päivän :)
hymy.
[q]mayah, 2.7.2007 07:31:
Aamulenkki töölönlahden ympäri :) Ihana arki
[/q]
Ja mä pyöräilin taas pitkästä aikaa töihin :) hyvä fiilis.
[q][21:40] Takyon: Jos mulla olis tissit niin mä ainaki hiplaisin niitä kokoajan kun tuntuvat niin hyvältä *nauru*[/q]
:DDD
Palautin lauantaina puistosta löytämäni kännykän aamulla sen omistajalle ja sain rahaa!
Elämässäni olen palauttanut jokaisen löytämäni luurin (jtn. 6kpl) ja tää oli eka josta sain löytöpalkinnon.
Minusta on kuulemma ollut työssäoppimisjaksolla
oikeasti hyötyä ^___^
örrr, vois ehkä yrittää mennä aikaisemmin nukkumaan, alle 2 tunnin yöunet ei oo hehkeet... Pientä hysteriaa saattaapi olla myöhemmin luvassa. :)
Mut nyt on onnellisuutta ilmassa! JEEZ!
Karhuu nukkuu,
karhuu nukkuu,
talvipesässänsä.
Ei sitä pelkää kukkaan,
näin sitä leikitellään...
...
Laulu raikuu makkarin videoista kun minä ja mun kaverit lauletaan ja leikitään jollain faijan kuvaamalla ikivanhalla videon pätkällä.
*tirsk**plur*
ulkoilu puistossa h3lin ja pesueen kera.
kyllä sai taas hyvät naurut
muuten oli ylikivaa mut ne yhet tätit pölli meitin lapion ja h3lin ämpärin, varmaan kostoks...
Saan koht tornillisen nuuskaa namnam!
joku kiva täti soitti, herätti mut ja pyys keskiviikoks työhaastatteluun
Kiva puhelu
& ei enää montaa päivää niin alkaa meijän perheen loma
Kesälomarahat vapaana ja se tietää 2 viikkoa extralomaa normi 4 viikon päälle!!
Tää on taas eilisen.. Mut voitin Kasperin minigolfissa!!!! Kerrankin MINÄ voitan jonkun!
Uudet kengät ^__^
Oikein kiva viikonloppu takana. Kesäloma alkaa vihdoin perjantaina, joten sen takia ei edes vituta että on maanantai *hihu*!
2 päivää työpaikan vaihtoon.
ihana päivä.
aamul nähty ystiksii ja sit viel päikkäreitten jälkeen nähty ystiksii.
vaikka en päässytkään uimaan,mut niin kiva päivä khyl!
ystikset on pop *sydän*
Ajotunti meni hyvin ja nyt on inssikin jo varattuna
Eilen Cocoon ja tänään ihanan fancy houseklubi Velvet, jee! Ja mikä parasta, rakkaat ystäväni Suomesta ovat täällä mun luona kyläilemässä! Kossu virtaa ja skumppa, what a combination! Ja vittu ollaan niin hyvännäköisiä!
[q]Morrowe, 2.7.2007 20:01:
miun ikivanha posliinikukka-kasvinen pinnisti ja nyt 2 kukka-härdelliä siinä ^_^
[/q]
Yksi kauneimmista ruukkukukista mitä tiedän. Vaikeahoitonen (ainakin mun mielestä)
mut sitten kun kukkia tulee niin ei voi muuta kuin ihailla