päivän :)
Pullot kauppaan ja uutta bisseä tilalle - tää eka olut moneen päivään on niin namia
Ystvät, hyvä ruoka ja uudet kengät!! *sydän*
Pienessa sievassa olo, Pig & Danin keikka odottaa, nyt Di.fm:n progressiven kanavan kuuntelu... Tasta ei lauantai-illat parane :) Kunhan tuosta paasee kaikkien Kings Crossien prostituiden ja huumekauppiaden lapi tuonne yokerhoon...
ihmiset muistaa synttärinä
Tän päivän ehdoton :) ja on PALKKAPÄIVÄ
:) on myös se, et kulta värjäs mun hiukset ja näistä tuli hienot
Ainoo tyhmä juttu tässä aamussa on se, et kukaan ei oo (vielä ainakaa) huomannu et mulla on uus tukka. Ilmeisesti se reilu 2 sentin vaalea juurikasvu muuten ruskeissa hiuksissa ei ollu riittävän paljo
Pieniä paranemisen merkkejä ilmassa...eihän näit ookkaan odotettu ku 3 viikkoa...jos sitä vaik juhannuksena olis jo terve
tänään mökille! *sydän*
Eilen oli kyllä aivan tajuttoman ihana ilta kullan kanssa *sydän* Eikä edes tehty mitään erikoista, oltiin vaan
Kanakeitto oli lopussa niinpä tein mukiin nuudelisoppaa
Ja se on ihan jees
[q]Sumea, 26.4.2008 15:27:
Ulkona on ihan t-paitakeli
[/q]
Olihan tuota 24 astetta tanaan :) Huomenna voisikin kayda Bondi Beachilla...
Juhannuksena kadotettu meikkipussi löyty pj-teltan sisältä, onneks en vielä ehtiny ostamaan uusia. *hihkuil*
Huh sainpas mukavaa asiakaspalvelua elisan asiakaspalvelusta, pelästyin alkuun jo että joudun maksamaan viisikymppiä ylimääräistä puhelinlaskussa vaikka olinkin sen jo maksanut mutta jostain syystä elisan järjestelmä ei sitä ollut rekisteröinyt.
Tosin tuota keskustelua ennen jouduin kuuntelemaan 45 minuuttia "ihania" piisejä luurista päästäkseni keskusteluun, mutta mukava asiakaspalvelija korjasi tuon odotuksenkin. Jos siis osaat puhua henkilölle kiltisti ilman äänenkorottamista niin kaikki sujuu huomattavasti mukavammin (ite olen kyllä aina ollut asiallinen ja mahdollisimman mukava toisessa päässä olevalle henkilölle, työtään hekin vain tekevät *vink*).
no hyvät kaverit, jotka on mua tunnollisesti kuljetelleet paikasta a paikkaan b.
sit hyvät perheenjäsenet!
plus : ostin lohimedaljongei
[q]Zenni, 28.6.2007 21:19:
Kuplamuovin poksauttelu on kyl äärimmäisen tyydyttävää puuhaa. Tänään duunissa paukuttelin yhteensä varmaan kolme tuntia niitä, kiitos varaston pojille jotka pakkaa kaikki saapuvat tuotteet kaksinkertaiseen muoviin. ^__^
[/q]
Erittäin huippua tästä tekee se, että tää ei oo sitä normikuplista vaan sellaista, jossa on ihan hillittömän kokoiset kuplat. Arvaa vaan kuin kovaa nää poksuu?
PS. Haistakaa naapurit paska.
Tänää ollaan taas vuotta vanhempi, sekä nyt alko mulla viikonloppu
[q]Zenni, 28.6.2007 21:35:
O_O MULLE!
Mut toisaalta, noissa varmaan ärsyttää enemmän jos se ei poksahda kunnolla?
[/q]
Noi poksahtaa kaikki ja helposti. Korviahuumaavalla metelillä.
New York, huomenna St Martin
yritti herättää mut klo 7 jälkeen, mut sit se kai tajus et oon lomalla ja antoi mun nukkua pidempään :)
Odotti kiltisti sängyn vieres niin pitkään et jaksoin herää
Viimeinen työpäivä ennen lomaa.
Veljen vaimo tulee suomeen tänään ja se tuo mukanaan niiden 1,5v pojan, jota ei olla vielä nähty kun vaan kuvissa! Täytyykin tästä lähteä isän luokse laittamaan niille ruokaa ja odottamaan, että pääsee tutustumaan suloiseen pikku herraan*plur* Jänskää!*jiihaa*