päivän :)

Back to häröily O

Ah mutsin lasagnee ja hyvää fetasalaattia. Darra voi sanoo ittellee moikka !

4 koneellista pyykkiä, fillarin kanssa metässä lenkillä (oli ihan pirun raskasta kyll) ja seuraavaksi kaverin kanssa istuskelemaan jonnekkin *hymy*.

Luulin, että hirveä koulutyö oli huomiseksi, muttei se ollukkaa :D:D !

[q]Trixie, 18.3.2007 20:46:
Jossain vaihees tulee piiiiitkä tukka ja täysin ilmaiseksi
[/q]

Tahtoo kans!

Jossain vaihees tulee piiiiitkä tukka ja täysin ilmaiseksi

Eilen illalla noussut tärinäkuume lähti yhtä nopeesti ku tulikin.

loistopäivä. rankka työvloppu takana mutt onnellinen olo. en tiedä johtuisko tosta äskeisestä irish coffee lounaasta vai tosta auringosta

Pääsin työvoimakoulutuksella kone-ja metallialan perustutkintoa hommaamaan, ja Keskiseltä soittivat, ja pyysivät kesätyöhaastatteluun

Kunnon viikonloppu takana :)

Ihmisten reaktiot eduskuntavaalien tulokseen. Ei voi saatana kun nauraa ja repeillä.

Jeah enkku takana, enää ruotsi edessä ja sit se on OHI!

tää päivä*hymy*
enkä edes kadottanut yhtään ponia ruostuneista taidoista huolimatta*nauru*

Meil on eläintarha!!

Viis käärmettä, kaks tuliliskoo, pupu ja kaks koiraa [size=8]Nii ja Jarkko ;)[/size]

Kani ja toinen koira on näköjään tutustunu tos aikasemmilla tutustumiskerroilla niin paljon, et ne ei oo toisistaan moksiskaan, mut ton toisen koiran lähelle en vielä oikee uskalla pupsia päästää.

Kohta meillä on suuren suuri karvainen perhe!

Olipa mukavaa lähteä heti aamusta vähän kävelemään, aluksi oli vähän viileetä, mutta loppujen lopuksi kuitenkin tuli kuuma.

mahtava darra!! oikeesti. hymyilyttää vaan ja tosi lepposa olo. kummaa..

Alotan tänään vihdoinkin autokoulun.
Sain aamulla kutsun pääsykokeisiin, jos vaikka pääsis opiskelee englanninkielellä sosionomiksi...*hihu*

Tänään alkaa LOMA

Hain juuri postista suunnittelemani ja tilaamani haalarimerkit. Olin positiivisesti yllättyny. Ne oli paljon siistimmät kuin se mallikuva jonka ne lähetti pari viikkoa sitte. Ehkä meiän kouluihmiset ei sittenkää hyökkää barrikadeille mun takia..

Kirjotukset ohi, menestys paljon odotettua parempi ja yhtään ei tarvinut lukea!

Kahden viikon paasta Kanadaan!!! Mun roadtrip toteutuu sittenkin!!!

O