päivän :)
Aika hiton hyvä Five Corners Quintetin keikka eilen
Enää 8h ja sit on taas filosofiaa ihossa *sydän*
Sain vihdoin uuden puhelimen entisen varastetun tilalle*jiihaa* On tää kyllä nyt hieno! Ja myöskin ihan samanlainen kun entinen... Kohta kun tuunaan tän ihan samanlaiseks niin en enää hetken päästä muista, että entinen varastettiin.*hih*
aurinko paistaa, on lämmintä, vesi vilvoittavaa ja bisse kylmää :) tos myöhemmin lähdetään ihmetteleen ympäri saarta:)
ei vituta:)
Mul on vaan niin hirveen kivaa.
Mulla piti herätyskellon soida kymmeneltä, mutta huomasin dataavani jo siinä puolen aikaan... WTF happened? No, onpahan puoli tuntia enemmän aikaa surffailla. <3
PERJANTAAAAAAIIIII ja alkaa lomaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. (tosin vaan 4pv mut silti)
Todella nuori fani joka oli lisännyt mut sen meseen... aloitti ujosti et hei... meiän pitää tehä koulus esitelmä niin aattelin tehä susta ja lentopallosta... Ai ku kiva*tirsk**sydän*
Eilisen ulkoilun johdosta oon tänään tosi virkee ja hyväntuulinen
Ja aurinko paistaa!
Aurinko paistaa ja kevättä rinnassa! *sydän*
Eduskuntavaalien ehdokkaan voi löytää myös tällä tavalla :
http://www.naama.fi/
...ja ehdokas jota aattelin äänestää löytyi toisena..
Työkaverin tarjoama vadelmakarkki oli kaikessa pirullisuudessaan ihan hauska kokemus
Screaming Raspberry Rocis oli siis kyseessä.
[q]Super-Kerttu, 16.3.2007 15:25:
Perjantai, Just lähdössä duunista kotiin, aurinko paistaa, rakkaan kanssa yhteinen vapaa viikonloppu, tänään hippamaan! Elämä on IHANAA!
*sydän*
[/q]
tuun pilaa teiän illan*igor**enkeli*
ystävä <3
[q]Fyraett, 16.3.2007 06:24:
---
Janisa, 15.3.2007 20:32: "On tänään onnenpäivä, ei murheesta häivää; on tänään onnenpäivä ja onnellinen oon."
Se joku, joka sai tan kipaleen mun paahan nain pysyvasti soimaan voi olla tyytyvainen itseensa...
---
---
yusu, 17.2.2007 08:55:
Alfred J. Kwak lopputekstit <3
---
nyt te voitte..nii..
[/q]
Ei osunu eika uponnu -vaara henkilo kyseessa... Eli ei me voidakaan... Niih...
PEEJANTAI!
[q]Takyon, 7.5.2009 10:44:
---
Spanks, 7.5.2009 09:54:
Tuli postia tänään... Pasilan eka ja toka tuotantokausi... Hyvin jännä.
---
Onks tokakin laitettu jo levylle ja myyntiin? :o
[/q]
jeh
uusii haasteit, kun parin vuoden metallialan jälkeen työ vaihtuu rakennuspuolen konsulttihommiin*jiihaa*
Olin eilen tanssimassa noin vuoden tauon jälkeen. Ja koska en kaatunut ekalla tunilla ja ylipäätään pysyin kiitettävästi mukanakin, vedin toisen tunnin heti perään. Varsinkin salsa oli edelleen aika hyvin selkäytimessä.
Kroppa oli yllättävän vähäisesti kipeä tänään eilisistä tansseista. Tosin leikkiessäni pitkästä aikaa kengittäjää (iskin muutaman naulan vajaan tonnin painoisen pienen tupsujalan kavioon), jaloissa tuntui vähän eiliset danssailut. Sivuhuomautus: Hevonen käveli neljällä jalalla vielä käsittelyni jälkeenkin.
Joitakin vuosia haudottu yrityksen perustaminen eteni millimetrin verran eteenpäin, kun kävin avaamassa tilin. Jospa se tästä lähtis etenemään...
Olisi talviloma edessä. 12 päivää vapaata! Kyllä kelpaa...