päivän :)
[q]KooKie, 15.4.2007 18:29:
Muru oli hankkinut mulle hammasharjan luokseen. Mulla ei tosiaan ole näitä naisten ihmissuhdeoppaiden suitsuttamia ongelmia yhtä ainuttakaan. Mies ei unohda merkkipäiviä (edes niitä, jotka ei mulle mitään merkkaa), ei ahdistu mun sen luona olevista tavaroista (vaan oikeastaan tykkää niistä), ei friikkaa naistenvaivoista, ei "pistä tupakaksi" seksin jälkeen jne... Mistä hitosta ne Cosmot ja Trendit ja Bridget Jonesit noi on edes repäisseet? Nimim. Maailman suurimman timantin omistaja.
[/q]
Kohta joku voinee esittää sulle ns. "gay"-kortin
Pullo viskiä <3
Tänään illalla auringonlasku korkealla kalliolla muutaman kaljan ja muun viihdykkeen kera hyvässä seurassa. +20 astetta ulkona!
Puistolöysäily liian vähissä vaatteissa, käsittämättömän huono idea vaihtaa kortinpeluu viimeksi ala-asteella harrastettujen amatööriennustuksien comebackiin, kotimatka vitamiinipitoisen musiikin soidessa ämpyltä ja pelkästään toi auringonpaistekin, ah
Hedari loppui vihdoin *hymy*ja huomenna pyörällä töihin
[q]Syce, 16.4.2007 08:27:
---
UnityF, 16.4.2007 08:01:
Ajoissa herätty ja nyt jo keittiö siivottu ja astiat konees
Enää imurointi
---
Mihis aikaa siellä oikeen heräillään?!
[/q]
Kuuden aikaa on nykyään aika normaalia kun nousen syöttää Kialle velliä*joo*
Mut sen jälkee tyttö yleensä simahtaa uudellee ja kun itte ei saa enää unta niin voi hyvin siivoilla & niin voi loppupäivän pelailla ja leikkii ja käydä ulkona
Enää imurointi
[q]UnityF, 16.4.2007 08:01:
Enää imurointi
[/q]
Mihis aikaa siellä oikeen heräillään?!
ukrainan euroviisubiisi! *sydän*
[q]DJ Rx, 16.4.2007 08:40:
On kyl enemmänkin "vuoden :)"
o/
[/q]
On kyllä yks hienoimpia bilejulisteita mitä oon nähny. Eikä bileetkään varmasti yhtään huonommat!
Koulujutut saatu tehtyä, tää ilma + kahvia ja pitsaa *sydän*
[q]Jinkso, 16.4.2007 09:09:
---
DJ Rx, 16.4.2007 08:40:
On kyl enemmänkin "vuoden :)"
o/
---
On kyllä yks hienoimpia bilejulisteita mitä oon nähny. Eikä bileetkään varmasti yhtään huonommat!
[/q]
venue on ainakin vitun makee
*plur**jiihaa**sydän**hih* eipä oo olt elämä näin mallilla pitkään aikaan ^_______^
suunnitellaan kesän matkaa mahdollisesti Kreikan saaristoon jonnekin jos varais nyt matkan niin sais heinä-elokuun matkoista alennusta, mikä ois ihan kiva.
[q]DJ Rx, 16.4.2007 10:27:
venue on ainakin vitun makee
[/q]
No huh huh! Tota voi jo hyvällä mielellä kutsua Showgroundiksi.
[q]Sallakat, 16.4.2007 10:45:
suunnitellaan kesän matkaa mahdollisesti Kreikan saaristoon jonnekin jos varais nyt matkan niin sais heinä-elokuun matkoista alennusta, mikä ois ihan kiva.
[/q]
Mut ei ks äkkilähöt ois sit viel edullisempia?
kerron lyhyesti. mulla on migreeni (horton), aamulla tuli särkykohtaus (0910, kestää yleensä 1-3h), söin twixin ja särky lähti.
-ridin päivän :) ilostutti.
-jutta tulee kohta hakee mut ulos.
-*plur*
[q]hemuz, 16.4.2007 11:02:
---
Mut ei ks äkkilähöt ois sit viel edullisempia?
[/q]
kai ne ois, mutt toimii myös hyvin meillä ainakin ku ostaa matkan keväällä ja säästelee loppu kesän käyttörahoja.
äkkilähdöissä on yleensä aina mitä lie jokerihotelleja, nou thänks
eilinen pyöräilylenkki tapiolasta munkkiniemen ja oulunkylän kautta hermanniin.nyt on sitten virallisesti startattu pyöräilykausi!*hihu*