päivän :)
SAIN VIIMEIN TYÖLUVAN!!
Pitäisi lähteä vielä töihin muutamaksi hassuksi tunniksi ja sitten on vihdoin ja viimein pari päivää vapaata
Meille tuli tänään vierailulle Petri Kokko joka sattuu olemaan suomen Google:n jonkinlainen johtaja. Kirjautu normaalisti sisään ja meidän pitää siis tehdä sille vieraslappu rinnuksille.
No työkaveri joka oli tekemässä lappua kysy sitten hetken päästä "Mikäs tää teidän firma oikeen on kun en saa viimeisestä kirjaimesta selvää... Eli Googl..?"
Jätkä otti vähän hernettä nenään ja sano että olis pitänyt kierrättä lappunen varmaan apteekin kautta
Vähän mä tipuin
Enää [size=14]VIIKKO[/size] muuttoon *sydän*!
Ihan kauhee olo on ku en oo nukkunu ku ehkä tunnin, tai sit sellasta koiran unta, mut se syy miks oon valvonu on Oon fiilareis*hymy**hali*
Kohta työpäivä ohi ja sit salille tekemään jalkareenit! Peppu saa kyytiä!*pepsodent*
Yöllinen ukkonen *sydän*
Nyt on niin raikas ilma et pakko lähtee aamupäivällä ulos kävelee
Kullan kanssa eilen hassuttelut
lasten kevätjuhla.
meinas alkaa silmäkulmat kostumaan, ku oli niin liikkistä ku murmelit esitti.
pikkuinen höpönassu mussukka tyttönikin sai yleisössä aikaan ihasteluja ja pohtimisia, että miten tuo on noin kiltti ja reipas.
ja olihan se, tanssi siellä parinsa (lue:hoitaja) kanssa, eikä missään vaiheessa esitystä tehnyt mitään muuta ku esitykseen kuului. istui myös koko kevätjuhlan ihan paikallaan hoitajan sylissä. (ja ikää on 1,6 vee *sydän*)
ja tää toinen mainio, miro murmeli *sydän* lauloi niin että raikas, ja osas kaiken mitä hänen osuuteensa kuului.
sai taas olla omistaan niin ylpee.
on ne vaan parasta ikinä
rakastan *sydän*
kuinka ihania mun ystävät onkaan *sydän* *iloinen**hymy* kiiitooos <3
ostinpa tänään 2 uudet kengät*plur*
[q]mayah, 2.12.2007 07:35:
Eka aamu herraties miten pitkään aikaan, ku mun kurkku ei satu yhtään herätessä :) = kohta pääsee salille
[/q]
Jee! Jee! :)
Nyt on kaikki kouluhommat kypsyysnäytettä myöten tehty. MÄ VALMISTUN! Huomenna mä NIIN vedän kännit!
[q]Sphyxia, 24.5.2007 23:22:
---
DJ Tomppa, 24.5.2007 23:11:
Olvin Dobbelbock.
---
Jo noinkin tarpeeksi ->
(bad memories *nauru*). Se yhdistelmä sitten niin ... huhuh, voin vain kuvitella. Myrkyn makuista varmaan.
Parasta ettei koske %-juomiin ollenkaan.
[/q]
Emmä niitä sekaisin sentään laittanu, vaa vuorotellen...*känni*
Koulu virallisesti ohi tältä keväältä, voi tätä autuutta 13.8 sitten taas.
Kai sitä itsekin vihdoin uskaltaa todeta valmistuneensa koulusta
Tänään vasta tajusin tarkistaa opinnäytetyön arvosanan ja 5 sieltä tuli
Nyt vain odotellaan papereita saapuvaksi postissa ensi viikolla...
Ja se oli sitten siinä *känni**tanssittel**aplodit*
UUSI OPISKELUPAIKKA*sydän**sydän**sydän*
Opinnäytetyön loppu alkaa vihdoin häämöttää.*jiihaa* Huomenna enää muutamat pienet korjaukset ja sen jälkeen työ viimeiseen tarkastukseen opettajalle ja painoon.*joo* Vielä vähän aikaa sitten ajattelin et tämä päivä ei tule ikinä.*iloinen*
matkustin junalla kajaanista helsinkiin ja minulla oli koko matkan oma loossi heti röökikopin vieressä :)
Karhu A-olut- Olvin Dobbelbock yhdistelmä.
Hopeanuoli kavereiden ja jäätelön kera! *sydän*
ja jatkoa seuraa, vasta eka osa katottiin ja naurettiin ittemme kipeeks