päivän :)
Jopas on ollut mieliala korkealla pitkästä aikaa,
vaikka onkin flunssakoomaillu päällä.
Viikonloppukin oli mitä loistavin.
Eilisillan hymiö on sama, joka on tässä hymyilyttänyt jo muutaman kuukauden putkeen: Mies, joka hemmottelee mut pilalle. *sydän*
[q]KooKie, 19.3.2007 20:20:
Eilisillan hymiö on sama, joka on tässä hymyilyttänyt jo muutaman kuukauden putkeen: Mies, joka hemmottelee mut pilalle. *sydän*
[/q]
Tehääks vaihtokaupat? Mul on kaks homokoiraa.
Kaikinpuolin mainio päivä!
[q]KooKie, 19.3.2007 21:17:
Kiksu, mä vihaan sun kirppusirkuksiasi, etkö muista? :DDD
[/q]
Niiii, mut niit on kaks? :D Ne ei oo koskaan päässy emännän makuun. :(
[q]Jinkso, 19.3.2007 23:15:
Tosin, oon mä kauhutarinoita exemiasta improbaturiksikin kuullut, kun YTL:än mielestä meni liikaa ohi aiheen!
[/q]
Noniin kiitos nyt tästä, siinä meniki sit loppuviikon yöunet :D
Matikankoe läpi ja arvosanaksi H3
joukkuelainen kerto et jollain sen koulun tytöllä oli tippunu äikkä L-->I ja syy oli kuulemma se että aine oli hyvän maun vastainen...
Ensimmäinen ajotunti onnellisesti takana
[q]Zenni, 19.3.2007 23:10
What, voiks ne pudottaa niin paljon? O_O
[/q]
Veikkaan että mun kohalla oli kyse vaan opettajan huonosta arvostelusta.
Tosin, oon mä kauhutarinoita exemiasta improbaturiksikin kuullut, kun YTL:än mielestä meni liikaa ohi aiheen!
Ei oo darraa
[q]Peikkotyttö, 19.3.2007 23:34:
Mulla se reaali lähti vahvana c:nä,ja tuli tosiaan a:na takasin.
Et ne perkeleet voi tosiaan tehä aika ylläri temppuja siellä lautakunnassa
[/q]
Mulla lyhyt saksa lähti taas a:na ja tuli takas c:nä. Taitaa kyl olla harvinaisempaa noin päin toi arvosanan muuttuminen, ainakin useemman pykälän verran.
Katoin just Gone in 60 Seconds-leffan.
uuuuumamaz
Kävin aamulla salila ennen töitä ja nyt oon ihan endorfiinihurmiossa
Ja sit sain yhdelle vihaiselle asiakkaalle buukattua peruutusajan ja se tuli tosi iloiseksi.
Hyvä aamu siis!
Mulla se reaali lähti vahvana c:nä,ja tuli tosiaan a:na takasin.
Et ne perkeleet voi tosiaan tehä aika ylläri temppuja siellä lautakunnassa
Tapasin lokakuussa baarissa kisojen afterpartyissa saksalaisen, Espanjassa asuvan miehen. Baari-illan jälkeen tuli pidettyä yhteyttä FB:ssa ja hän sanoi minun olevan tervetullut vierailemaan Espanjassa. Marraskuussa hän ilmoitti lähtevänsä uudeksi vuodeksi kavereidensa kanssa roadtripille Marokkoon ja kutsui minut mukaan. Tuli sitten vietettyä vuodenvaihteessa kolme viikkoa Espanja-Marokko-akselilla ja oli ihan mieletön reissu. Upeita vuoristomaisemia, kameliratsastusta, auringonnousu erämaassa hiekkadyyneillä, appelsiinia suoraan puusta, skimbausta Sierra Nevadassa, kaunista katutaidetta Granadassa, uusia tuttavuuksia..... *pökr*
Ihan hullua ja niin siistiä.
(Tokihan siinä piti vähän yrittää tehdä profilointia ko. ihmisen rehellisyydestä ja se tapahtui mm. kysymällä suoraan, että ethän aio Marokossa myydä mua jollekin vaimoksi, vaihtaa kameleihin. :P No, on meillä myös muutama yhteinen tuttu ja pari muutakin asiaa tuntui tukevan hänen luotettavuuttaan, joten uskalsin lähteä.)
Omat Marokon lempparini:
- Punainen kaupunki Tinerhir kivierämaassa ja Todra Gorge kanjoni
- Merzougan alueen hiekkadyynit *sydän*
- Chefchaouen, pohjoisen sini(valkoi)nen kaupunki
- Rantakaupunki Essaouira. Turistien kansoittama, mutta suht rauhallinen meno.
kevät*pihkassa*
Nyt on sitten kesäloma. Ihanaa! Ja tän illan jälkeen jopa tuntuu siltä että todellakin olen sen ansainnut! Joutu jopa ihan tekeen kunnolla töitä tänään.
Mä oon VALERASKAANA!!! *LMAO* *nauru*
Kaveri kävi koirien kans kylässä ja saan ne karvakuonot pariks päiväks hoitoon tänne loppuviikosta. Vähän elämää tähänkin kämppään, oispa jo torstai