SINKKULUUKKU
Oon ollu nyt puol vuotta sinkku mut musta tuntuu että tää homma alkaa vasta nyt käynnsityä. Kesä ja kaikki tulossa..vois hankkii sellasen vähemmän karvasen kesäkollin noiden kahden karvasemman vierelle. Seukkaus ei kyllä kiinnosta tässä välissä yhtään..tai tuleeko koskaan edes kiinnostamaan. Mut tarvis saada sellanen kypsä ja kiva kainalo jolta sais välillä vähän muutakin :DDDD
[q]milla, 2.5.2006 14:46:
sinkkukesä
[/q]
*tähti*kinkkukesä*tähti*
[q]TanyaK, 2.5.2006 15:27:
-klip-
[/q]
Kohta alkaa rantakelit, sinne leiri pystyy ja päivystys päälle :)
[q]Syder, 2.5.2006 16:07:
---
TanyaK, 2.5.2006 15:27:
-klip-
---
Kohta alkaa rantakelit, sinne leiri pystyy ja päivystys päälle :)
[/q]
Vielä ku sais sellasen pikakurssin miehen iskemisestä kyseiseen käyttöön :D ..ja rantakunnon.
Juuhus.. Sinkkuilu. Mitäs siitä vois sanoa.. Alkaa jo kyllästyttämään 6 vuoden jälkeen, mut toisaalta ei oo viel sellasta naamaa tullu vastaan jota jaksais pidempää katella.. Tai sit kukaan ei ole jaksanu mun naamaa kattella : )
-kaynessi, cant live with or without....
[q]TanyaK, 2.5.2006 16:19:
Voiku se toimiskin niin..mulle tulee puhuu vaan ne kaikista pahimmat nörtit ketkä kerran vuodessa vetää perseet niin olalle ettei edes tunnista puhuuko miehelle vai naiselle.[/q]
Eli olisiko parempi vetää useammin perseet olalle vai ei ollenkaan?
[q]TanyaK, 2.5.2006 16:11:
Vielä ku sais sellasen pikakurssin miehen iskemisestä kyseiseen käyttöön :D ..ja rantakunnon.
[/q]
Öhm, pitääks naisten muka käydä siihe jotai kursseiki Mä oon aina kuvitellu et te vaa "ootte" mestoil ja miehet hoitaa loput
[q]Miika, 28.4.2006 13:21:
Mitä tohon starailuun tulee niin toivon ettet pidä mua "kiksutähtenä". En oo soittanu yksissäkään isoissa bailuissa, enkä tehnyt levyä, joten en ole sitä jos niin satuitte luulemaan. Sori, terv. pikkutekijä. [/q]
älä ota sitä tollee. soot "stara" meille muille (olemattomille tekijöille) koska sun musa toimii tasolla jolle niin harva tranceilu pääsee. eli ei sisällä mitään negatiivisia ajatuksia.
Äh, tuli sitten pakit tytöltä, johon tutustuin vapunaattona
Näinä hetkinä tämä luukku 'tuttaa eniten.
No..tohon Juhannukseen on kivasti aikaa..vois alkaa kerätä sitä jonoa jo tässä vaiheessa. Tästähän vois sit tehdä sellasen poikamiestyttö ohjelma tyylisen järkkäilyn :D
[q]Cjet, 2.5.2006 18:22:
Suomalainen mies on ujo.. eli lisää viunaa!
[/q]
Paljon viinaa, sitku alkaa tökkii ni vielä pitää vähä enempi ottaa ni sit o hyvä.
[q]Cjet, 2.5.2006 18:46:
---
Mä oon nii super-kriittinen noiden heilojen suhteen. What can you do.. Sinkkuilu on kuitenki ihan kivaa.
Mut yleensä kannattaa joo sanoa suoraan mikä mättää.. eihän sitä toinen muuten osaa tietää.. Siis ajatuksena että jos muuten tunnustaa hyvältä heilalta, nii kommunikaatiolla saa ihmeitä aikaan?
[/q]
Sama vika,esim. vääränlainen sisustus toisen kotona voi pilata koko jutun tai sit vääränlaiset kalsarit tai sukat...
Aika älytöntä mut niin ku jo totesit niin minkäs teet ku sattuu tällanen hassu olemaan...*ding*
Onneks en oo nähtävästi ainoo
Ja tosta kommunikaatiosta niin asioista puhumista khyl itekin kannatan ehdottomasti!!!!!!
[q]TanyaK, 2.5.2006 16:11:
---
[/q]
Tää ainakin uppoo aina muhun kuin kusi lumeen: yleensäkin tulee juttelemaan :DDD
[q]Christah, 2.5.2006 20:14:
Sama vika,esim. vääränlainen sisustus toisen kotona voi pilata koko jutun tai sit vääränlaiset kalsarit tai sukat...
Aika älytöntä mut niin ku jo totesit niin minkäs teet ku sattuu tällanen hassu olemaan...*ding*
Onneks en oo nähtävästi ainoo
Ja tosta kommunikaatiosta niin asioista puhumista khyl itekin kannatan ehdottomasti!!!!!!
[/q]
No et oo joo ainoo. Vaikka selkeesti oot kyl tosi tarkka.. Ollaankohan me jotenki pinnallisia ihmisiä ku mikään ei kelpaa?
[q]Vampyrella, 10.4.2009 22:47:
Lisättäköön myös, että aina ei elämä ole yhtä hekumaa, oli sitten sinkku tai seukkaileva tai jotakin siltä väliltä. Ehkä nykyään korostetaan vähän liikaakin sitä, että kaiken pitäisi aina olla niin kivaa, vaikka eihän elämä aina ole sitä. Se vasta hienoa onkin, kun oppii elämään sen tosiasian kanssa, että hyvät ja huonot hetket tulee ja menee, ja se kuuluu asiaan aka elämään. :)
Kasvaminen ja kehittyminen tapahtuu yleensä epämukavuusalueella. ;)
[/q]
+1 word. Vaikkakin elämän valopilkut on sen kantava voima, niin se mikä eniten opettaa elämässä on juuri niitten vastakohta.
[q]Remotion, 2.5.2006 18:11:
älä ota sitä tollee. soot "stara" meille muille (olemattomille tekijöille) koska sun musa toimii tasolla jolle niin harva tranceilu pääsee. eli ei sisällä mitään negatiivisia ajatuksia.
[/q]
Kiitos, kiva jos musiikki maistuu! *sydän*
[q]Nexus__69, 1.5.2006 17:44:
sul on selkeesti joku täältä kiikarissa
[/q]
Jotenki läpinäkyvää..
Kyllähän monenlainen asia voi lopettaa kiinnostuksen ihmisestä. Kalsareita ja sukkia en ole vielä havainnu innon lannistajiksi, mutta miten käsien asento, tapa tupakoida (siis se miten kääryle on käsissä, miten sen sammuttaa jne.) tai joku pieni ele voi häiritä niin paljon? Kyllähän mulle sit huomautellaanki siitä, et onko jollain pikkurilli vinossa, kun ei kelpaa
[q]milla, 2.5.2006 14:46:
sinkkukesä
[/q]
*täh*
[q]Juhgu, 3.5.2006 10:57:
---
Cjet, 3.5.2006 09:06:
---
No okei, jos tytöllä olis tapana pitää vaikka jotain batman-tvsarja-tyylisiä massiivisia kalukukkaroita ni voishan se olla aika häiritsevää. Mut ehkä siitä voitais keskustella ja laittaa ne housut vaihtoon sen sijaan että pitäis laittaa koko tyttö vaihtoon
[/q]
[q]Cjet, 2.5.2006 21:53:
No et oo joo ainoo. Vaikka selkeesti oot kyl tosi tarkka.. Ollaankohan me jotenki pinnallisia ihmisiä ku mikään ei kelpaa?
[/q]
no eikä olla!
asia on niin et ei saa tyytyä ihan mihin vaan