päivän :)
Tänään My Chemical Romance*tanssittel**sydän*
tänään alkaa 4 viikon palkallinen kesäloma!
tosin tuntuu hiukan laimealta aloittaa kesäloma suoraan saikulta mutta enköhän mä asian ylitse pääse jo viimeistään huomenna*pepsodent*
Taa on mun paivan :), viikon :) ja toivottavasti koko loppuelaman :) mutta mina olen oppinut saastamaan rahaa.
Mulla on aina ollut niita kavereita jotka hallitsee tuon saastamisen taitavat salat ja oon aina salaa vahan ihaillut sellaisia ihmisia. Tuntuu etta, noh ihan syystakin, oon aina elanyt suoraan kadesta suuhun ja pistanyt rahat kaikkeen jonninjoutavaan.
Tein paatokseni jo kesalla, etta syyskuun alusta rupeen joka viikko laittamaan rahaa sivuun ja kappas, nyt jo reilun kahden kuukauden jalkeen oon kasittamattoman tyytyvainen itseeni (+pankkitiliini... *vink*) *hyvamina*
Omenajogurtti ja mysli
Ja tv<3
Tosi hyvä fiilis päällänsä!
Ei oo yhtää kankkunen, vaikka tuli oltua jopa (hieman) humalassa eilen, ja vaik nukuin tosi vähän ennenku tulin töihin kaks tuntii aikasemmin ku ois pitäny (vaikkakin tunti työajan alkamisen jälkeen) ei väsytä yhtää vaa ihan vaa tääl toimistol keskenäni
Oli hauskat läksiäiset
vähän kyl semmonen "arvaa-mikä-päivä" -tunnelma
polkupyörä *sydän*
Puku tuli tänään ja se ylitti kaikki odotukset :D
Ei voi olla kuin tyytyväinen, että 200e sai puvun, vannealushameen, kaksi huivia, laahustyllin ja pukupussin, kaikki priimakunnossa
Aina täält on noustu ja niin noustaan nytkin
Tavalla tai toisella kaikki on päin vittua, eli ei pääse kun ylöspäin
Kaikki mahdollisuudet on avoinna/käytettävissä ja oman kullan kainalossa *sydän*
Kuhan se kulta vaan tulis töistä että päästäs viettämään sauna iltaa
Jumppa
Loppupäivä löhöilyä ja laiskottelua
[q]UnityF, 29.6.2007 18:36:
Kia istuu ilman tukea *super**plur*
[/q]
:o !!
Viiden vuoden katkon jälkeen musta tulee sittenkin syksyllä vielä opiskelija :)
Kyl jänskättää..!
Kieltäydyin töissä ylennyksestäkin tämän takia.. :/
Imurointi suoritettu.
Oi kyllä!
Tänään ulkoiluttamaan juhlajalkaa kissimirriporukassa piiiiitkästä aikaa*sydän*
[size=4][/size]...ja siis eihän se haittaa että aamulla pitäis olla taas seitsemältä duunissa...
nyt on uus tukka ja jääkaapissa kuohuvaa ja aurinko paistaa ja illalla hippamaan
[q]Rubicon, 29.6.2007 17:23:
Oi kyllä!
Tänään ulkoiluttamaan juhlajalkaa kissimirriporukassa piiiiitkästä aikaa*sydän*
[size=4][/size]
[/q]
Todellakin, tänään ulkoilemaan!
Ja mulla alko loma!
Kia istuu ilman tukea *super**plur*
[q]Annakins, 15.4.2008 13:56:
New York, huomenna St Martin
[/q]
nauti!
:)
Jumppa
Muutenkin kiva päivä vaaka näytti paljon miinusta joten juhannusmässytkin on jo poissa kehosta ja terveelliseen arkeen on palattu.
Asuntokin siivottu lattiasta kattoon joten nyt voi leikkii loppupäivän Kian kanssa ja kattoo jotain leffoja
Kesä