päivän :)

Back to häröily O

Meillon tänään kullan kanssa synttärit :)

[q]sare, 18.4.2007 12:13:
töissä toista päivää, tää on yllättävän kivaa ja mä saan palkkaa siitä et mä istun klubituksessa:D
[/q]
No ei oo sit hirveen tiivis työtahti

[q]Inferno@Tre, 18.4.2007 22:59:
---
sare, 18.4.2007 12:13:
töissä toista päivää, tää on yllättävän kivaa ja mä saan palkkaa siitä et mä istun klubituksessa:D

---

No ei oo sit hirveen tiivis työtahti
[/q]

ei, tai no toi on vasta koulutusjakso (= taukoja riittäny)

Lopputyö läpi*pepsodent* Näköjään rennostikin ottamalla pääsee haluamiinsa tuloksiin ja vielä vähän yli! Nu ska vi baila!*jiihaa*

Nauran kaikille frendeille joil on superdarra (eli hyvin monella), koska itsel on oikeen kiva olo. Uusin lost ja house katottu ja tässä kahvia siemaillessa tuli mieleen et vois lähtee vaikka kohta ulospäin pyöriin

Työhaistattelu muutaman tunnin päästä. Valmistaudun paraikaa kuuntelemalla progee ja syömällä aamupalaa tälleen salin jälkeen.. Silleen iha kaunis aamu, mut jollain tapaa jännä olo. Jotain varmaan tapahtuu tänään.

[q]H3li, 18.4.2007 20:41:
---
crissy, 18.4.2007 18:53:
ensimmäisen kerran 3v saan kokonaista 2 vapaapäivää ihan itelleni! Likka läks mummolaan
ja mies porhaltaa huomenna portugaliin

mitä mä oikein teen!?

---

no ensinnäkin voisit pestä kaikki ikkunat ja parvekelasit, sit wc:n, sit imuroit ja vahaat ja jynssäät kaikki pinnat ja asennat astianpesukoneen ja päälle päätteeksi teen kymmenen kilsan lenkin. ei sosiaalisia kontakteja.

sen toisen bonuspäivän valitat kaikille, jotka jaksaa kuunnella et kuin on paikat kipeet ja ah ja voih.

:)
[/q]

joo noin mä teen!

Kipsi on poistettu, ei lisätuomiota \\\\\\\\o/

[q]Steven Hoaks, 19.4.2007 08:22:
---
sare, 18.4.2007 12:13:

---

Mä oon saanut tosta palkkaa viimeset 1,5v

@ Nokia reception
[/q]

veikkaan et mä postaan samaa vuoden päästä , nimimerk. taas vapaa-aikaa*tirsk*

Jotenkin muistelin, et olisin kännipostaillu yöllä mut enpäs ollutkaan.

Eilen oli käsittämättömän hyvä päivä maanantaiksi, sain jopa asioita aikaan. Eikä nytkään juuri ahdista. Ja tänään sieneen ja mustikkaan, ja saunaan ja varmaan uimaankin!

Sitten kun on nurkat täynnä mustikoita, on hyvä aika laittaa kotiviinit tulemaan. :)
Talven pimeinä iltoina voi sitten heilua mustikkakotiviinipäissään.

Niin ja äiti on kiva.

[q]mariq, 1.2.2007 09:52:
Mun orkidea kukkii ekaa kertaa yli puoleentoista vuoteen
[/q]
Orkidea tais kukkia viimesillä voimillaan, niinku äitee epäili; nyt se nimittäin tekee aika tehokkasti kuolemaa.. Ihan hyvä logiikka; "kun nyt kohta kuitenkin kuolen, miksen jatkaisi sukua vielä kun on mahdollisuus"

jumppatunti ohi

Ihana ex-kamppis just soitteli kuulumisia Suomesta -kannissa. Kuinkas muutenkaan...

Enkun kurssista 5

tänään on ollu taas kyl niin kiva päivä *sydän* pienet asiat on kyl tänään suunnattomasti ilostuttanut.

Otin itseäni niskasta kiinni ja vaihdoin kesärenkaat alle. Ei juurikaan ois kiinnostanu vaihtaa, kun eilenkin tuli duunissa kädettömille konttorirotille vaihdettua kesäkumit alle... no, operaatio _vihdoinkin_ suoritettu! xD

siivoaminen DnB:n tahtiin. ja huomenna mun hevifleda saa kyytiä.

Oli kiva tänään käydä shoppailemassa. Vaikkakin oli aikas paska sää. Puolenpäivän aikaa oli nätti ilma mut kun sain siivottuu ja aloin tekee lähtöö ni se arska hävis*igor* Mutta se ei kyl menoo haitannu yhtään.

Kävin vähän siin samalla auttaa työkaveria kun se oli hieman pulassa,ni tuli päivän hyvä työkin tehtyä*plur*

Siis taa saa on vaan niin taydellinen! *sydän* On jopa liian kuuma.
Just tultiin rannalta ja nyt pitaisi viela lahtea jaatelollekin...

O