päivän :)
[q]pikkupiru, 27.5.2007 14:33:
Hääkutsut postitettu,ja ilmottautumisia tullut jo ihan kivasti!!Ja ens pe meen ekaan pukusovitukseen,mun The Pukuni on pian valmis!!Sandralle ommellaan pienenpieni morsiustytön puku mun puvun ylijäämäkankaista:)En malta odottaa!!!!!!
[/q]
Voi saamari, nyt tuli mieleen että olen täysin onnistunut unohtamaan että piti ilmoittautua hyvän ystävän häihin. No tarkistin just asian, ja onneksi ehtii vielä. Pitää heti maanantaina soittaa, muuten tulee varmaan taas unohdettua. *toktok*
Tänään töiden jälkeen lähetään siskon kanssa kylpylään!
[q]Pätkis, 27.5.2007 10:35:
Kohta hölkkäämään kymppiä*iloinen*
[/q]
..siitä selvittiin tuolla paahteessa aikaan 1h 15 min. Karmeesti porukkaa mutta ihan hyvä fiilis jäi*hihu*
[q]Pätkis, 27.5.2007 15:47:
---
..siitä selvittiin tuolla paahteessa aikaan 1h 15 min. Karmeesti porukkaa mutta ihan hyvä fiilis jäi*hihu*
[/q]*aplodit*
Kesä *jiihaa**plur*
Ja kohta saan ottaa kuukauden irtioton arjesta ja nykyisyydestä, en oo vaan ihan vielä päättänyt miten sen toteutan
[q]Zenni, 27.5.2007 22:18:
Ukkonen jyrähtelee <3
[/q]
Itselle tää on kans päivän *sydän*
Kasa peittoja, ikkuna auki ja ukkosella nukkumista*sydän*
Vaikka rakastan aurinkoa, niin ei ole ukkosen voittanutta*sydän*
oon ollut taas ahkera ja järkkäillyt paikkoja, roudannut tavaroita keltsuun ja muutenkin taas rankalla kädellä heittänyt tavaroita menee mitä ei tartte.
huomenna sit megasiivouspv, ku tänään eka järkkäilee muuten.
Mua tuli tänään pyörällä vastaan joku mies ja siinä pyörän perässä sillä oli sellanen koppi missä oli koira kyydissä. Se oli vaan jotenkin tosi huvittavan näkönen, repesin kyl ihan täysin kun se oli menny ohi.*lmao*
eilinen päivä ja varsinkin ilta huhhu... *sydän* ja itseasias koko viikonloppu*plur*
Kauppareissu Löyty parit kivat (ja ennen kaikkea halvat!) housut ja mukaan tuli muutakin pientä kivaa - mutta kivointa oli itse kokemus ja hengailu
[q]mayah, 28.5.2007 08:23:
Tilipäivä jo torstaina ja mun rahat ei oo läheskään loppu :D
[/q]
Mä palauttelin jo kaikki pullotki :(
[q]Miinapiina, 27.5.2007 20:41:
---
MiMoSa, 27.5.2007 20:20:
Mua tuli tänään pyörällä vastaan joku mies ja siinä pyörän perässä sillä oli sellanen koppi missä oli koira kyydissä. Se oli vaan jotenkin tosi huvittavan näkönen, repesin kyl ihan täysin kun se oli menny ohi.*lmao*
---
mä ku vien muksui tarhaan ni mua vastaan tulee sjoku mies vastaavan virityksen kanssa mut sillä on siel kopissa mukula
[/q]
Mäkin oon sellasia nähny mut en koskaan vielä oo koiraa nähny kyydissä. Ei oo itseasiassa tullu mieleenkään et joku laittas sinne koiran. :D
UMF esiintyjälista
[q]MiMoSa, 27.5.2007 20:46:
Mäkin oon sellasia nähny mut en koskaan vielä oo koiraa nähny kyydissä. Ei oo itseasiassa tullu mieleenkään et joku laittas sinne koiran. :D
[/q]
hehe joo, onhan se vähän hassun näköstä, et koira nököttää kyydissä
Aikaa olla studiolla... kuukauden työreissu päättyi, nyt voi keskittyä oleelliseen eli biisien viilailuun. Hallelujah!
Oli mukavaa olla auttamas tuttava perheen mutsia niiden pihan kuntoon laitossa
Ja muru tuli himaa tänää.. *sydän* (johan se yhen yön ehti ollaki pois himast..*justjoo*)
Ukkonen jyrähtelee <3
Ohhoh, että oli nasseva viikonloppu, splättäily oli mukavaa vaikka reisistä ja käsistä löytyy kipeitä mustelmia. Ja sai nauraa sille yhelle vatta kippurassa(just täyttäny 18v ja tais olla yksiä sen ensimmäisistä känneistä), yhtä kaverii osuin suoraa kasseille ja voi sitä vahingonilon juhlaa
bueno vkl vaikka paikat jumissa ja tarvis hierontaa...
Placebo *sydän*
Ihan törkeen kiva päivä muutenkin ja kävely kesän kaatosateessa oli ehanaa
Onneks huomenna saa nukkuu pitkään
Aah, pääsee nukkumaan yksin ihan kaikessa rauhassa. Ei tuu mistään päin kyynerpäästä tai polvesta