvalla nukkuu joku... Mut henk. koht. nukun mielettömästi paremmin jos samassa sängyssä on toinenkin ihminen... Tämän ihmisen sukupuolella tai muulla statuksella ei ole väliä... Toki hyvän ystävän vieressä nukun mieluummin...

Okei, en mielelläni nuku kenenkään vieressä ellei sänky ole vähintään 120 senttinen... Tällöinkin mieluiten 2 erillistä peittoa... Oma sänkyni on 160x200 senttinen ja mulla on yks koko sängyn kokoinen peitto ja yks normikokoinen peitto aina pedattuna... Eli kiinni toisessa ei todellakaan tarvitse nukkua... Harvemmin edes haluaisi, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta...

Suurin osa parhaista ystävistäni on entisiä tyttöystäviäni tai hoitojani... Sille tosiasialle en näin jälkikäteen voi mitään... Ja valtaosan kanssa nukun silloin tällöin öitä, halailen ja joskus jopa pussailen (ei siis todellakaan mitään kielareita, vaan yleensä pieni muiskaus otsalle tai poskelle tai joskus harvoin huulille), eikä mikään niistä merkitse yhtään ystävyyttä enempää...

Saman sallin myös tyttöystävälleni, mutta toki haluan tavata nämä ko. ystävät, en voi sietää sellaista Minä: "Missäs olit?" Tyttöystävä:"yhden frendin kaa kahvilla" M:"kenen kanssa?" T:"Et sä tunne"

a) haluan tutustua ystäviisi
b) on kai niillä silti nimet, vaikken tuntiskaan

Koska on aika iso ero sillä, näkeekö tyttöystäväni 10 kertaa viikossa saman ystävän, jota minulle ei esitellä, vai vaikkapa viittä eri ystävää, jotka kaikki olen tavannut... Sama siis myös nukkumisissa jne... Ja kuten todettua, puhutaan nyt ystävistä, ei mistään "joka perjantai uusi nukkumiskaveri baarista" - kuviosta...

Tiivistettynä: Minun mielestäni pettämistä ei kovin helposti ole pelkkä fyysinen teko, vaan ennemminkin ajatus sen takana voi olla... Tai pelkkä ajatuskin voi olla...

Kärjistettynä
a) kielisuudelma teatteriesityksessä ei ole pettämistä (yhtä vähän voi siis merkata suudelma ystävän kanssa pelleilynä kaupungilla tms)
b) jatkuva oleskelu jonkun kanssa johon on ihastunut*, samalla laiminlyöden suhdetta, on jo pettämistä... (ihastuksen kanssakin voi nukkua, mutta se on hiukan riskaabelia. Kuitenkin luotan toisen osapuolen arviointikykyyn ja rehellisyyteen... Ellei aiemmin ole jo ko. luottamusta menetetty)

* kyllä, keskimäärin pitkäaikaisen liiton kumpikin osapuoli ihastuu suhteen ulkopuoliseen henkilöön 1-2 kertaa joka vuosi... Eli 50 vuoden liitossa, yhteinen ihastumismäärä on useita satoja... Ja kuitenkaan välttämättä kertakaan ei petetä

Tjoo, toki. Enkä minäkään siis aktiivisesti moiseen kannustaisi, mutta sanon vain, että ko. asia ei olisi palkokasvin imuroinnin arvoinen.

[q]toma, 3.8.2006 14:32:
Seurustelujutun toki pystyn ymmärtämään, mutta tätä en kyllä laisinkaan.
[/q]

Minulle tuo kainalossa (tai vaikkapa saman peiton alla vierekkäin) nukkuminen on jo sen verran intiimiä hommaa, että en harrastaisi sitä kenenkään kanssa, kenestä en olisi kiinnostunut. Minusta siinä ei tietenkään ole mitään kummaa, että pyrin rajaamaan sen noin.

[q]Tosin "mitään kiinnostusta" on aika rankka kriteeri, kyllä mä toki tunnen jotain vetoa niihin ihmisiin, mutta joko olosuhteet tai yhteinen päätös ovat osoittaneet, ettei meillä ole potentiaalia. Mutta ei se poissulje tuollaista lämmintä fyysistä läheisyyttä.[/q]

Minulla sulkee. Tuollainen fyysinen läheisyys kuuluu minulla parisuhteisiin, enkä lähtisi ottamaan yöksi kainaloon ketään, jonka kanssa ei olisi mitään potentiaalia. Jos taas löytyy kiinnostusta, mutta ei potentiaalia, niin silloin nukun itse mieluummin kokonaan erillisissä sängyissä. On turhaa kiusata itseään.

[q]Tosin olen mä pariin otteeseen käytännössä täysin tuntemattomallekin tytölle tarjonnut yöpaikkaa, ja nukkunut kainalossa. Erään tapasin samana iltana, enkä sen jälkeen ole toiste nähnyt. Ja kyse ei siis ollut mistään yhden illan jutusta, vaan puhtaasti yösijasta. Tuskinpa kummallekaan jäi muuta kuin mukava muisto.[/q]

Ja minä taas majoitan kaveritkin erilliselle ilmapatjalle.

[q]No, tätä vastaan on paha sanoa, mutta kyllä mä seurustellessani suorastaan vaatisin sekä itseltäni että toiselta, että tuollaisiin asioihin voi nimenomaan luottaa. Tahdosta se vain on kiinni, potentiaalisia tilaisuuksia kun ei voi niin mitenkään, ikinä, poistaa. Ellei sitten pistä toista kellariin lukkojen taakse asumaan..[/q]

Ei voikaan poistaa, mutta kukaan ei myöskään ole 100%:n luotettava. Sitä voi vain toivoa parasta ja pelätä pahinta. Jotkut ovat tietenkin luotettavampia kuin toiset ja pelot sitä myöten pienemmät, mutta en usko, että koskaan kenenkään kohdalla pystyisin silmät kirkkaan sinisinä varauksettoman iloisesti hihkaisemaan "Ai sä menet sun eksän luo nukkumaan? Ei ole kuin yksi sänky? Pienikin vielä? No sepä mukavaa. Tosi ystävällistä eksältäsi tarjota sulle yösija!".

But that's just me.

[q]Epailija, 3.8.2006 23:02:
Minulla sulkee. Tuollainen fyysinen läheisyys kuuluu minulla parisuhteisiin, enkä lähtisi ottamaan yöksi kainaloon ketään, jonka kanssa ei olisi mitään potentiaalia. Jos taas löytyy kiinnostusta, mutta ei potentiaalia, niin silloin nukun itse mieluummin kokonaan erillisissä sängyissä. On turhaa kiusata itseään.[/q]
Kukin, tyyli, jne. Eipä siinä sen kummempaa. :)

[q]Ei voikaan poistaa, mutta kukaan ei myöskään ole 100%:n luotettava. Sitä voi vain toivoa parasta ja pelätä pahinta. Jotkut ovat tietenkin luotettavampia kuin toiset ja pelot sitä myöten pienemmät, mutta en usko, että koskaan kenenkään kohdalla pystyisin silmät kirkkaan sinisinä varauksettoman iloisesti hihkaisemaan "Ai sä menet sun eksän luo nukkumaan? Ei ole kuin yksi sänky? Pienikin vielä? No sepä mukavaa. Tosi ystävällistä eksältäsi tarjota sulle yösija!".[/q]
Hieno karikatyyri <3 :p Ymmärrän kyllä näkökantasi, mutten ainakaan tietääkseni jaa sitä. Saattaa olla, että moisen tilanteen tullen mieli muuttuisi, mutta nyt en usko siihen kyllä.

[q]Belleza, 5.8.2006 11:03:
---klip---
[/q]

Kiitos uskonvahvistuksesta

[q]Epailija, 7.6.2006 22:29:
Vai voiko joku sanoa keksineensä keinon, joka tuntuisi riittävältä sen pakahduttavan tunteen välittämiseen? Onko joku onnistunut pitävästi korvaamaan lauseen "tietäisitpä kuinka paljon sinua rakastan" lauseella "nyt tiedät tismalleen kuinka paljon minä sinua rakastan"?
[/q]

Suht lähelle on päästy, mutta se ei ollut sellainen keino mitä voi kertoa muille - ei siksi etten haluaisi, vaan siksi että en osaa sanoin sitä kertoa. Mutta on ainakin yksi ihminen joka on nähnyt lävitseni ja tietänyt sillä tietyllä hetkellä täsmälleen kuinka paljon häntä rakastan, ja itse näin saman hänestä.

Eipä sitä voi todistaakaan onko koko juttu vain kuvitelmaa tai ei, mutta ne keinot mitä on käytettävissä tuon kokemuksen todellisuuden määrittelyyn huutavat minulle että sitä todellisempaa hetkeä en ole vielä kokenut.

[q]RainChild, 7.6.2006 00:12:
Tjaahs, huomen pitäs olla treffit
[/q]

Oli kivaa, sellaiset.. 6 tunnin treffit hassu olo nyt... noh, pitää ottaa ihan rauhas ja kattella tuleeko täst mittää :)

[q]Epailija, 3.8.2006 14:03:
(kainalointia en missään nimessä sinkkunakaan, jos ei olisi mitään kiinnostusta toista kohtaan)[/q]
Seurustelujutun toki pystyn ymmärtämään, mutta tätä en kyllä laisinkaan. Tosin "mitään kiinnostusta" on aika rankka kriteeri, kyllä mä toki tunnen jotain vetoa niihin ihmisiin, mutta joko olosuhteet tai yhteinen päätös ovat osoittaneet, ettei meillä ole potentiaalia. Mutta ei se poissulje tuollaista lämmintä fyysistä läheisyyttä.

Tosin olen mä pariin otteeseen käytännössä täysin tuntemattomallekin tytölle tarjonnut yöpaikkaa, ja nukkunut kainalossa. Erään tapasin samana iltana, enkä sen jälkeen ole toiste nähnyt. Ja kyse ei siis ollut mistään yhden illan jutusta, vaan puhtaasti yösijasta. Tuskinpa kummallekaan jäi muuta kuin mukava muisto.

[q]Niin ja jos jotain ihmiskunnan historia on osoittanut, niin sen, että toisiin ihmisiin ei voi luottaa.[/q]
No, tätä vastaan on paha sanoa, mutta kyllä mä seurustellessani suorastaan vaatisin sekä itseltäni että toiselta, että tuollaisiin asioihin voi nimenomaan luottaa. Tahdosta se vain on kiinni, potentiaalisia tilaisuuksia kun ei voi niin mitenkään, ikinä, poistaa. Ellei sitten pistä toista kellariin lukkojen taakse asumaan..

O