päivän :)

Back to häröily O

*kyynel*

http://areena.yle.fi/toista?id=1419734

Aivan parasta! Sain videon kännyyn, jossa keltainen ötö (mr Ouzo *ding*) tuli, moikkas ja häipy. Niin parasta. Koko päivän perusilme muutu aurinkoiseksi.

Kiva aamu vaikka herätys oliki aikasi

Ekaa kertaa elämässäni huomaan et mä oon oikeesti ONNELLINEN !!! Koko elämäni miettiny mitä se todellinen onnellisuus on mut nyt mä taidan tietää. Mä en voi enää parempaa pyytää. Kaikki on vaan niin hyvin ja oon saanu kaiken mitä tartten/haluan.

pyöräretki espooseen hyvän ystävän luokse*hymy*
enkä edes eksynyt kuin kerran menomatkalla! ja sainpahan eksymisen ansiosta vähän lisää kilometrejä muuten niin "lyhyeen" 26km pyörälenkkiin*nauru*

päätettiin myös vihdoinkin kaupunkilomamme kohde ja eiköhän se lontoo kutsu lokakuussa <3

Yllärilahjus eilen, sain piikkimaton *sydän*

tuli urheiltuu aamulla oikee kunnolla ja nyt on oikee energinen olo.. ei ees duuniin tulo tällasena päivänä ahista nii paljoo =)

Lokinpojan ensilento :)

Lisäksi eilisen :) on kaksi lokinpoikaa jotka olivat kastuneet litimäriksi sadekuuron aikana. Ne kuivattelivat itseään identtisin liikkein synkronoidusti.

Vihdoin muutto takana, sängynkin sain eilen ostettua ja voi alkaa nauttimaan lomasta*iloinen* ja arska paistaa, kissat rantsuun*hellokitty*

jjeeiiii, posti toi juttuja!
cdon.com palveli.

kissojen valtakunta, porco rosso, tuulen laakson nausicaä ja kikin lähettipalvelu.
niin ja pan's labyrinth
hautautuisinko sohvaan loppupäiväksi

Tänään alkaa LOMA!!!

Ajeltiin eilen Turun suuntaan ja tien yli meni isohko liuta lintuja (emo + poikaset kenties). Vastaantuleva rekkakin hidasti niin paljon vauhtia, että linnut pääsi nätisti tien yli.

Uudet suitsukkeet - sitruunaruoho neilikka ja ylang ylang <3
Massive Attackia kahvia ja loikoilua, love it.

Palkkapäivä! Ja vielä parempaa, eka palkkapäivä valmistumisen ja kunnon palkankorotuksen jälkeen.*iloinen*

Käytiin mummon luona ja höpistiin monta tuntia

Nyt sit päikkäreille ja sit illalla kauppaan

Sensation white vermeet on nyt vimpan päälle, ku sain tehtyä laukun myös tohon settiin.

Innostuin ompelee ja lyhentelin vähä mamman housuja, jotka on ollu tossa kohta puol vuotta..

LOMA ja coldplay grammarista *jammail*

kämppä siivottu ja illan vieraat *sydän*

[q]kindertin, 3.7.2007 16:20:
Ja neuvolassa taas hyvin paukutti piskuset syrämmet *sydän* *sydän*
Toinen vaavi tuntuu olevan aika vauhdikas.. Vaikeempi saada mitään ääniä kuuluviin kun herra/neiti pyörii hirveetä vauhtia.. Ja potkas sitä kuuntelulaitetta
[/q]

Aaw toi on niin ihana tunne kun kuulee ne
Ultrat on kanssa *super**sydän*
Nyt jo ikävä raskausaikaa vaikka eihän tästä oo kuin 7kk kun Kia synty

sain yhen vinyylin myytyy

Tein hillittömän löydön. Ostin pleikka 2:n pelin, jossa on "vanhoja" segan tasohyppelyjä kuten esim. kaksi ekaa Sonicia. Kyseisen paketin kruunas kuitenkin Golden Axe, jota oon pelannu viimeks varmaan joskus alta kymmenen kesäsenä *sydän*

O