päivän :)
[q]plink, 1.3.2007 09:40:
---
mun mielestä bensa on autoilussa pienimpiä menoeriä. vaikka järjellä ajateltuna pitäs olla just päin vastoin; se joka ajaa ni myös maksaa. (bensaahan tässä kai tarkoitettiin..?)
[/q]
bensaa joo. mut auto ylipäätänsä. ja onhan se kivaa ku voi viedä kavereita joka paikkaan. ja ku ite pääsee, mut just se et voi, ja välil myös joutuu viemään kavereita on aika rankkaa...
verot, vakuutukset, bensaa ja huolto=kallista. ainaki mun mielest.
[q]ALIEN, 1.3.2007 09:50:
---
Trixie, 1.3.2007 08:07:
Herkuton helmikuu onnistuneesti takana, tänään ois karkkipäivä, mut eipä toisaalta ainakaan vielä maistu namut*hihu*
---
heh, onneks olkoon tosta kannattaa muuten pitää kiinni. Sillä nälkähän tunnetusti kasvaa syödessään ja sama myös toimii toisinpäin :)
[/q]
Totta*joo* ja kyl mä ajattelin ton herkkujen syömisen jättää vähäiselle kun nyt on se suurin himokin selätetty*hymy* Jos vaik kerran viikossa pitäis pikkasen karkkipäivän
[q]HayD_, 1.3.2007 09:54:
---
plink, 1.3.2007 09:40:
---
mun mielestä bensa on autoilussa pienimpiä menoeriä. vaikka järjellä ajateltuna pitäs olla just päin vastoin; se joka ajaa ni myös maksaa. (bensaahan tässä kai tarkoitettiin..?)
---
bensaa joo. mut auto ylipäätänsä. ja onhan se kivaa ku voi viedä kavereita joka paikkaan. ja ku ite pääsee, mut just se et voi, ja välil myös joutuu viemään kavereita on aika rankkaa...
verot, vakuutukset, bensaa ja huolto=kallista. ainaki mun mielest.
[/q]
jooh. mua kyrsii kun seisotan autoa tavallisesti melkein puolet vuodesta, mut silti siihen kuluu rahaa niin perkeleesti. jos autolla ei ajeta niin mun mielestä siitä ei pitäs joutua maksaa mitään:)
On vaan niin hyvä olo.
Oltiin eilen Basic Elementin bäkkäril puol tuntii ennen ku kukaan tajus kysyy et mitä vittua me siel tehdään. Viinat oli tosin jo loppu (MELKEEN SUKUA JULKKIKSELLE!)
Sanoin itseni irti ja se kävi yllättävän kivuttomasti*hymy* 1.4. alkaa uusi työ jossa vidusti parempi liksa, jei!
myöhäs töihin ja ihan sekasin vieläki tulis jo joku pitää seuraa ettei tarvii yksin sekoilla tääl.. *känni* olipahan ilta taas huhhuh..
[q]KooKie, 28.2.2007 21:15:
Tänään Turku -kunto sen kunniaksi, että Aki tulee Supercooleihin soittamaan. *känni*
[/q]
Ja onnistuin! Voi helvetti, mikä känni päällä vieläkin.
perhesuunittelu neuvolassa käyty
kaupassa käyty
perhetyöntekijä on jo tänään käyny
kulta oli ylläri siivonnu
ja kia on nukkunu hyvin
Hyvin alkanu päivä
Metallicaa kattoo kesällä
Teinpa sitten tyosopparin olla taalla viela seuraavat puolitoista vuotta...!
Elämä voittaa hiljalleen jälleen. Kiitos eilisestä kääliöt!
http://users.evtek.fi/~k0302328/kuvat/jee/
Jee, nimim. 87,5 % valmis LVI-suunnittelija *sydän*
Uudet kengät, uudet pöksyt, uusi tuoksu - kiva shoppailupäivä kaupungilla siis Ja kivoja suunnitelmia viikonlopuks
Ei vois asiat paljon paremmin olla
4 vapaa päivää peräkkäin
Päästään sittenkin sexhibitioniin
Pian shoppaileen illal myös syömään thaikkuruokaa, aaah! *sydän*
Eeppinen erä Age of Conquerorsia muffun kanssa
[q]sapeli, 2.3.2007 01:59:
Eeppinen erä Age of Conquerorsia muffun kanssa
[/q]pöh, kerkesit ennen mua
suuri jaguaari jumala ei ollut tyytyväinen mayojen uhrauksiin ja se pyyhki ne kartalta pois*hihu*
hymyilyttää eilinen. oli niin upee ja mahtava ja hauska ilta kamujen kanssa. :) thanks mates! *sydän*
Pääsin työhaastatteluun!!! josko tää 3v himassa oleminen loppuis nyt!!!