päivän :)
Opin soitaa levyi paremmin..koht kehtaa heittää linjoile jotai
Eilinen ilta yhen ihanan kanssa <3.
http://klubitus.org/blog.php?blog=11261 *iloinen**jiihaa**igor**poks**hikoil*
Hyvä ruoka sai ees hetkeks hyvälle päälle *sydän*
kanatortillat
[q]egmondo, 17.3.2007 02:08:
---
Janisa, 16.3.2007 15:15:
---
Fyraett, 16.3.2007 06:24:
---
Janisa, 15.3.2007 20:32: "On tänään onnenpäivä, ei murheesta häivää; on tänään onnenpäivä ja onnellinen oon."
Se joku, joka sai tan kipaleen mun paahan nain pysyvasti soimaan voi olla tyytyvainen itseensa...
---
---
yusu, 17.2.2007 08:55:
Alfred J. Kwak lopputekstit <3
---
nyt te voitte..nii..
---
Ei osunu eika uponnu -vaara henkilo kyseessa... Eli ei me voidakaan... Niih...
---
mä taidan tietää sen henkilön
[/q]
Nii taidatkii...!!!
Aaaaaaaah ihanaa kun on lauantai ja ei tarvitse mennä koko päivänä minnekkään.. tekee hyvää lepäillä välillä *hihu*..... 18 päivää viel sinne englantiin lähtöön aikaa ja budjettikin näyttäis olevan aika kohillaan MAHTAVAAAA!!!
-Careen-
Tuli käytyy ekaa kertaa varmaan 10vuoteen malmilla
Toinen päivän :)
Meijän tyttö tuhisee/kevyt kuorsaa tos nyt kun nukkuu.. Vähänkö ollaan naurettu
Muutenkin ihanaa nähdä jo kuinka hän kannattelee päätää ja on kova hinku päästä eteenpäin. Kääntyminenkin jo onnistuu joka viides kerta Näin se aika kuluu
*sydän* onnellinen peikko *sydän*
[q]Peikkotyttö, 19.3.2007 22:24:
En tahdo masentaa,mut kantsii riemuita vasta kun lautakunnan tulokset tulee...
itse riemuitsin samaa 2 vuotta takaperin, sit tuliki reaali a:na takasin jne...
[/q]
Joo tota osaa kyllä odottaa, ruotsi tippui syksyllä yli kahdellakymmennellä pisteellä vahvasta b:stä aaksi.
Äidinkieli lähti koulun parhaana tuloksena, saas nähä miten tulee takasin! Tässä kohtaa oon kyllä jo itteni ylittäny.
Sauna *sydän*
[q]UnityF, 17.3.2007 18:06:
Tuli käytyy ekaa kertaa varmaan 10vuoteen malmilla
Toinen päivän :)
Meijän tyttö tuhisee/kevyt kuorsaa tos nyt kun nukkuu.. Vähänkö ollaan naurettu
Muutenkin ihanaa nähdä jo kuinka hän kannattelee päätää ja on kova hinku päästä eteenpäin. Kääntyminenkin jo onnistuu joka viides kerta Näin se aika kuluu
*sydän* onnellinen peikko *sydän*
[/q]
*plur**plur**plur* x miljoona*joo*
Saatiin vihdoin laitettua kotia hienompaan kuntoon kun veli ja sen uus tyttöystävä (!) kävi käymässä porakoneen kanssa - nyt on hieno lamppu/tuuletin katossa ja pari isoa peiliä seinällä Joskus on ihan kiva leikkiä kotia *sydän*
Sain digiboksin toimii ja oon ihan fiiliksissä tost al-Jazeerasta
hyvä musa ja siivoominen, joka ei oikeestaan niin kauheen kivaa oo, mutta lopputulos saa hyvälle mielelle
nyt on kämppä niiiiin siisti
Eilen oli tosi kiva päivä Messilässä laskettelemassa
[q]Annakins, 18.3.2007 09:51:
Sain digiboksin toimii ja oon ihan fiiliksissä tost al-Jazeerasta *nauru*[/q]
Sain Fox News kanavan näkymään kotona. The O'Reilly Factor, Hannity's America, Geraldo at Large... must vote republican, Bush good, liberal bad!
Sain uuden läppärin
Olen pikku hiljaa saanut kasaan erittäin hyvän kaveriporukan lähtemään Konemetsään
En olisi ihan heti uskonut saavani ketään mukaan, koska kaveriporukka nyt on mitä on Mutta ah, löysin muutaman yllättävän vaihtoehdon *sydän*
Sunnuntailörö alkakoon!
Pan's labyrinth, saw 3, hannibal rising to-do listalla!
<3
sain yhden biisin käännettyä taas valmiiks meni siihen kyllä koko päivä
mut on se sen arvost.
Mun luokkatoverit. *sydän* Ei varmaan koskaan ihmiset ole huolehtineet musta niin q mun luokkatoverit eilen. Ne halusivat porukalla varmistaa, että mä koen olevani turvassa. Olen todella kiitollinen heille.*nalle*
[size=6]
Lisäksi ne palkitsi alkuillasta mut ryhmän sisäisesti mun panoksesta/roolista yhteisprojektin onnistumisessa. [/size]
You like me, you really like me!!1