Kannabiksen laillistaminen

Back to päihdekeskustelu O

Tuli pyyhittyä ja varmistettua edelliset lauseet pois..

Ei tänä päivänä tiedä mikä aihe voi kostua tutkintaan asti..
vaikka ei niissä mitään vakavaa ollut!

-Tahtoo pitää duunista kiinni

kehon ulkopuolisia aineita silti, olipa vaikutukset mitkä tahansa.

en nyt IHAN vertaisi essoa tai muuta mömmöö johonki vitamiiniin...tms.

[q]kuilun partaalla, 4.2.2010 10:27:
http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/02/poliisin_turhat_kotietsinnat_kuohuttavat_1418366.html
[/q]

Aah, taas se ihanan tuttu närästys alkaa siellä vatsanpohjassa. Jengin pitäisi vaan alkaa kasvattaa vitusti kaikkea kotonaan. Salaatit, mausteet, tosi helposti ja kätsästi tuoretta kotoaan. Terveystavaralla rahastetaan kaupassa jo valmiiks, nii miksei samalla helpottais lainsäätäjien elämää? Pienviljelmiä joka toiseen kämppään, nii ei tiedetä enää kuka viljelee ja mitä.

Vasemmistonuoret haluaa dekriminalisoida kannabiksen käytön ja kotikasvatuksen omaan käyttöön. Aikaisempi järjestön kanta oli, että kannabista ei pidä laillistaa, mutta käytöstä ja kotikasvatuksesta ei pidä rangaista. Sinänsä linja siis muuttui aika vähän, mutta otsikoihin asti se pääsi jo

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Vasemmistonuoret+haluaa+laillistaa+kannabiksen+k%C3%A4yt%C3%B6n/1135227411844

Hesari uutisoi asiasta yllättävän neutraalisti. IS jätti jo valmiiksi kirjoitetun jutun julkaisematta, koska siinä asiaa käsiteltiin ilmeisesti lehden linjaan nähden liian positiivisessa sävyssä.

Voimassa olevan päihdepoliittisen asiakirjan (siis ilman uusinta muutosta) voi lukea osoitteesta:

http://www.vasemmistonuoret.fi/asiakirjat/paihdepoliittinen/ohjelma.html

okei, kyllähän niitä esiintyy,mut mixi pitää lisät niitten vaikutuksia? Vaikka aineet olisivat samoja, mixi pitää ottaa ylimääräisiä? Ei se ole aitoa fiilistä, jos keinotekoisesti lisää tiettyjen aivoaineitten vaikutuksia. Laitontakin se on. Menkää vaik Hollantiin, jos ei Suomen lait kiinnosta.
Ite meen ruotsiin, siel paljon tiukempi huumepolitiikka. Siel bilettäjät samanlaisia ku mä. Tiedä, koska olenasunut siellä.

eikö aidot tunteet muka tarkoitakaan sellaisia, jotka ovat oman kropan tuottamia? Valistakaa jos olen väärässä...
nipsut ja napsut luo aikaan keinotekoisen tunnetilan. Parhaita on NE tunteen, jotka on AITOJA!!!
Olipa ne sitte hyviä tai huonoja....

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Hampun+viljelyn+yrityskin+muuttuu+huumerikokseksi/1135221924845

Onko viihdekäytö pahasta?

Jos olla vaki duuni,elämä pyyhkii, iloinen, nauttia siitä, taloudellisesti ok,
pysyy hanskassa..

niin miksei ei..

ehkä asia kuulu topicciinm mut silti!

Edelleen...

Laillistakaa, lääkekäyttöön.. verollistakaa.. kotikasvatukseen pelisäännöt..

[q]hallucinogen:
Mun mielestä kotona kasvattaminen omaan käyttöön pitäisi olla laillista, on se kuitenkin sen verran aikaa vievää ja resursseja vaativaa hommaa jos haluu kunnon ruohoa saada niin tuskin sitä kaikki alkais duunaa
[/q]

Olen samaa mieltä. Jos joku sitä haluaa, tehköön itse.
Myyntiä/ostamista en koskaan tule hyväksymään.
Sama muittenki päihteitten kanssa. Paitsi tietty alkoholi. Olisin nimittäi aika pihalla, jos multa vietäis tummat oluet ja punaviinit.

tekö maxatte sit ne huumeitten aiheuttamien psykoosien seuraukset ja sit hoidot?
Työssäni törmänny psykooseihin, jotka ovat huumeitten aiheuttamia. Kalliita hoitoja...
Iteki olen joskus kokeillu jotai, joten en ole asiasta aivan noviisi. Mut mulle ne eivät sovi, enkä niitä voi suositella muillekaan.
Joten en kyllä TODELLAKAAN ole laillistamisen puolella.
Mut jokainen tietty saa mun puolesta tehdä mitä haluu, kunhan ei aiheuta muille ihmisille harmia ja pahaa mieltä.
Voin sanoo ihan suoraan, että olen streittari. Siis bileis en käytä, enkä tuu käyttämään.
Muutenki, jos joskus pidän bileitä, en sinne ketää käyttäjiä ota.
Ei vaan kuulu mun tyyliin.

Sori ny tästä ”tilityksestä”...

Tottakai mäkin mieluummin katon extaasihörhöä, kuin känniläistä baarissa.

Mutta entäpä jos ihmiset ei käyttäisikään aineita, eli bileet toimis ihan batteryn ja limun

voimalla.Sillon fiils ois ainaki aito.

Monet puhuu, että ku vetää fetaa, ei se paranna fiilixii, vaan auttaa jaxamaan.

Olen toista mieltä, kun tietää, että fetaa vetämällä jaxaa pitempään, kyl siinä fiilixetki paranee

itestää...

Vai onko noin?

Joskus soitellu dicoissa levyjä lapsille, nuorisolle ja vammaisille. Siellä ottavat ilon irti, vaikka

eivät ole ottaneet mitään, ei edes viunaa, saatika sitten ”muuta”.

On totta, että varsinkin vammaisilla on paljon lääkityksiä, mutta ne on lähinnä rauhottavia

lääkityksiä, ei niinkään piristäviä.

Voisin kyl vähä torua sua Jammailija... Eli mixi odotat jonku tutkimuksen tuloksia...? Ota oma

mielipide asioihin. Tutkimukset kun ei aina kerro koko totuutta... Perustuvat monesti tilastoihin.

Mutta, mulle todellakin i-han sama kuka vetää ja mitä vetää, kunhan ei tarjoa mulle ja ei oo mulle

ongelmaxi. Tiedän kyllä senkin, että piri/esso/muut-päät monesti käyttäytyy paremmi kuin

känniääliöt.

Mietin hetken asiaa ja totesin, että jos kaikki maailman huumeet saataisi pois(lääkkeet tietty

sais olla, valvotusti), niin samantien vois viedä alkoholinki pois.

Vaik juonki alkoholia(en paljon,en usein ja se ei ole mulle ongelma), voisin luopua siitä hyvän

asian takia.

>>Vuosi sitten kesällä hengasin Ruotsissa aika paljon hippien kanssa. Mukawaa sakkia.

Tuli käytyy paljo bileissä ja tehtyy kaikkee kiwaa. Kyseiseen porukkaan kuului pilvenpoltto ja

jotai muuta, mutta se ei ollu heille mikää ”ongelma”, eli osasivat bilettää täpöllä muutenki ku

vaan aineitten kanssa.>> <--- toi nyt oli vaan tämmönen kevennys. heh.

anyway, hali* *sydän* *sydän*

Onpas täällä keskusteluu...
Ite en aio enää asiaan kommentoida, mulle aivan sama.

Itse olen ja pysyn streittarina. Toivottavasti viel joskus olisi bileitä/bilettäjiä ilman nipsuja&napsuja.

Konemusan perusajatukseen(tai yleensäkään minkään musan) EI kuulu napit. Hyvä fiilis kylläkin.

Itse olen sitä mieltä, että jos hyvää fiilistä ei saa ilman tabui, voi sit lähtee samantien vaik kotiin.
Mut yleensä saan kyl fiilarit päälle, jos vaan musa ja seura on hyvää.*hymy*

>> I have a dream..there people have fun without pills...>>

Dekriminalisointi olis päivän sana!

[q]koo:
---
Juhgu:
Eihän kukaan pilveä polttelisikaan, jos musiikista, rakkaudesta ja auringonvalosta saisi saman vaikutuksen

---

Surullista, että pilvenpolttelijat eivät saa samaa vaikutusta noista asioista, joista esim minä saan elämäni kovimmat kiksit. En voi muuta kuin sääliä heitä.
[/q]

miten toi nyt liitty tohon juhgun viestiin?

[q]koo:
---

On se mun mielestä silleen vähän surullista, että elämästä nauttimiseen tarvitaan jotain kemikaalia.

[/q]

que?

Ääneni oli 700. kannabiksen puolesta

En keksi yhtään järkevää syytä pitää kannabis laittomana. Sitä käytetään jokatapauksessa, olkoon sitten laiton tai laillinen. Enkä jaksa uskoa, että laillistaminen lisäisi kannabiksen käyttöä, ehkä vain toisi sitä enemmän katukuvaan etc..

[q]mku, 15.7.2007 01:20:
Suhteellisen karua..

http://www.redding.com/news/2007/jul/13/drug-czar-gives-warning/
[/q]

:DDDDD

http://users.on.net/~luchich/isupportterror.jpg

Aihetta sivuten: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1449420

O