päivän :)

Back to häröily O

päivän repeäminen!

[q]ipe, 20.4.2007 00:29:
päivän repeäminen!
[/q]

Ehkä pikkasen olen väsynyt kun repesin tähän

plur.

Sain kaiken lupaamani valmiiksi, huh että on huojentunut fiilis. Kerkee viel nukkuakin vaikka kuinka paljon ja suunnata taas vaihteeksi matkakeskuksen kautta kohti viikonloppua!

[q]Kirsikka, 20.4.2007 10:11:
Mikä voiskaan olla ihanampi näky kuin pieni iloinen vauva *sydän*
[/q]

tulee kyllä monta asiaa mieleen...

Mutta :) asiaan: p.e.r.j.a.n.t.a.i.! hyvä treeni takana eilen ja ihanan rentouttava ilta murun kanssa. Kiva vloppu tulossa edessä hyvän ruoan, juoman ja kavereiden kanssa. Tänään pääsen taas fysioterapeutin pöydälle makaamaan. Ja karvaisen lapsen verikokeetkin kertoi kaiken olevan mallikkaasti, joten ei voi kuin hymyillä

*pihkassa**hihu*

Viime viikonlopun spontaani Suomi-kiertoajelu (autoa ajaen 1600 km 3 vrk:ssa). Kävin rapsuttelemassa Kiuruvedellä entistä hoitohevostani, jonka olin nähnyt viimeksi n. 3 vuotta sitten. Haukiputaalla ja Oulussa näin lapsuudenystävääni, jota en ollut myöskään nähnyt muutamaan vuoteen. Haukiputaalla ja Oulussa tuli vietettyä yhteensä n. 10 tuntia ennen paluuta etelään - oli ehkä vähän turhan nopea reissu niin kauas, mutta kivaa oli ja tulipa vihdoinkin tehtyä.

Viime aikoina nähtyjä eläviä eläimiä:
- iso liuta hevosia
- muutama kymmentä lehmää
- siili
- 4 jänistä
- 4 hirveä
- 5 hiirtä
- sammakko
- 2 afrikkalaista minivuohta
- joutsenia (ja muita lintuja)

[q]pupuankka, 20.4.2007 10:38:
Huomenna Laserpointteihin, jes!

[/q]
Sä siis sait koirille "lapsenvahdin". Hyvä homma, siellä sitten nähdään!

Duunikaverin 13-vuotias poika oli käymässä äsken täällä toimistossa ja se istuskeli hetken mun työpisteen vieressä. Samaan aikaa kävin ääneen keskustelua toisen duunikaverini kanssa siitä, että mistä löytäisi erikoisia tapetteja. Kesken meidän keskustelun tää poika avasi suunsa ja sanoi:

poika: evg
minä: anteeksi?
poika: EVG (vähän lujemmalla äänellä)
minä: siis mitä?
poika: EVG (huutaen) Eti vittu googlesta! (ja lähtee päätää pyöritellen pois)

Tipahdin totaalisesti...

Tänää laivalle

[q]MiMoSa, 20.4.2007 10:54:
---
pupuankka, 20.4.2007 10:38:
Huomenna Laserpointteihin, jes!

---

Sä siis sait koirille "lapsenvahdin". Hyvä homma, siellä sitten nähdään!
[/q]

Kyl vaan, kiitosta hoitajille Huomiseen

yksi puhelu saa aikaan uskomattoman hyvän fiiliksen, joka tulee ottamaan myöhemmin päähän mutta siksi pitää nyt juhlia juuri tätä hetkeä

Työsoppari tehty Hong Kongissa...nyt alkaa toivottavasti tää opiskelijaelämä vähän helpottumaan

Eräs asiakas kehui mua tänään todella ihanasti ja sanoi ehdottomasti tulevansa uudestaankin hyvän palvelun takia. Aika harvoin asiakkaat jaksaa kiittää hyvästä palvelusta, joten tämä kyllä piristi päivää kummasti

http://img67.imageshack.us/img67/5883/tarrasj7.jpg

useita moninkertasia putoomisia

Tappotyövuoro ohi ja huomiseks mulla on suunnitelmissa
a) nukkua pitkään
b) käydä alkossa
c) alotella

*nauru**piis*

Reissuja pukkaa, ihan useampia ja ens tiistaina varmaan viel yks lisää varmistuu

Yksi ajotunti jälleen takana ja fiilis on hyvä. Tuli myös vietettyä jälleen päivää ihanan ihmisen kanssa

Kaiken kivan lisäksi kotiin palattuani selvisi, että viikonlopun + maanantain rahahuolet ovat historiaa \o/

Alkaa huomiset Laserpointit jo kutkuttelemaan... :))

Laserpointit ja mun asukokonaisuus tuli just valmiiks

O