päivän :)
Koht sillee ostelee huonekaluja, kunhan kyyti saapuu*iloinen*
Kiva pyörälenkki
Sain sumplittua hommat niin, että ei tarvii mennä yksin Above&Beyondin keikalle ja liputkin tuli haettua :)
[q]MiMoSa, 3.7.2007 13:40:
Palkkapäivä! Ja vielä parempaa, eka palkkapäivä valmistumisen ja kunnon palkankorotuksen jälkeen.*iloinen*
[/q]
Hohooh! hei massit jakoon!! :D
olipas kiva käydä pitkästä aikaa (puolitoista viikkoa) alpparissa mölkkyilemässä tämän kaiken kotona kykkimisen takia
[q]Norb, 2.7.2007 10:04:
Mä palautin yhelle sedälle lompakon, jossa rahat ja kortit tallessa. MUTTA SE EI ANTANU MULLE LÖYTÖPALKKIOTA! edelleenkin katkera.
[/q]
Jotenkinhan se menis suunnilleen niin, että jos sen olisi palauttanut poliisiasemalle, olisi saanut palkkion, joka olisi 10 prossaa lompakon käteisistä.
Olen palauttanut elämässäni useita lompakoita yms. (yleensä suoraan omistajilleen, jos vaan mahdollista) ja saanut aina jonkinlaisen löytöpalkkion. Tosin olen sitä myös osannut kysyä, jos vastaanottaja ei ole älynnyt tarjota.
Ehkä parhaita ovat tällaiset, että olen mm. Ilosaaren aikaan pelastanut avaimet auton ovesta, ottanut selville auton omistajan + soittanut, että ois paras tulla hakemaan avaimet ennen kuin joku minua epärehellisempi ehtii paikalle.
Asiasta lisää: http://klubitus.org/blog.php?nimi=Chatte;kk=200507
2 päivää töitä ja ens viikon lauantaina lähtö Ibizalle :).
Tunnelin päässä kajastaa jo valo.
kruisailu kauniina kesäiltana
mansikat ja jäätelö
lämpö
ilta-aurinko parvekkeella
kaverit
*sydän* pieniä juttuja, mut ah ku ihanii
[q]mayah, 3.7.2007 21:00:
---
Sallakat, 3.7.2007 20:57:
olipas kiva käydä pitkästä aikaa (puolitoista viikkoa) alpparissa mölkkyilemässä tämän kaiken kotona kykkimisen takia
---
No hemmetti, kattelin sielt kauempaa, et pääsispä iteki pelaa. Jos oisin tienny, et on "tuttuja", ni oisin tullu mukaan :D
[/q]
no hittolainen :D kyllä meidän mölkkypeliin voi aina tulla mukaan, more the merrier
Uusi printteri ja kanakolmioleipä. Joskus ilo on yksinkertaisia asioita. *sydän*
[q]SyndroDome, 3.7.2007 21:40:
---
MiMoSa, 3.7.2007 13:40:
Palkkapäivä! Ja vielä parempaa, eka palkkapäivä valmistumisen ja kunnon palkankorotuksen jälkeen.*iloinen*
---
Hohooh! hei massit jakoon!! :D
[/q]
Aika hiljasta, tuhlaan ite ihan kaikki viimestä penniä myöten.*pepsodent* Kävin jo ostaa yhet kengät, huomenna lisää shoppailee.*iloinen*
Töissä oli oikein mukava päivä vaikka oliki kauhea kahvitärinä ja selkä ihan sökönä ku nukkunu vieraassa sängyssä, mut sara *plur*, hodan ja kesän ekat herneet syötynä.
Tää päivä. Kuten suurin osa muistakin.
Eluko tuli kotiin! Niin suffelia
Ja bonukseksi päälle se pelasti mun ampiaiselta, joka oli vainoillu mua koko päivän. Jouduin sulkemaan itteni makkariin ja onneksi ulos pääsi käymättä olohuoneruudun kautta.
Ihana ukkonen ja sadepäivä tän helleaallon jälkeen jo oikein odottaa syksyä ja ruskaa *sydän*
Call of Duty modern warfare 2 ikiomalla xboxilla heeeeeeadshot!!!!!
-M
Jos lähtis pian töihin Sitten onkin parin päivän vapaa, sitten 7 pvän putki ja sitten kotiinkotiin! *hihu**jiihaa*
Näin unta Mette Mannosesta ja me treffailtiin yms <3.
Ihan sairaan hauska mökkireissu takana. Paras tapa viettää synttäreitä!
Kiitos vaan josbelle ja jarille :)