päivän :)
Sain sovittua erään ison asian ja ensi viikolla senkin saa pois päiväjärjestyksestä. Sitten voin sanoa, että olo on erittäin helpottunut *pökr*
Ensimmäinen hetki lomalta paluun jälkeen, kun saa hetken hengähtää.
Euron Viennetta
Päiväkännit !
Kaveri tiskaa ja sen koira pesee lattioit
Aurinko paistaa!! pian tulee kesä :)
muutto uuteen kaupunkiin ja uuteen duuniin lähenee!
vihdoin mun elämässä tapahtuu jtn isoo kivaa muutosta :)
Äiti osti mulle nuudeleita ja sitten tollasia Taffelin maissisydän hässäköitä. Ihan kiva vaikka pyysin maissilastuja
Noh rupee edes jotai valoa näkymää. Joutuu lähtee poistaa muutamat alkoholituotteet jos sit vaik lähtis tää vtutus pois.
100 opintoviikkoa täynnä! Hyvä minä!*pepsodent*
Kävin shoppaa ja löysin tosi kauniit helmikorut kaiken muun kivan lisäks
kohta pääsee hajoilemaan, kun on dvd täynnä "salattuja laiffeja" ja "doomilaakson tarinoita"
loma check
siiderii check
aivot off check
tavarat pakattu
Ja James! Pääsen hengaa Jamesin kaa!
Eilinen 4D dokkari herätti mut ja sai mut menemään salille
Mahtava Olo!
Oikeestaan jo eilista, mut mulle eilinen on vielä tänään, tai no oikeestaan eilinen on sekä eilinen että tänään
Mutta asiaan, päivän :) oli punaiset tossut eteisessä vastassa, Murmelin kainalo ja herätys kesken "yöunien". Sain sekä nukahtaa, että herätä Murmelin kainalosta, voiko parempaa ollakaan... Ihunaa
Sain paljon kiitosta asiakaspalvelusta, josta asiakas hyöty vajaa 9euroa. Tää oli kyl päivän paras.
VAPAAPÄIVÄ!!! JEEE! Ja aika onnellinen olo... *sydän*
Semi-iskän vaikutukset näkyy jo muksuissa
Kolmivuotias osoitti mainoslehtisestä naista, ja tokaisi
"kato äiti, hyvät tissit"
sain noin tunti sitten ihanan puhelun...*hihu* työ haastattelu maanantaina kala-mesta oy:lle....aivan mahtavaa.... pitkän ollu työtön niin tämä pelasti päivän kyllä ylivoimasesti*pepsodent*