Kannabiksen laillistaminen
VASTUSTAN SITÄ PASKAA SIINÄ MISSÄ MUITAKIN VASTAAVIA V!*UN "VAIHTOEHTOISIA"!!!!!!!!!!!! Painukoot Hollantiin piripäiden jatkoksi.. KYLLÄ ON JUMALAUTA JOS EI ENERGIA JUOMILLA TOSSUT TATAMISSA PYSY!!!!!? Enemmän viranomais valvontaa ja ratsioita asian tiimoilta. Kunnon katteet pöllyjen pyhittämiseksi päiväjärjestyksestä kautta rantain.
http://www.adressit.com/keskustelu/3866
hehehehehe!
Tää on tätä.
[q]josbe, 30.4.2008 00:04:
---
REivaaja, 29.4.2008 19:33:
---
Ilman noita juttuja opiskelisin DI:x varmaan tällä hetkellä...
---
Tai sitten et?
[/q] Hehe. Tunnet minut kovin hyvin. Nim. DI arvatenkin?
[q]psycch, 29.4.2008 18:05:
-clips-
[/q]Mulla 8 vikkoa pakkohoitoa kannabiksen takia. Ei ollu psykoosia, eikä sitä todettukkaan. Eikä ollut vieroitusoireitakaan. Testit oli vaan kymmeniä kertoja positiiviset vuosien varrella. (miksi edes vaivauduin pajareissa niihin? Sossu nosti kädet ylös kun sitten menin jurrissa kaljakassin kanssa kurviin ja ilmoitin testien olevan positiiviset) Käytiin oikeen psykiatrisella toteamassa. No, lääkkeet tuli silti. Vitunmoisia mömmöjä ne Zyprexat olikin efexorilla höystettyinä. Diagnoosi -Masennus. Kai vituttaa kun kohdellaan noin. Mutta joka tapauksessa on sitä pahempaakin koettu... Ei kolota päätä mulla ainakaan. Auktoriteetti ongelmakin tuli vuosia aikaisemmin. Siksi minulla on lääkäri yrittänyt diagnosoida persoonallisuushäiriötä. En suostu tutkimuksiin koska tiedän oleväni kykenevä empatiaan ja ottamaan vastuun omista teoistani. Hypoteesiksi jäi se juttu. Eli olen terve kuin käki ;)
Psykiatrisella oon ollu 2x4 päivää ja varmaan neljän psykiatrin lausunnot tervejärkisyydestä. Terv.lääkärit eivät usko =D
Itsepäisyys on kyllä epätervettä vaikka en sitä suostu myöntämään.
[q]Katuski, 31.3.2008 05:37:
Vuonna 2007 esitettiin, että kannabis mukamas lisää psykooseja ja skitsofreniaa. Vaikka näyttö oli riidanalaista ja myös vastakkaisia näkemyksiä tuotiin esille, kannabiksen vastustajat saivat Britanniassa tästä argumentin vastustaa kannabiksen luokituksen muuttamista. [/q]
No kyllä psykoosi on ihan todellisuutta, on monta esimerkkiä. Ihan turha selittää muuta. Keskustellaan nyt mielummin haittojen laajuudesta kuin kielletään ne. Poltan.
Hamppu on psykedeelinen kasvi jonka käytössä pitää muistaa ihan samat perus-asiat kuin dokaamisessa.
Vaikka nyt fyysinen riippuvuus onkin lievää, ei se tee kannabiksesta sen parempaa ainetta vetää joka päivä. Sitä helposti turtuu siihen jos ajattelee muuta. Duunin jälkeen, duunissa, ilman duunia, kavereitten kanssa, yksin. Mikä päivä tänään on?
*sellanenetleukaniikuputoo*
joku kyl hinaa pilkkua typeryyttään tai sitten vaan paremmuuttaan.
Edit: Niin, siis tuohan on aivan käsittämätöntä trollausta, eikä edes hauskaa sellaista...
[q]Juhgu, 6.6.2008 22:05:
;()
[/q]
Eikö käykin helposti?
[q]DJ-Juri, 7.6.2008 01:35:
rattijuopoistakin on jo tarpeeksi ongelmia. piäiskö viel huumeetkin saada liikenteeseen???
Ei oo vissiin kuollu viel tarpeeks ihmisiä.
aivan älytöntä!!!
[/q]Kyllä ne on jo siellä... Monta kirkko on tappanut suorasti ja epäsuorasti? ei oo vissiin kuollu tarpeex jengii...
[q]Rujo Mutantti, 7.6.2008 11:33:
Uskonnoissa ei ole mitään vikaa niin kauan kun niitä ei aleta tuputtamaan tai asian suhteen olla fanaattisia. Te, arvon uskikset olette häiriintyneitä mieleltänne ja jaksatte sitä vielä kailottaa kovaan ääneen. Omaa typeryyttänne te siinä liputatte.
[/q] Siinä on vaan sellanen paradoksi että Jeesus sanoi apostoleille että heidän tulee saattaa Jumalan sanaa maailman joka kolkkaan.
[q]Kannabis näyttää vaikuttavan eniten niihin jotka sitä ei oo koskaan kokeillu/harrasta.[/q]Aamen[q]Sitäpaitsi päissään rattiin meneminen on typerää oli kyse mistä aineesta tahansa.[/q]Aamen
[q]psycch, 10.6.2008 17:56:
Jos sait sellaisen kuvan että olen käräyttänyt aivoni, en silloin osannut sanoa sitä oikein. Voi hyvin olla muita syitä miksi hermoni ovat kireällä, kuten työstressi tms.
Olen kuullut monelta ihmiseltä jotka ovat käyttäneet useita vuosia psyykelääkkeitä että heille jää ongelmia siitä. Ei ne mitään pastilleja ole. Olen myös tutustunut kirjallisuuteen esim "Your Drug May Be Your Problem" jossa valoitetaan tutkimustuloksia.
Mutta ovat ne lääkkeet auttaneet minua ja pystyn edelleen tekemään teknistä kirjoitusta ja ohjelmointia päivittäin työkseni.
[/q]Sorry. Vedin viivan sen asian ja sun kanssa... Toi syyttämättä pointti muuten raiskattiin totaalisesti.
poliiseille annettiin pikasakko käytäntö jotta he voisivat tarkemmin miettiä keitä tulisi tilanteessa syyttää, mutta syytteet vain lisääntyivät. Ja kiitos sakkokiintiöiden, se ei tule muuttumaan.
[q]Claquesous, 11.6.2008 02:44:
---
REivaaja, 11.6.2008 02:13:
Ootko käyny hullujenhuoneella? Ei kuule halit auta ku toinen yrittää repiä silmät päästä ku oot muka tehny jotain.
---
Ootko ite käynyt itse hullujen huoneella? Ootko töissä hullujenhuoneella?
[/q]
Oon asunu hullujenhuoneella pakkohoidossa 2x4pvä, normi minimi on 2vko. Tulohaastattelu oli molemmilla kerroilla meno haastattelu. Nopeammin ei kuulemma ulos pääse :( Terkkarin lääkärit on ammattilaisia kato :DDDDDDDDDDDDD
[q]029, 11.6.2008 02:42:
Niin toi oli enemmän sun idea halata sellasta tyyppiä ei mun. Puhuin halaamisesta ihan erilaisessa tilanteessa. Lähimmäisenrakkaus voi meinata muutakin. Venyvä käsite nääs.
[/q]Se oli kyl sen idea... Skitsofrenia on ihan todellisuutta, usko pois. Ei se toki tarkoita, etteikö heitä pitäisi rakastaa juuri sellaisena kun he ovat. :)
[q]Claquesous, 11.6.2008 02:53:
---
REivaaja, 11.6.2008 02:51:
Oon asunu hullujenhuoneella pakkohoidossa 2x4pvä, normi minimi on 2vko. Tulohaastattelu oli molemmilla kerroilla meno haastattelu. Nopeammin ei kuulemma ulos pääse :( Terkkarin lääkärit on ammattilaisia kato :DDDDDDDDDDDDD
---
No ketkä yritti repii sun silmii veke? Ne hoitajat vai kanssapotilaat?
[/q]Kaikki sulassa sovussa yhdessä jonossa: Hän>minä>hoitsu
[q]psycch, 20.6.2008 06:43:
---
REivaaja,
Ootko käyny hullujenhuoneella? Ei kuule halit auta ku toinen yrittää repiä silmät päästä ku oot muka tehny jotain.
---
Näin vuosia sitten tytön jolla oltiin diagnosoitu skitsofrenia ja hän oli rauhallinen ja mukava ihminen. Tosin olen myös nähnyt televisiosta hollywood elokuvan jossa "skitsofreeninen" äiti teilaa poikansa, kaikkea nekin suoltaa.
[/q]Sitäkin on monenlaista.
[q]psycch, 20.6.2008 07:19:
Suurin osa ei kuitenkaan ole väkivaltaisia, mutta suurin osa joutuu kuitenkin kokemaan syrjintää koko elämänsä ajan.
[/q]Jos sitä pelkää, pitää olla kertomatta.
[q]psycch, 20.6.2008 11:01:
---
REivaaja, 20.6.2008 10:15:
---
psycch, 20.6.2008 07:19:
Suurin osa ei kuitenkaan ole väkivaltaisia, mutta suurin osa joutuu kuitenkin kokemaan syrjintää koko elämänsä ajan.
---
Jos sitä pelkää, pitää olla kertomatta.
---
Pointtina oli, että ei kandee suoltaa kuvaa että he olisivat väkivaltaisempia kuin muut ihmiset.
[/q]
Täh?
http://img287.echo.cx/img287/1830/w000tpsycholol6we.gif
Kirsi Virtanen
Kaikki huumeet ovat yhtä vaarallisia.
Niinköhän? Höpöhöpö.Saman logiikan mukaan ksylitoli olisi yhtä vaarallista kuin vodka - ovathan molemmat alkoholeja. Porttiteoria jonka mukaan kannabis johtaa koviin huumeisiin on sekin yhä edelleen näyttämättä toteen.Koska jos se pitäisi paikkansa, eikös hollantilaisten kuuluisi kaikkien osata lentää - eikäpelkästään sen yhden aavelaivan?
http://areena.yle.fi/toista?id=1440291
Poistuu Areenasta: 20.10.2008 klo 15:37
[q]Riku, 20.8.2008 19:22:
USAssa mm. maalailtiin uhkakuvia siitä, että ne pahat alaluokkaiset NEEKERIT raiskaavat kannabishuuruissaan valkoisia naisia, ja täten siellä saatiin aikanaan läpi periaatteessa tuon maan perustuslain vastainen laki, joka ennen näkemättömällä tavalla rajasi yksilön itsemääräämisoikeutta. Sama saatiin sitten sieltä läpi YK:hon hieman myöhemmin, ja tällä tiellä ollaan yhä. Dikriminalisointi on sitten pieni nyanssiero tuosta, jota YK:n sopimus ei rajoita. Näin ainakin kovasti muistelisin.
[/q] Niin se Jazz:kin oli joskus saatanasta...