päivän :)

Back to häröily O

onneksi alkaa uusi viikko taas ja kaiken saa aloittaa uudestaan samallalailla

Ei enää ahdista ihan niin hitosti. Siis tänään pystyy jopa hengittää.

ystävät, hyvä ruoka, pari bissee, lämmin suihku, oma sänky - kaikki on oikeestaan kovin reilassa <3

Mulla oli tässä toimistossa just vieraana kolme 13-14-vuotiasta skeittipoikaa :) Tekivät mun kanssa kuntalaisaloitteen siitä, että Kaarinaan pitäisi saada skeittipuisto. Jestas, että olivat ihanan innostuneita asiasta*hihu* Tosin tällä taloussuhdanteella saattaa tulla räntää niskaan, mutta pääasia, että nuoret yrittää! (Ja pojat tietää nyt tylsät tosiasiat, että ei välttis ihan heti tule puistoa, mut yritetty on!)

eilisen: ei heilaa helluntaina, ni ei heilaa koko kesän....
*iloinen*ei siis tarvii yksin henkailla koko kesää

ja tän päivän on tää ilma kuppi kahvii ja läppärinkaa partsille nörtittelee ja kuuntelee loisto musaa
ei vois enää parempaa mieltä toivoo

[q]Taika, 28.5.2007 08:49:
---
alphamagic, 28.5.2007 00:23:
Placebo *sydän*

---

Placebo <3
oli niin hyvä keikka ettei ekan biisin jälkeen vituttanut ollenkaan se että saatiin vain istumapaikkaliput..

..tosin oli aika hengenvaaralliset paikat kun ei hyvästä yrityksestä huolimatta malttanut istua paikoillaan, pariin otteeseen meinasin heittää kuperkeikat jäähallin portaita pitkin*nauru*
[/q]

Jep, Placebo

Tosin kotimatka ei sujunutkaan sitten aivan niin hyvin, nimimerkki turkulainen helsingissä eksyksissä kaatosateessa, mut se nyt oli niin surkuhupaisaa ettei sille voi muuta ku nauraa

eilen oli ihan huippupäivä.. käytii ihanien ihmisten kaa piknikillä.. sit illal viel kullan kaa söpöilyä ja fiilistelyä siitä et oli ukkonen.. jotenki tosi hienon näköstä ku taivas välähtelee..

aamuyöllä oli ihanaa ku toinen hakeutu syliin ja piti tiukasti kii.. im häpi

eilisen hymy oli että metsäkävelyllä päästiin melkeen kosketusetäisyydelle yhen oravan kanssa pariinkin otteeseen*plur*

kahden päivän vapaa ja sit alkaa rankka työputki.. seuraavat vapaat vast lomal 18.6 alkaen

eilen soitettii toiseen paikkaa töihin tekeen vuoroja.. on kuulemma huutava pula työntekijöistä! PAAALJON TÖITÄ!! ihanaa!

[q]Freja, 28.5.2007 12:09:
Mulla vähän vastakkain, tilipäivä oli perjantaina ja nyt tilillä 30e toivottavasti tätä persaukeilua ei tarvi koko kesää kestää.
[/q]

palkka torstaina ja tilillä 1 euro *nauru**piis*

päivän toinen hymy,sain asioita taas lisää järjestykseen :)))))

Aijai, kyllä kelpaa. Kohta lähdetään yhteistyökumppanin järkkäämään naisteniltaan, jossa ohjelmassa ensin safkailua hyvässä raflassa ja sitten Mamma Mia -musikaali *hihu*!

Enää yks koe jäljellä ja sit ois meikäläisen opiskelut virallisesti finito.

[q]LooPy, 31.5.2007 17:56:

Koulujen päättymisviikonlopun vuoksi käynnissä on tehovalvonta. Kaikilta nuorilta kysytään papereita tänä viikonloppuna.
[/q]

no joo, hauskinta tässä oli se, että tää tapahtu mun lähi siwassa missä oon asioinut vuosikaudet. tosin siel oli semiuus myyjä, mutta oon sen "tavannut" aikasemminkin, ja viel muksujen kanssa.

(ja en kai mä nyt niiiiin nuori enää oo... hihih *hihu*)

nyt vaan on jees!

Ihan loisto päivä duunikamujen kanssa lintsillä vaikka onkin hiertymiä ties missä ihme paikoissa ja iho punottaa! *aplodit**hih**joo**pepsodent*

opettaja tarkasti hitsaamani pienasauman ja tokaisi, että "on muuten pirun komiaa saumaa. menis kokeista läpi ihan leikiten"

[q]MiMoSa, 27.5.2007 20:46:
---
Miinapiina, 27.5.2007 20:41:
---
MiMoSa, 27.5.2007 20:20:
Mua tuli tänään pyörällä vastaan joku mies ja siinä pyörän perässä sillä oli sellanen koppi missä oli koira kyydissä. Se oli vaan jotenkin tosi huvittavan näkönen, repesin kyl ihan täysin kun se oli menny ohi.*lmao*

---

mä ku vien muksui tarhaan ni mua vastaan tulee sjoku mies vastaavan virityksen kanssa mut sillä on siel kopissa mukula

---

Mäkin oon sellasia nähny mut en koskaan vielä oo koiraa nähny kyydissä. Ei oo itseasiassa tullu mieleenkään et joku laittas sinne koiran. :D
[/q]

Ja täällä päin pyörii vihreä kawasaki ninja jossa on iso vihreä koppi perässä.

Jee jee, työpaikkahaastatteluissa juokseminen tuotti vihdoin tulosta ja tänään kävin sopparin kirjottaa *jiihaa**hymy*

O