päivän :)
Viskikaljakalsarit, ja viski on teh rocks maistuu NIIIIIIIIIn hyvältä, ei haittaa enää yhtään että en tänään jaksanukkaan liikkua mihinkään. *sydän*
Helsinkiin moikkaamaan kavereita
Vielä kun jaksais mennä nuq niin ei tarttis sit illalla tai junassa torkkua.
Aivan loistava Dtm iltama taas takana. Kiitos kaikille ihanille ystäville, wanhoille sekä uusille tuttavuuksille.
Muutamat mukawat kehut lämmittivät taas tän wanhan rusinan mieltä.
Pääsiäismunaa olis ollut tarjolla, mutta tyydyin normi Mariannetapaan kipittämään kotio yksin, onnellisesti ja väsyneenä.
Hassuinta oli se, että mulle kolmeen otteeseen kommentoitiin sitä, että muistutan Idolsin Miiaa.
Whaat?! Duuniporukkakin siitä jo mulle höpis mut en ottanut sitä kuuleviin korviini.. Täytyy siis huomenna vertailla fotoja ja ihmetellä tätä "yhdennäköisyyttä".
Oikein kiva pieni yllätys muutenkin kivan päivän päälle Ja yks projekti näyttää onnistuvan ihan hyvin
aamuseksi *sydän*
[q]merqus, 23.4.2008 12:42:
Pätkiskakku uunissa
[/q]
Mä haluan päästä maistamaan sitten kans tämmöistä et saapi kutsuu kakulle sitte seuraavan kerran
eilen oli tosi kiva ilta*joo*kiitos kaverille*pepsodent*ja mitä on vielä yllätävämpi tänään ei oo darraa(vaikk sekoitin mitä vaan)*hymy*
se on mun päivän hymy*iloinen*
[q]Branquela, 3.3.2007 09:53:
---
Kirsikka, 28.2.2007 10:23:
---
Branquela, 27.2.2007 20:51:
Ihana olo vaan.. rv 15+3 menossa ja oottelen, et pääsen ultraan kurkkimaan mitä pikkuinen touhuu ja kenties kuulen sukupuolenkin *sydän*
---
Onnea raskaudesta! Helsingissä ollaan vähän nihkeitä kertomaan sukupuolta ultrassa, siis kättärillä ja naistenklinikalla. Kuulemma sellainen käytäntö, että kätilöt ei saa kertoa, mutta jos jostain syystä joutuu lääkärin ultraan, niin se voi kertoa. Me ei edes kysytty kätilöiltä, mut päästiin/jouduttiin ylimääräiseen lääkäriultraan, niin se sitten suostui veikkaamaan sukupuolta :) Mutta ainahan kannattaa kuitenkin kysyä! Ja sitten tietysti yksityiset lääkäriasemat on ihan eri juttu...
Oma päivän :) vois sit aiheeseen liittyen olla se, että 37 viikkoa täynnä, enää 3 viikkoa laskettuun aikaan!
---
Jeps oon vähän samaa kuullut kyllä Siis toisille kerrotaan.. toisill ei.. me vaan niin haluttais tietää!Tuleekin päivän ":(" jos eivät kerro. En yhtään tykkää salaisuuksista ja elämisestä vailla jotain tärkeetä tietoo, kiusallinen olo. Mun lapsi, miksi multa halutaan salata
[/q]
Toisille ne kertoo... ja toisille ne mokaa
Mulle kävi niin että olin tarkastuksessa perätilan takia ja toinen lääkäri tuli katsomaan ja mokas että se on tyttö. Mie en olis tahtonu tietää
Nooh mut pääasia oli et hän oli terve ja päätti kääntyy perätilasta et sain luonnollisen synnytyksen.
Päivän hymy onkin se kun luin teijän juttuja niin omien kokemusten muisteleminen
Reissussa on kivvaa*plur*
kaljaa ja psykee! *känni* duuni päivä loppu ja tuhoon tuomittu päivä jatkuu arohntrhtrbntonbnoånbnbnb trmniopbtrbntröpnntrb
Vapaa viikonloppu kouluhommista ja ihanuuden kainalo
Mulle on sattunut ja tapahtunut viimesen vuorokauden aikana niin pirusti etta menee kylla jo niin nauramisen puolelle taa touhu...
Ei oltu ihan Rukalla asti, mutta Messilässä kuitenkin
En oo laskenu, ties millon viimeks ja olihan kivaa taas + muutama söpö hissipoika
Ja: enää kaksi yötä ja voi skipata tän loska -talven yli suoraan kevääseen ja kesään
9 päivää matkaan :)
raados edessä 2 vuoroa :)
Hyvä fiiwis muutenkin.
Kaikenlaiset pienet ihanat asiat saavat tämänkin päivän kääntymään paremmaksi :)
Tän päivän ehdoton :) on se, että kävin äsken kyselemässä eräästä avoimesta toimesta ja jäin saman tien työhaastatteluun. Hyvin meni, mutta vielä pitäis odottaa about 2 viikkoa jotta selviää menikö tarpeeksi hyvin. Lisää sit täällä tai tossa :( threadissa.
Löysin BA:n lennot Ausseihin mitkä oli mukavan edulliset, ja mikä parasta, pääsis lentää 747:lla
[q]lunake, 3.3.2007 05:47:
Hassuinta oli se, että mulle kolmeen otteeseen kommentoitiin sitä, että muistutan Idolsin Miiaa.
Whaat?![/q]
Ai sä olit se! Mä en avautunut asiasta sulle enkä kenellekään, mutta muutkin näemmä ovat asian huomanneet = ei, en kai sit ole sokea
Ihanan keväinen ilma ulkona *sydän*
[q]Kon-tiki, 4.3.2007 13:07:
---
lunake, 3.3.2007 05:47:
Whaat?!
---
Ai sä olit se! Mä en avautunut asiasta sulle enkä kenellekään, mutta muutkin näemmä ovat asian huomanneet = ei, en kai sit ole sokea
[/q]
The Earth Alliance just declared martial law.