SINKKULUUKKU
[q]hallucinogen, 7.8.2006 08:50:
Niin eli oikea ongelma on siinä etten näytä mielenkiintoiselta :D
[/q]
Meinaatsä että sul on jo hallussa noi kaikki? Aika paljon luvattu keneltä tahansa mieheltä
no niin...kesä on kohta ohi ja syksy saapuu....ei ole kiva olla yksin pimeitä syys iltoja.....joten..
[q]T-mu, 7.8.2006 10:32:
syksy tulee ja tää hampuusi tarvii vaimon.
[/q]
mä voin olla:D
huomaa taas kuinka rankkaa olla sinkku:D
[q]Danskuh, 7.8.2006 09:48:
[/q]
On se rankkaa mut jos hyvä tuuri käy niin perjantaista lähtien ei oo mikään ongelma olla sinkku :D Saan nimittäin uuden tietokoneen niin ei tarvii ees miettiä sellaisia asioita kuin elämä ja seukkailu :D
[q]hallucinogen, 9.8.2006 13:34:
Mulla ois tarjolla 10/10Mbit piuha, perkeleesti scifiä, kymmenen päivän questpass wowiin ja kylmää kaljaa, anyone?
[/q]
jos olisit nainen menisin sun kanssa samantien naimisiin.
[q]Danskuh, 7.8.2006 09:48:
[/q]
On joo.. perjantai illasta asti sunnuntai iltaan ulkoilua.. Miksei joku misu tuu ja ota mua vaa niskasta kii.. Hihihiii.. No jaa, en kyl tiä haluisinko ees.. Ihana kesä!
[q]josbe, 7.8.2006 09:04:
Meinaatsä että sul on jo hallussa noi kaikki? Aika paljon luvattu keneltä tahansa mieheltä
[/q]
No kyllä mä ainakin tyhmiä osaan puhua :D Ja kai mä joskus jotain vähemmän tyhmääkin sanon :P
[q]niomic, 7.8.2006 08:25:
Ehkä tälleen off topic, on topic -läppänä vois heittää et alkuun voisit ehkä yrittää murtaa sitä syväjäätä hieman kevyemmillä ja mahdollisesti hauskoilla asioilla ennenku lähet tykittää et "Ootsä nähny näit aurinkolaseja nykyään, hyvä et pärstää näkee niitten alta, tiedäks mitään tyhmempää, koska mä en!!1" :D
[/q]
En mä osaa puhua lepposia, tai ainakaan semmosia mistä mimmit tykkää :D Se on tiukkaa asiaa tai sit puhutaan scifistä ja peleistä :D
Ois kyllä mielenkiintoista tietää mitä nää pelimiehet oikeen juttelee, tuskin ainakaan lähi-idän kriisistä tai pohtii maailmankaikkeutta :D
[q]josbe, 7.8.2006 08:48:
Mielenkiintoisen miehen kanssa voi puhua kaikesta. Fiksuista tai tyhmistä asioista ja tärkeistä tai vähemmän tärkeistä. Eipä siinä sen kummempia
[/q]
Niin eli oikea ongelma on siinä etten näytä mielenkiintoiselta :D
[q]niomic, 7.8.2006 08:36:
Vaikka on kuinka tullu oltua vuosia töissä ja muutenkin tuolla lässytyksen luvatussa maassa pitkän aikaa, ni eipä tuo minultakaan kovin luontevasti lähde. Tosin yllättävän monet ovat antaneet vetää monologia vaikka mistä astraaliprojektioista aamuun asti, jos eivät itse ole asiasta niin kuitenkaan lämmenneet :) Tosin kaikella hyvällä, Suomessa on kyl hemmetin nihkeä meininki rafloissa yleisesti ottaen *missing the animal kingdom in NYC >;)* Tästä syystä on myös aikoinaan tullu käytyä lähes pelkästään bileissä, siellä kun on pääosin huomattavasti rennompaa, jopa pousailualueella :P
[/q]
Juu oon itsekin huomannut et bileissä saa helpommin heitettyä tarinaa täysin ventovieraalle. Ehkä se on niin, että bileissä ei automaagisesti oleteta et toi rölli on tulossa iskemään kun se haluu jutella, baarissa tuntuu et jos alat puhumaan vastakkaiselle sukupuolelle niin kaikki sun löpinät tähtää ainoastaan yhteen asiaan :D
Jossain himaetkoilla on helppo tutustua ihan tuntemattomiin ihmisiin :) Etkoilu onkin yleensä parasta illassa :)
[q]Fyraett, 9.8.2006 11:52:
Ja jos epäröintiä on havaittavissa, kannattaa sanoo "mul on viinaa himas"
[/q]
Ja mainostaa viel, että himas on kaikki Babylon 5:n jaksot.
[q]Juhgu, 6.8.2006 12:46:
---
Fresia, 6.8.2006 12:15:
---
No joo, mielipide-erot (kuten esim. siinä minkälaisesta musiikista tykkää jne) voi olla suhteessa oikein piristäväkin juttu, ei tule sitten tehtyä/nähtyä itse kokoajan niitä samoja juttuja ja voi oma maku vähän laajentuakin siinä samalla.
[/q]
Totta, enkä etsikään täysin samanlaista kuin mitä itse olen. Itsekin kuuntelen muutakin kuin vain konetta, musiikkimaku saattaa ulottua aika laajallekin. Kyseinen poika pitää suomirokista ja mättöhevistä, ja koetin kerran vuoden verran hampaat irvessä opetella näihin... sain todeta että voi jeesus, en enää koskaan pistä itseäni siihen rääkkiin, noi ei vaan oo mun juttu Mutta luulen, että tollasetkin asiat lentäis romukoppaan, jos siinä jutussa ois jotain paljon enemmän
[q]Lauruska, 6.8.2006 20:31:
---
Onnea valitsemallanne tiellä. :))
---
Hei, äläs nyt. Mä oon hyvää tyttisainesta ja oon asunu yksin (omassa kämpässä omilla rahoilla) yli 3 vuotta. (liittyen aiempaan keskusteluun).
Ja niin, ei ollu todellakaan tarkotus kuulostaa siltä että "se oikee" ois joku vaatekappale (tai jos se ois, niin se ois ainaski vähintään joku uniikki!) Ja kyllä, mä oon aina odottanu että sais sellaen "oikeen" fiiliksen jonkun kanssa. Ja nyt ehkä todellakin oon.
[/q]
Olin ihan tosissani tällä kertaa toivottamassa onnea, höhlä :)
[q]ezzy, 6.8.2006 21:20:
---
Lauruska, 6.8.2006 20:31:
---
---
Hei, äläs nyt. Mä oon hyvää tyttisainesta ja oon asunu yksin (omassa kämpässä omilla rahoilla) yli 3 vuotta. (liittyen aiempaan keskusteluun).
Ja niin, ei ollu todellakaan tarkotus kuulostaa siltä että "se oikee" ois joku vaatekappale (tai jos se ois, niin se ois ainaski vähintään joku uniikki!) Ja kyllä, mä oon aina odottanu että sais sellaen "oikeen" fiiliksen jonkun kanssa. Ja nyt ehkä todellakin oon.
---
Olin ihan tosissani tällä kertaa toivottamassa onnea, höhlä :)
[/q]
*epäilee vieläkin*
En mä voi puhua kokemuksesta koska en oo seurustellu ikinä sellasen kanssa jonka kanssa ois ollu semmonen "oikee" fiilis. Puhun nyt vaan siis yleisellä tasolla.
[q]ezzy, 6.8.2006 20:19:
---
Lauruska, 6.8.2006 20:06:
---
Oon nyt ehkä löytänyt yhden tosi sopivan!
---
[/q]
[q]Lauruska, 5.8.2006 12:30:
En mä voi puhua kokemuksesta koska en oo seurustellu ikinä sellasen kanssa jonka kanssa ois ollu semmonen "oikee" fiilis. Puhun nyt vaan siis yleisellä tasolla.
[/q]
Jos kuitenkin olet seurustellut, niin voitko yhä väittää odottavasi "sitä oikeaa"?
[q]Epailija, 6.8.2006 19:58:
---
Lauruska, 5.8.2006 12:30:
---
Jos kuitenkin olet seurustellut, niin voitko yhä väittää odottavasi "sitä oikeaa"?
[/q]
Oon nyt ehkä löytänyt yhden tosi sopivan!
[q]embie, 5.8.2006 19:38:
---
ezzy, 5.8.2006 12:41:
Arki tappaa kuvitelmat pilvilinnoista valitettavan tehokkaasti.
Yksi vinkki kaikille: Älkää muuttako kimppaan ihmisen kanssa, joka ei ole koskaan asunut yksin omassa kämpässä.
---
Allekirjoitan tämän...
[/q]
minä myös*eiei*