päivän :)
Ystävät tulevat tänään juhlistamaan mun syntymääni!
10 min pääst kotiin ja wow viimeinkin vuoden jälkeen =)
Duuni TJ ..noin.. puolisen tuntia. Siihen toivottavasti tämä 5 vuoden kokemus tästäkin... Lisätään vielä, että hymyilemisen aihetta tuo lopputili, johon tulee kahden vuoden pitämättömät lomat
naisshhh
Jalkahoitoon ihan just
Ällöttävä olo, mut oli hauskaa eilen
Oho, lähtipäs hommat pyörimään oikein vauhdilla, parin tunnin sisällä tullu jo kolme kyselyä tuosta autosta..
olin skeittaa eka kerran vuosiin kunnolla. ihanasti kutitti jalkapohjista ja kuuma tuli, mut kiva fiilis kun vielä pysy laudan päällä, tosin talon pojat kyllä naureskeli mut välit siitä:)
10 min pääst kotiin ja wow viimeinkin vuoden jälkeen =)
Eilinen ukkonen *sydän*
Tänään ihanan raikas ilma ulkona
Tää aamu akoi hyvin, kohta kun Kia on syötetty ja kulta herätetty niin jumppaan
Elämä *sydän*
[q]ejk, 26.5.2007 20:14:
muutto saman katon alle tyttösen kanssa :)
[/q]
onnea uuteen koloonne.
Kolumbus prepaidin liittymät alkoi taas toimii äsken, vika on korjattu
[q]Freja, 26.5.2007 23:42:
Käveltiin Malminkartanon jätemäen huipulle, katteltiin auringonlaskua ja käveltiin takas kotiin. Eli kiva mukava leppoisa iltalenkki :)
[/q]
Mun polkupyöräköörin piti tulla sitä kautta, mutta kavereilta loppuivat mehut niin skipattiin "the Mäki".
Mun päivän :) on pyörälenkki vanhan koulun possen kanssa.
muutto saman katon alle tyttösen kanssa :)
kohta salille kaverin kaa ja myöhemmin ehkä piknikille kaivariin
Voi vittu mikä reissu *sydän*.
Ihana ilta eilen *sydän*
Nyt täytyy tännekin postailla, takana onnistunut viikonloppu (tosin mukaan ei lasketa lauantaipäivää 11.30-17.00) taas jaksaa hymyillä
Pitkästä aikaa musiikki vei mennessään, perjantaina radeissa Proteuksen,Neonin ja Tritonin voimalla (sitten loppui energia) ja launtaina mentiinkin sitten kiksutellen Deniksen ja Zwekin kanssa
Ja kohta kohti mäntsälää, porukoiden ja parhaan ystävän luokse
Jos sitä sit viel jaksais siivota tämän kämpän tänään ja mennä ehkäpä vielä salille niin asiathan olisi mitä hienoiten
Erimukawat syndet ihanien ystävien kanssa.
Ja sain syndelahjaksi 2 x lipun Cirque du soleileen !!! *aplodit**jiihaa**kuolaa**hihu*
Hääkutsut postitettu,ja ilmottautumisia tullut jo ihan kivasti!!Ja ens pe meen ekaan pukusovitukseen,mun The Pukuni on pian valmis!!Sandralle ommellaan pienenpieni morsiustytön puku mun puvun ylijäämäkankaista:)En malta odottaa!!!!!!
Vkonloppu selvinpäin prätkällä ajellessa ja tämä ilma tänää oah<3 Pakko lähtee ajelee !