päivän :)
Tänään kattoo Killerssii
Ihan kohta jäähalliin The Killersiä fanittaa!!*pepsodent*
"Oh well I don't mind, if you don't mind
'Cause I don't shine if you don't shine
Before you go, can you read my mind?"
*sydän*
Parit raha-asiat päätyi menemään ihan mukavasti ja oli kiva juhannus
Aamuinen rakenneultra *sydän*
Viikkoja 20 takana,vauvat potkii toisiaan ja temmeltää ihan hulluna
..kuvakin saatiin kun A lyö B:tä nyrkillä
Tuliaiset ulkomailta
kohta taas pärähtää
taas lisää työvuoroja bileilyt voi unohtaa viikonlopuks, mut tuleepahan rahaa, jipii...
Oho, meikä saa lisää vaatehyllyjä, ilmaisia, ja ne luvattiin toimittaa kotiovelle asti! Ilahduttaa tän rahapulan ja fyysisen kaaoksen keskellä suuresti
[q]kindertin, 26.6.2007 19:42:
Aamuinen rakenneultra *sydän*
Viikkoja 20 takana,vauvat potkii toisiaan ja temmeltää ihan hulluna
..kuvakin saatiin kun A lyö B:tä nyrkillä
[/q] heh voi teidän pieniä palleroita
Edulliset lennot tyttöystävän kanssa Damiin varattu. :) Elikä elokuun alkuun sit sinne pyörähtää. Varmaan aika tiukka meno, kun samana vkloppuna siellä on joku iso gay pride -paraati
tää on kyl samalla mun päivän :( , meitsi jännittää ihan saatanasti ku tänää ois eka oikee asiakastunti vedettävänä tuol salilla käyn tässä just musiikkeja läpi,kauhee fiilistely ja hyvä fiilis et meitsin osio menis hyvin mut perkele ku mua jännittäääää *pökr*
Ajokortin saaminen edistyy huimaa vauhtia ja tuli äsken läpäistyä teoriakoe
kävin tänään hammaslääkärissä yli 7 vuoteen ja... *rummutus*
Reikiä Nolla!! Zero!! Nada!
Entisiltä ajoilta soi yks biisi just radiossa. Kylmät väreet ja hyvä fiiwis *sydän*
Tänään on taas hyvä päivä. Mulla on vaa nii hemmetin hyvä olla että itku melkein tulee! *plur**hihu**hymy*
Tainan kanssa juttelu *sydän*
Ai että kun on hyvä olla.
Vihdoinkin sain maksettua kesäkuun vuokran. Ei haittaa yhtään sade, koska olen töissä.
Kävin Hangossa katsomassa, kuvaamassa ja kuuntelemassa, kun YleX:n aamuporukka teki lähetystä rantaravintolan terassilla. Vettä tuli kuin aisaa, mutta oli kivaa. Sain YleX:n termomukin ja suihkusaippuan mukaani. ^_____^
Kotimatkalla tien 51 reunaan oli parkeerattu auto (poliisin käskystä?). Kilvet oli irti ja takapuskurissa luki "Shit happens." Niinpä.
Lahdentien varressa tehtiin jonkin aikaa sitten metsänharvennustöitä. Urakoivan firman nimi oli aika osuvasti Puutbois. [size=6]Kyllä sitä (blondi) saa joskus revittyä huumoria mitä ihmeellisimmistä asioista....[/size]
Toi toinen rotta pistää hymyilyttää ja sai hyvälle tuulelle ku tos pöydäl mis niitten häkki on ni on myös kaikkee muuta (papereita sun muuta) ni se on kova tyttö viemää kaikkee tonne niitten häkkii ni nyt äsken se yritti viiä kirjekuorta sinne.. mut ei onnistun ku oli vähän turhan iso mahtumaa tost häkin ovesta.. on se vaan niin ihana tapaus.. *sydän*
Näin eilen systerin ja nään sen huomennakin :)
Huomenna pois pääkaupunkiseudulta
Tänään kuntotestiin töiden jälkeen
9 tuntia ni mun joululoma alkaa *sydän*
no siis tää päivä = :)
Olin saunassa, mikä jo yksistään on ihana asia aina joskus ihan yksin vaan saunoa ja juoda olutta, kun kaverilta tuli viesti että hän on pienen tyttären ylpeä isä.. :)
Makes you happy..