päivän :)

Back to häröily O

SAPSULIINI

Kesälomani onkin viisi viikkoa oletetun neljän sijaan.

Ja lomarahat tulee heinäkuussa oletetulle loma-ajalle, hemmetin komiaa. Saa parempaa palkkaa siitä, että pysyy poissa työmaalta.

Sweeeeeeettttt....

Tuli saatua tänään niin paljon aikaiseksi, että on kyllä todella hyvä mieli

Palautuksia 765.20eur *whaat**pepsodent**jiihaa**pökr*

Tänään tuntuu, että olen erittäin avoin uusille hyville asioille ja vaikutteille. On hiukka filosofinen olo..

Päivä alkoi ihanasti, kun heräsin oman kollini kainalossa. Illalla ulos syömään kymmenen kuukauden seukkailun kunniaksi.

Elämässä pitää muistaa juhlia *sydän*

Solmut aukee ja vyyhti purkautuu... Asiat järjestyy*jiihaa*

Thaimaa kutsuu huomenna! Et terkkui vaa sit tänne viilenevii ilmoihin Ei hitto, lämpöööööööö!!!!!

Lontoon asukkeja Suomessa ^___^

Mul on paikat niin kipeet eilisitä kuivareeneistä + sen jälkeisestä 1½h jäästä et hyvä et pystyn kävellä, mut jollai kierol taval tää kipu on jotenki kivaa *pahis**kuolaa*

töissä toista päivää, tää on yllättävän kivaa ja mä saan palkkaa siitä et mä istun klubituksessa:D

Provinssirock. Vielä vajaa tunti duunia, sitten suihkun kautta kohti Törnävää.
Tulee tusina täyteen kyseistä festaria tänä vuonna. Sitä on syytä juhlia*hymy*

tyttö olo

eli sali + tonnikalapihvi ja kasvispaistos= euforia

Olin täs töissä ihan mindin my own business ja sitte tulee semmonen joku 3v taapero lastenkärryjen kyydissä heilutellen jalkoja, kaikki ihan lutusta kunnes yhtäkkiä napero huutaa aivan JÄRKYTTÄVÄN lujaa: HUORRAAAA PERKEEELEEE!!!!!!!

Äidillä karahtaa naama ihan tuli punaseks ja rupee kovaan ääneen puhuun jotain ihan random juttuja ja työntää kärryt vauhdilla eteenpäin

voi olla et kotona tuli jotain sanomista :D

Mä revin oman :)-hetkeni ekasta saamastani palautteesta:
Uuu, mikä ihana ääni uutis-jussilla! Matala, mutta pehmeä, toimii!

[q]crissy, 18.4.2007 18:53:

mitä mä oikein teen!?
[/q]

eiköhän me tekemistä keksitä...

Miun torakat on raskaana/kantavana miten lie virallisesti ovovivipaarisista puhutaankaan.

esipalaute opparista ei ollut ollenkaan huono. pientä hienosäätöä vaille valmis. ja sain sovittua esityspäivän ensimmäisten joukkoon, eli 3.5 toi mädätyslaitos on virallisesti ohi mun osalta! *jiihaa**tanssittel* (varatkaa olutta sille päivälle *känni*)

• Työt jatkuu vuoden loppuun ja palkka nousee
  • Veronpalautukset
  • Lippu gatecrasher & laserpointtiin
Eiköhän siinä yhdelle päivälleriittävästi :)

Jakso mennä näätyleiden kanssa pihalle, ja oi sitä pulloharjakyytiä! *nauru**hihu*

Kaikki kamppeet uudessa kämpässä ja huomenna tulkeekin sähköt jo
Sitte reenikaveriki tulee suomeen taas kohta ni pääsee höpötteleen senkii kans :)
Miäsrintamalla menee hiljaiselolla mutta ei se menoa haittaa ^__^ Koska töissä on kivaaa <3 ja siel o yks tosi komia poikaki duunis ni voi sitä sitten kattella tauoilla Kivaa olla muuttomies Aurinkoki paistaa ja kohta terassille parille ansaitulle

O