päivän :)
Huomenna sossufoorumiin ja Laserpointteihin, jes!
http://www.sosiaalifoorumi.fi/
Kauan odotetut bileet!
JEE *jiihaa**tanssittel*
[q]Bellezaaa, 16.4.2007 14:50:
Broidi se ostaa Thaimaast talon*aplodit*
hmmm...eli minä minä minäää pääsen lomalle niiin ettei tarvii kuin lentoliput*hihu**jiihaa*
kultainen veli*sydän*
[/q]
*pökr* *kateilee*
se on tänään kun hiukset lähtee!
[q]Syce, 17.4.2007 13:35:
---
bubbelgum, 16.4.2007 23:35:
Plurinaa...
---
mitämitämitä...tahtoo tietää lisää*slurps*
[/q]
And I quote myself.
Mä en kerro mitään!
bassdrive.comin rumpubassot <3
vihdoinkin kotona. vaikka reissussa oli ihan huippukivaa, on silti ihanaa tulla kotiin ja olla vain yksin. saa olla ihan rauhassa eikä tarvii tsemppailla että yhteishenki pysyis pystyssä..
sain vihdoin ja viimein yhden ennakkotehtävän valmiiks. Meinas ruveta jo ahistaa mutta nyt voi hyvillä mielin huomenna lähteä Helsinkiin kun ei enää tarvii stressata tota tehtävää.
Vaikka on uupunut olo, tuntuu silti hyvältä auttaa ja opettaa. Kokonaisten perheiden auttaminen (ansaitulla) positiivisella ja rakentavalla palautteella lämmittää sydäntä. Uupumuksenkin kestää, kun tietää, että joku toinen voi paremmin tai osaa paremmin ansiostani*sydän*.
Nii ja luonto vihertää koko ajan vain enemmän*sydän*.
Palkankorotus.
ihana uusi takki päällä... haluaisin pitää tätä koko ajan! Palkitsin eilen itseäni siitä, että olen ollut nyt 2 vkoa tupakoimatta ja ostin uuden takin. Merkiltään Tiger of Sweden ja siis villakangastakki. Stokkalla maksoi 439e. Kallis, mutta hemmetin hyvin istuva ja lämmin.
Levytilaus tuli!!!! <3<3<3<3<3!!!!!111
Tänään ensimmäiset hitsausharjoitukset :)
Opettaja katteli saumaa hetken, ja tokaisi sitten, että "taitaa olla sukuvika tämä hitsaus"
Isukkinihan kuului töissä ollessaan Suomen parhaimpiin hitsareihin :)
Saa nähdä, onko tyttäressä potentiaalia jatkamaan tuota
Lauantai aamu ilman darraa ja aikasin hereillä!
Euroviisut, lätkää ja ilmaki näyttää lupaavalta
et huomenta vaan!
[q]alphamagic, 24.6.2009 21:35:
saatan muuttaa kaksioon "vanhaan" herttoniemeen, partsi ja merinäköala
[/q]
tai sit en. kun tää täti oli et ei hän saa kaksion huonekaluja mahtumaan yksiöön. no ei vittu varmaan saa niin - toki 30 neliöö vetää sängyn, 2 sohvaa, tietokone-ja sohvapöydän, massiivipuulipaston ja rahin *pökr* en aina tajuu näitä ihmisten aivotuksia, jos on muuttaa isosta pienempään ni kai sitä nyt sit karsitaan huonekaluja siin samalla myydään tai lainataan tai poltetaan ihan sama miulle.
onnellinen elämä miun kompaktissa mut söpössä sinkkuboxissa siis jatkukoon
Viisurin revitys oli kivaa, onneksi on viel toinen jäljellä, että voi senkin sitten joskus käydä nykäsee pois <3.
huomenna taas duuniin*igor**nauru*
[q]Vampyrella, 17.4.2007 19:04:
Eih hemmetti, pakko kyä ostaa omat kamat. Eihän tästä muuten tuu mitään ku kokoajan pitää olla vuokraamassa kamoja. [/q]
Omat kengät on _ihan_ must, ja kyllähän ne muutkin tavarat on kivempi olla omana:)
Ahkeroin töissä yli tulostavoitteen, toinen hame on jo valmis ja kaikkee.
^___________________________^
Tästä tulee hyvä kevät.
Tuntuu kuin olisi kaivautunut ulos jostain luolasta jossa on lymyillyt viimeiset viisi vuotta.