SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Hahha, löysinpä tällasen tuolta monen vuoden takaa.
Mahtaakohan vielä tommosii bilettäjii olla olemassa...

[q]bubbelgum, 12.11.2003 21:54:
Aattelinpa huvikseni pastee tännekkin tän mun ”vaatimuslistan” mitä pitäs kundilta/tytöltä löytyy että iskis muhun... Saatte kertoo, onko tällasii oikeesti edes olemassa?!

” Jos lähetään eka siitä mitä EI saa olla, niin...
Kaikki kaman käyttäjät, oli sit käyttö kuinka usein/harvoin tahansa, tipahtaa saman tien pois.. Mieluiten ei tupakkaa.. Ja asenne alkoholiin, pitää olla se, että ilmankin voi olla hauskaa!

Sitten niihin mitä ois suotavaa että löytyy...
Ulkonäöltä nuorekas/söpö, ei liian pitkä (ite ku oon niin lyhyt), joku ehkä 180cm enintään.. Eikä missään nimessä mitään muskelikimppuu
Päästä pitää löytyy tarpeeks että pystyy niin syvälliseen keskusteluun, kuin kunnon väittelyyn.. Eli pitää olla mulle vähän vastusta.. Itseironian ja sarkasmin taito plussaa

Luonteeltaan rehellinen ja luotettava ja elämän asenne yleisesti positiivinen.. Sitten tietty ois plussaa jos musiikki ois iso osa elämää, tavalla tai toisella.. Ja lapsirakas on pakko olla jos mun elämässä aikoo olla osallisena, ilman että pää hajoo

Mitäköhän vielä keksisin?! Taitaa olla jo tarpeeks vaikeeta tää

Ai niin joo... Sit pitäs vielä olla tarpeeks eläin että kestää mun tahtii sänkypuuhissa Eli taitaa olla aika toivotonta tällasen löytyminen ”

Noniih, eli onko ihan mahoton tehtävä edessä?!
[/q]

[q]Lauruska, 6.8.2006 20:06:
Oon nyt ehkä löytänyt yhden tosi sopivan!
[/q]

:D Ihan kuin puhuisit jostain vaatekappaleesta. Hyvin sanottu kyllä ja ei muuta kuin hyvä niin.

[q]MesMeRise, 6.6.2006 18:40:
siksi mietin, onko tässä turha etsiä mitään kestävää ja turvallista, kun tuntuu ettei kukaan enää arvosta sitä. minulle eniten merkitsee se että läheisyys säilyy. halailua ja pussailua pitää olla ja sen pitää säilyä. sitä läheisyyttä vastaan pyrin itse tekemään toiselle mukavia asioita ja yllätyksiä, kuten niinkin tylsää asiaa kuin ruuanlaittoa ja leffan katselua toisen kainalossa.
[/q]

mä kaipaisin enemmän ku mitään juuri sitä tasaisen tappavaa arkea sen toisen epätäydellisen ihmisen kanssa. ihastukset ja hetken hulinat on koettu ihan riittämiin.

Dana, 6.6.2006 16:10:
Tapailtiin 3kk ja sinä aikana huomasin kuinka kundi rakastui minuun. Mä tykkäsin (ja tykkään vieläkin) ihan mielettömästi siitä, mutta rakkauttani en koskaan kundille tunnustanut, koska samalla pieni ääni päässä huusi ettei vielä saa sitoutua, aikaa on vaikka kuinka paljon. täytyy tavata vielä monta uutta ihanaa ihmistä. Toisaalta taas tunsin, että jos jäisin siihen suhteeseen me ei varmaan enää ikinä erottais, niin paljon haluttiin samoja asioita elämältä että suunnitelmat olivat suuressa yhteisymmärryksessä tehty.
[/q]

just just mun mielestä toi on aivan uitun väärin, sitä jätkää kohtaan ja myös itteäs kohtaan. kuten epäilijä sanoi, miksi pitää laskee jotain aikaa ja pitää yrittää kokea kaikkea.
erityisesti ottaa päähän ku itelle yks muija teki nyt vähän saman, tosin melkoisesti laimeammassa versiossa. en vaan ymmärrä.

Tjaahs, huomen pitäs olla treffit

[q]Epailija, 6.6.2006 17:10:

No on rakkautta muunkinlaista kuin sitä "perhosia silmissä ja ilotulitteita umpilisäkkeessä"-laatua, eivätkä nuo muunlaiset rakkauden laadut ole välttämättä yhtään huonompia.

[/q]

jeps, oikeassa olet. Mutta kuten olen jo täällä luukussa aikaisemmin sanonut, odotan (ja Haluan odottaa) sitä oikeaa..ei mulla mikään kiire ole sitoutumaan.

[q]ezzy, 5.8.2006 12:41:
Arki tappaa kuvitelmat pilvilinnoista valitettavan tehokkaasti.

Yksi vinkki kaikille: Älkää muuttako kimppaan ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan asunut yksin omassa kämpässä.
[/q]

Allekirjoitan tämän...

Juu kyllä tuo "se yksi ainoa oikea" kuulostaa aika hullulta ja fiktiiviseltä (tai sit pelkään että Se ainoa mahdollisuus meni ohi jo yläasteella:). Ite ajattelen just niin että maailmassa on jokaiselle useampi sopiva palanen jonka kanssa ns. klikkaa. Sitä odotellessa.

[q], 6.6.2006 17:23:
ylläripoika tuli odottamattomalta suunnalta ja vei mennessään...en vielä tiedä minne, sen näkee sitten joskus. mutta täällä en enää asu :D

[/q]

Ihanaa Ylläripoika

[q]Lauruska, 5.8.2006 12:07:
---

Mut ei se muuttuminen oo välttämättä negatiivinen asia. Tässä taas automaattisesti ajatellaan ku ihminen "muuttuu" niin sitten ajautuu kauemmaks siitä kumppanista =D Asia voi olla toisinkin päin.

Niin, ja en mäkään siis tarkottanu mitään yhtä tiettyä Oikeeta ihmistä. Vaan siis yleisesti jotakin jonka kanssa on vaa fiilikset ihan omaa luokkaansa.
[/q]

Lähinnä ajoin takaa ideaa "se oikea", joka sekin muuttuu, kun sinä muutut, joten ei ole olemassa "sitä oikeaa" :D Sen odottaminen tuntuu kovin energiantuhlaamiselta, kun pitää aina miettiä, että "onkohan tää nyt se oikea" ja sitten etsiä virheitä ja eroavaisuuksia omiin kuvitelmiin, joista ei itsekään ole selvillä.

Mutjoo, jo tästä keskustelu tuntuu todella hölmöltä :)

Avokki muuttanee kämpästä viikonlopun aikana, joten tulee ensi viikosta hieman oudon hiljainen Olo on aika tyhjä, kun duunihommatkin verottaa aika pahasti virtaa.

[q]Lauruska, 5.8.2006 12:07:
jotakin jonka kanssa on vaa fiilikset ihan omaa luokkaansa.

just tota tarkotan!
just sellanen on jossain maailmas ja vain ja ainoastaan mulle nii täydellinen*plur*

[q]ezzy, 5.8.2006 12:17:
---
Lauruska, 5.8.2006 12:07:
---

Mut ei se muuttuminen oo välttämättä negatiivinen asia. Tässä taas automaattisesti ajatellaan ku ihminen "muuttuu" niin sitten ajautuu kauemmaks siitä kumppanista =D Asia voi olla toisinkin päin.

Niin, ja en mäkään siis tarkottanu mitään yhtä tiettyä Oikeeta ihmistä. Vaan siis yleisesti jotakin jonka kanssa on vaa fiilikset ihan omaa luokkaansa.

---

Lähinnä ajoin takaa ideaa "se oikea", joka sekin muuttuu, kun sinä muutut, joten ei ole olemassa "sitä oikeaa" :D Sen odottaminen tuntuu kovin energiantuhlaamiselta, kun pitää aina miettiä, että "onkohan tää nyt se oikea" ja sitten etsiä virheitä ja eroavaisuuksia omiin kuvitelmiin, joista ei itsekään ole selvillä.

Mutjoo, jo tästä keskustelu tuntuu todella hölmöltä :)

Avokki muuttanee kämpästä viikonlopun aikana, joten tulee ensi viikosta hieman oudon hiljainen Olo on aika tyhjä, kun duunihommatkin verottaa aika pahasti virtaa.
[/q]

Ai että se "oikee" muuttuiski vääräks jos itessä ja siinä toisessa tapahtuu muutoksia? Oon taas kyl iha erimieltä.

Arki tappaa kuvitelmat pilvilinnoista valitettavan tehokkaasti.

Yksi vinkki kaikille: Älkää muuttako kimppaan ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan asunut yksin omassa kämpässä.

[q]Remotion, 7.6.2006 01:02:
Dana, 6.6.2006 16:10:
Tapailtiin 3kk ja sinä aikana huomasin kuinka kundi rakastui minuun. Mä tykkäsin (ja tykkään vieläkin) ihan mielettömästi siitä, mutta rakkauttani en koskaan kundille tunnustanut, koska samalla pieni ääni päässä huusi ettei vielä saa sitoutua, aikaa on vaikka kuinka paljon. täytyy tavata vielä monta uutta ihanaa ihmistä. Toisaalta taas tunsin, että jos jäisin siihen suhteeseen me ei varmaan enää ikinä erottais, niin paljon haluttiin samoja asioita elämältä että suunnitelmat olivat suuressa yhteisymmärryksessä tehty.

---

just just mun mielestä toi on aivan uitun väärin, sitä jätkää kohtaan ja myös itteäs kohtaan. kuten epäilijä sanoi, miksi pitää laskee jotain aikaa ja pitää yrittää kokea kaikkea.
erityisesti ottaa päähän ku itelle yks muija teki nyt vähän saman, tosin melkoisesti laimeammassa versiossa. en vaan ymmärrä.
[/q]

heh mä taas olen ylemmän kannalla sitten kuitenkin. Elämä on lyhyt, me olemme nuoria vain kerran.. kyllä sitä pitää kokea ja tavata ja tehdä.. itse arvosta nuoruutta enemmän kuin vanhuutta.. siksi en näe että 25lapset ja 50 lähdetään tekemään sitä mitä nuorena jäi tekemättä.. mielummin 70lapset himasta ulos kun on oikeasti itse koettu jo ne jutut kunnolla :) Tai sit mieluiten ei lapsia ollenkaan mutta näin esimerkkinä.

[q]ezzy, 5.8.2006 12:41:
[/q]

Tän voin allekirjoittaa, sen verran sivusta nähnyt tälläisiä, itse en onneksi ole sortunut moiseen...

[q]Dementation, 5.8.2006 08:04:
Joskus pohdin kyllä sitä, että kusettaako sitä itseään kun yrittää löytää jotain "oikeaa", vai pitäiskö sitä vaan napata itselleen joku saatavilla oleva kiva tyttö... Koska sellaisen kanssakaan ei seurustelu varmasti olisi laisinkaan pahaa... Mutta jospa sitä nyt vielä pitäis uskomuksistaan kiinni...
[/q]

Ei missäään nimessä
siis saatavilla olevaa tyttöä...
mä ainaki uskon siihen, et täs maailmas on jut mulle
täydellinen/sopiva ihminen kenen kaa sit haluun olla ku sen joskus tapaan*joo*
Ei riitä et on "ihan kiva" vaan pitää olla sellanen
keneen oon hulluna sellasena kuin hän on ja teemme toisemme onnellisiksi*hihu*

eli pointti oli se et ei pidä tyytyä jos ei löydy sellasta fiilistä,
eli ei mitää "noo hengaillaan vaan ku ei täs nyt oo muutakaa näkyvillä"

[q]hallucinogen, 1.8.2006 12:52:
kai noissa yhdessä_24h-suhteissa on eri "tasoja". Tuttavani taitaa olla siinä pahimmassa. Mihinkään ei voi lähteä ilman, että mimmi ei ois mukana, ei edes kahville. Asiaa ei todellakaan auta se, että mimmi on vielä äksy (lue täys mulkku) niin eipä kukaan sen vanhoista tutuista sitä jaksa mihinkään pyytää ja eipä sekään ketään minnekään enään pyytele.

Niin tuttuja tämmöiset keskustelut "lähde bisselle, me tarjotaan sulle muutamat kierrokset..." "en mä voi kun ei toi *piip* haluu lähtee" Ja sit kun kysäs et eihän sitä nyt aina tarvii muijaa ottaa messiin niin eukko hyökkää puhelimeen "ei se nyt perkele halua lähteä mihinkään!!!"

Toivottavasti en itse päädy moiseen parisuhteeseen
[/q]

Haha, tuossa on tiivistettynä mun entisen parhaan kaverin suhteen nykytila. Tai se on ollut tollasta shittiä jo 2 vuotta, siitä lähtien kun tapasivat. Oikeastaan ainut ero on se, ettei mimmillä ole omia kamuja niin sen vuoksi kundinkin pitää maata himassa ihan täysin 24/7 eikä voi lähteä minnekään vaikka ois aluks ite jutellu meille muille jostain... yleensä juttu kaatuu siihen, että "R (kamun muija) haluaa olla mun kanssa tänään...". Mimmi jäi himaan riitelee ja vollottelee -05 kun kamu lähti mun syndeille ja meidän muiden kanssa baariin eikä himaan mimmin luo. Mimmi tuli myöhemmin -05 toisen kamun tupareista oikein hakemalla hakemaan kundinsa himaan kun me muut lähdimme baariin. Ostivat yhdessä jopa koiran mimmille seuraks mut pah, tää kamu jumittaa entistä enempi himassa ku ei voi jättää koiraa yksin ja pitää kusettaa ja paskottaa sitä ja vaik mitä.
Voiko joku olla niin vammanen ihmistyyppi kuin tää kyseinen mimmi, ei ole ainakaan ikinä ennen tullut mitään vastaavaa eteen

[q]Birgie, 4.8.2006 23:23:
No luulis että olis kovaki tunku
[/q]

No eipä juurikaan, kaiketi vika tässs uudessa seudussa...

Joskus pohdin kyllä sitä, että kusettaako sitä itseään kun yrittää löytää jotain "oikeaa", vai pitäiskö sitä vaan napata itselleen joku saatavilla oleva kiva tyttö... Koska sellaisen kanssakaan ei seurustelu varmasti olisi laisinkaan pahaa... Mutta jospa sitä nyt vielä pitäis uskomuksistaan kiinni...

[q]Dementation, 4.8.2006 11:19:
---

Oisko vapaaehtoisia nukkujia mun seuraksi?
[/q]

No luulis että olis kovaki tunku

O